Test Indiana Jones and the Great Circle PC kontra Xbox Series X. Jakość Path Tracingu oraz skalowania NVIDIA DLSS

7 godzin temu
Indiana Jones and the Great Circle (Indiana Jones i Wielki Krąg w polskiej wersji) to ostatnia z dużych produkcji AAA, które pojawiły się na rynku w 2024 roku. Finalnie otrzymaliśmy produkcję dość udaną, ale przede wszystkim utrzymującą ducha pierwszych filmów z Harrisonem Fordem. Najnowsza gra studia MachineGames miała być również pokazem możliwości współczesnych kart graficznych. To bowiem kolejny tytuł, w którym od premiery zaimplementowano Path Tracing, którego celem jest wejście na jeszcze wyższy poziom realizmu w renderowaniu grafiki komputerowej. O ile gra bez pełnego Ray Tracingu nie ma może ekstremalnie wysokich wymagań sprzętowych, tak po jego włączeniu sytuacja zmienia się o 180 stopni. Moja platforma testowa również została położona na łopatki, przynajmniej w rozdzielczości 4K. Spodziewam się, iż takich gier będzie tylko przybywać w kolejnych latach...
Idź do oryginalnego materiału