TSG przechodzi do ofensywy monetyzacyjnej w grach Fishing Clash i Hunting Clash

9 godzin temu

Ten Square Games (TSG) szykuje się do ofensywy monetyzacyjnej „Fishing Clash” i „Hunting Clash”, poinformował CEO Andrzej Ilczuk. W przyszłym roku TSG wróci do „celowanych akwizycji”.

„Rok 2023 to była efektywność, 2024 to zrozumienie i engagement. Natomiast rok 2025 w 'Fishing Clash’ i 'Hunting Clash’ to jest praca nad poprawieniem monetyzacji. 'Wings of Heroes’ to jest skalowanie produktu i dodanie nowych konceptów gier do naszego portfolio. Natomiast co się tyczy roku 2026, to patrząc w przyszłość, na pewno będą strategicznie celowane akwizycje. Będziemy gotowi, żeby wprowadzić kolejną firmę do naszej grupy. Ponadto dalsze skalowanie naszych gier oraz oczywiście będziemy kontynuowali dzielenie się zyskiem z naszymi udziałowcami” – powiedział Ilczuk podczas wideokonferencji.

Tegoroczne plany wobec sztandarowych tytułów studia określił jako „ofensywa monetyzacyjna”.

„Pierwszy kwartał był mocno skupiony w obu tytułach na engagement. Jednak sam kilka nam daje, o ile za nim nie pójdzie monetyzacja. Dlatego od II kwartału ruszamy w 'Phishing’ i 'Hunting Clash’ z bardzo dużą ilością zmian w samej monetyzacji. Co się tyczy samego engagement, to chodziło o odbiór jaki ma nowy content w naszych grach. Jest to niesamowicie ważne, ponieważ nasze gry stoją nowym contentem. o ile ten odbiór byłby cały czas tak negatywny, jak do tej pory, to potencjalnie rodzi zagrożenia dla biznesów. Nowa lokacja wydana w połowie marca 'Phishing Clash’ została bardzo dobrze odebrana przez naszych graczy. To jest przełom. W związku z tym podnieśliśmy zaangażowanie i teraz ruszamy z całą siłą na front monetyzacyjny” – wskazał CEO.

Ponadto TSG szykuje plan motywacyjny, który „ma wspierać wizję dla grupy Ten Square Games i jest wyrazem wiary w produkty spółki”.

„Co więcej, jest on powiązany nie tylko i wyłącznie z EBITDA, ale też ze wzrostem wyceny Ten Square Games” – dodał Ilczuk.

Zaznaczył, iż wszystko co TSG robi powinno kończyć się wyższym poziomem płatności.

„Jako spółka musimy być w tym lepsi. I i IV kwartał to praca nad engagement, co może się odbić na przychodach. Realizowane w ciągu minionego roku zatrudnienie nowych osób ma podnosić jakość prac produktowych, tak żeby ostatecznie przeniosło się na zwiększone przychody” – powiedział Ilczuk.

Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w 2018 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału