Fani gry Ekspedycyje mogą już dodać do rozgrywki więcej ryzyka. Swoją premierę ma dodatek Tryby Zepsucia od wydawnictwa Phalanx.
Ekspedycyje: Tryby Zepsucia. Co nowego w dodatku?
Jeżeli kiedykolwiek sądziliście, iż wyprawa dobiegnie końca po dotarciu do Obozu Tarkowskiego to byliście w błędzie. Wasze przybycie uruchomiło Tryby Zepsucia, a wyścig, żeby odnaleźć profesora wciąż trwa…
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Dodatek Oceania do Wyprawy Darwina niedługo na Kickstarterze
To rozszerzenie wprowadza więcej zagrożenia w postaci tajnych premii na żetonach mapy oraz mecha zepsucia, który przemierza krainę. Aby im przeciwdziałać pojawią się 2 nowe mechy i 4 nowe pary postaci/towarzyszy, a także komponenty dla szóstego gracza. Tryby Zepsucia przyspieszają również wczesną rozgrywkę, dając graczom początkowe zasoby i robotnika-bohatera, który może działać jako dowolny typ robotnika.
Informacje podstawowe:
- Liczba graczy: 1-5
- Czas gry: 60-90 minut
- Wiek: 14+
- link do BGG
O tym co dokładnie mieści się w środku pudełka z rozszerzeniem opowie Wam Monika w materiale na naszym kanale Youtube:
W jakiej cenie kupimy dodatek?
Sugerowana cena detaliczna wynosi 159,95 zł. Oczywiście w sklepach dodatek znajdziecie taniej o kilkadziesiąt złotych. Oferty zaczynają się od około 115 złotych. Należy pamiętać, iż do rozgrywki niezbędna jest gra Ekspedycyje. Tę można zakupić powyżej 200 zł, choć trafiają się tez oferty promocyjne. Warto też w sklepie zapytać o pakiet naprawczy, czyli instrukcję i karty do gry podstawowej.
Najnowsze artykuły o podobnej tematyce