Team17 Group plc ogłasza zmianę marki firmy na everplay group plc

cyberfeed.pl 4 godzin temu


Team17 Group plc, wiodący na świecie niezależny producent gier i wydawca najwyższej jakości gier wideo, gier symulacyjnych pracy i aplikacji edukacyjno-rozrywkowych dla dzieci, ogłasza dziś zmianę marki Spółki na everplay group plc.

everplay – kolejny rozdział ewolucji Grupy
Zmiana nazwy Grupy odzwierciedla ewolucję działalności po jej IPO – notowaniu na londyńskiej giełdzie – w 2018 r. Grupa składa się w tej chwili z trzech odrębnych działów działających na uzupełniających się rynkach w branży gier wideo i aplikacji. everplay nadaje Grupie nazwę, która odzwierciedla jej cel, aby nigdy nie przestawać grać, a także jej twórcze dążenie do zapewniania zabawy przez całe życie.

Zmiana marki stanowi strategiczną dźwignię wzrostu i najważniejszy mechanizm pozwalający udoskonalić współpracę Grupy po włączeniu jej niezwykle udanych przejęć do szerszej działalności biznesowej. Tworzenie wartości i rozwój Grupy ponad stan obecny.

Rebranding wpływa wyłącznie na tożsamość marki Grupy. Deweloper, wytwórnia gier wideo i wydawca Team17 będą przez cały czas działać pod dobrze znaną tożsamością marki. To samo dotyczy oddziałów astragon Entertainment, producenta i wydawcy gier symulacyjnych, oraz StoryToys, producenta i wydawcy aplikacji edukacyjnych. Wszystkie trzy dywizje będą w dalszym ciągu koncentrować się na maksymalizacji synergii operacyjnych i możliwości strategicznych w całej Grupie, a także na unikaniu jakichkolwiek nieporozumień pomiędzy Grupą a dywizją Team17.

Wzmocnienie siły Grupy
Rebranding pozwala na wzmocnienie Grupy i uproszczenie biznesu na rynku. Umożliwi to pełne wykorzystanie wspólnej władzy, przy jednoczesnym zachowaniu wpływu szanowanej tożsamości przedsiębiorstwa.

Talenty i umiejętności będą pielęgnowane i udostępniane w całej organizacji, aby odzwierciedlić chęć rozwoju i wzmocnienia pozycji Grupy jako globalnej „potęgi niezależnej”. Wzmocniona Grupa będzie napędzać wizję bycia najlepszym miejscem na świecie zarówno do tworzenia gier, jak i grania w nie.

W tym celu Grupa w dalszym ciągu koncentruje się na bogactwie możliwości na rynku gier niezależnych, gier dla dzieci i symulacji pracy, wprowadzając na rynek nowe, wyjątkowe gry. Jednocześnie everplay koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży katalogowej, nadając priorytet naszemu portfolio i stałym franczyzom, jednocześnie przyjmując innowacyjne modele wydawnicze i marketingowe, aby zmaksymalizować wykrywalność i atrakcyjność na rynku.

Zmiana nazwy ma nastąpić na początku lutego. Obrót akcjami Grupy w ramach nowego TIDM „EVPL” rozpocznie się 24 stycznia 2025 r. o godzinie 8:00 (GMT). Grupa potwierdza, iż ​​kod ISIN Grupy nie uległ zmianie.

Steve Bell, dyrektor generalny grupy everplay, skomentował:

„Jestem podekscytowany możliwością przedstawienia naszej nowej marki Grupy, która naszym zdaniem lepiej reprezentuje naszą działalność, która znacznie ewoluowała od czasu pierwszej oferty publicznej i odzwierciedla nasze DNA, aby nigdy nie przestać działać. Ta rebranding nie tylko tworzy idealne tło do wspierania lepszej wzajemnej współpracy wewnętrznie, ale odzwierciedla także nasze aspiracje do rozszerzenia naszego zasięgu na uzupełniające się sektory w ramach szerszego rynku niezależnego.

„Zasadniczo chcemy tworzyć pionierskie i wciągające doświadczenia, które wzbogacają i inspirują graczy na całym świecie, i mocno wierzę, iż everplay stanie się synonimem tworzenia gier, które zapewnią zabawę przez całe życie”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału