Twórcy Path of Exile 2 twierdzą, iż należy spodziewać się czasu oczekiwania; sprzedaż osiągnęła 1 milion

cyberfeed.pl 6 dni temu


Ścieżka wygnania 2 deweloper Grinding Gear Games ma ostrzeżony potencjalnych kolejek do logowania, gdy darmowa gra wejdzie do wczesnego dostępu w ten weekend ze względu na przytłaczającą liczbę graczy, którzy spodziewają się zalania jej serwerów.

„Właśnie przekroczyliśmy milion możliwości wykorzystania Ścieżka wygnania 2 kluczy, a sprzedaż wciąż rośnie” – powiedział reżyser Jonathan Rogers w niedawnym filmie zamieszczonym poniżej. „Oczywiście to wspaniała wiadomość, ale ma też pewne wady. Prawdopodobnie w weekend premiery utworzą się pewne kolejki.”

Studio nigdy nie myślało o popycie Ścieżka wygnania 2 będzie tak duży – dodał. Chociaż do istniejących serwerów dodawana jest większa pojemność w chmurze, Grinding Gear przez cały czas ma pewne obawy w związku z czekającymi ich wyzwaniami.

„Szczerze mówiąc, nie wiemy, z czym będą w stanie obsłużyć nasze usługi zaplecza, gdy liczba użytkowników przekroczy milion” – powiedział Rogers. „Dodaliśmy więcej fragmentów bazy danych, skalując wszystko, co mamy, tak daleko, jak to możliwe, ale tak naprawdę nie jesteśmy pewni, jakie ograniczenia możemy osiągnąć. Nigdy nie spodziewaliśmy się, iż sprawy przybiorą taki obrót podczas wczesnego dostępu.”

Ścieżka wygnania 2 to długo oczekiwana kontynuacja hack-and-slash, RPG akcji z 2013 roku, uważanej za duchowego następcę serii Diablo. Po podglądzie Ścieżka wygnania 2 na ExileCon 2023 producent przewodników Polygon, Ryan Gilliam, określił ją jako „znacznie ładniejszą” grę niż jej poprzedniczka, która nagradza „precyzję i wiedzę” dzięki nowa mechanika unikania. Pochwalił się Jordan Oloman, reporter Polygon z Gamescom 2024 Ścieżka wygnania 2‘S użycie ruchu w stylu WASD nad typowymi dla tego gatunku elementami sterującymi typu „wskaż i kliknij”.

„Dziękuję wam, iż tak bardzo uwierzyliście w ten projekt” – powiedział Rogers, kończąc swoją wiadomość wideo. „Jeśli w momencie uruchomienia napotkamy problemy z serwerem, wiedzcie, iż będziemy pracować tak ciężko, jak to możliwe, aby je rozwiązać”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału