Twórcy Destiny 2 zapraszają na prezentację Aktu I Herezji, który ukaże się w przyszłym tygodniu

3 tygodni temu

Twórcy Destiny 2 zaprezentowali nadchodzącą zawartość Aktu I epizodu Destiny 2: Herezja, który ukaże się już 4 lutego 2025. Podczas transmisji zespół ds. narracji opowiedział o powrocie Galery, kultowego statku Roju z Destiny 1, ponownym pojawieniu się znanych sojuszników i wrogów oraz odkryciu nowego Echa.

Deweloperzy zaprezentowali również nową aktywność „Dolny Świat”, nową broń i sprzęt, nowe aspekty podklas oraz wyścig w lochu „Rozbita doktryna”, którego premiera odbędzie się 7 lutego.

Bungie poinformowało o nawiązaniu ekscytującej współpracę z Lucasfilm Games. Zaowocowała ona wprowadzeniem do gry Destiny 2 przedmiotów inspirowanych Star Wars. Na graczy będą czekać zdobienia pancerza inspirowane szturmowcami oraz gwardią imperialną z Galaktycznego Imperium. Nowe zestawy i akcesoria z motywem Star Wars zawitają do Układu Słonecznego wraz z premierą epizodu Destiny 2: Herezja 4 lutego.

Źródło: materiały promocyjne

Oficjalnie rozpoczęła się kampania Game2Give 2025. Jest ona zorganizowana przez społeczność Fundacji Bungie wraz z 200 popularnymi twórcami treści, którzy chcą zmienić coś na lepsze. Coroczna inicjatywa pomaga Fundacji Bungie realizować misję. Są to działania dążące do poprawy dobrostanu dzieci, wspierania niedostatecznie reprezentowanych społeczności oraz zapewniania pomocy potrzebującym społecznościom na całym świecie. W tym roku zachętą do dokonywania wpłat ma być nowy ekskluzywny emblemat, emotka i Wróbel. Dodatkowo ze schowka powracają emblematy, aby dać graczom szansę na zdobycie popularnych edycji z przeszłości. Podczas wydarzenia odbędą się streamy z ekscytującymi wyzwaniami, ekskluzywnymi nagrodami i aukcją rzadkich przedmiotów. Kampania zakończy się wielką transmisją na żywo 6 lutego.

Celem akcji Game2Give jest także wsparcie społeczności dotkniętych siejącymi spustoszenie pożarami w Los Angeles. W przedsprzedażny dostępny jest ekskluzywny pakiet obejmujący koszulkę i emblemat. Co najmniej 15 USD z każdego zamówienia zostanie przekazane organizacjom California Fire Foundation i Direct Relief.


Źródło obrazka wyróżniającego: materiały promocyjne
Idź do oryginalnego materiału