Twórcy Path of Exile 2 zgadzają się, iż końcówka jest „trochę zbyt surowa”

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Mimo iż Ścieżka wygnania 2 będzie nieco bardziej wyrozumiały w aktualizacji, która pojawi się jeszcze w tym tygodniu, twórcy z Grinding Gear Games nie są pewni, jak łatwo będzie stworzyć lochy po kampanii.

Najczęstsze skargi są rozpatrywane w poprawka 0.1.1 w tym tygodniu: Potwory pozostawią po sobie mniej śmiercionośnych eksplozji, a bossów w grze końcowej można atakować więcej niż raz. Poprawiona zostanie także jakość przedmiotów, co powinno pomóc graczom przetrwać kampanię i stworzyć potężniejsze konfiguracje postaci, gdy dotrą do najtrudniejszych lochów w grze.

Ale kara za śmierć w lochach lub na mapie końcowej gry jeszcze się nie zmienia. Mapy przez cały czas wyrzucą cię po jednej śmierci, tracąc cały czas i materiały, które w nie zainwestowałeś, a także część twojego doświadczenia w celu zdobycia następnego poziomu. Godziny postępu mogą zniknąć w mgnieniu oka, a każdy, kto nie jest tym zainteresowany, będzie musiał poczekać znacznie dłużej na rozwiązanie.

Jonathan Rogers i Mark Roberts z Grinding Gear Games zostali poproszeni o odpowiedź kolejna rozmowa w niedzielę przez streamerów Darth Microtransaction i GhazzyTV, jeżeli gracze kiedykolwiek będą mogli ponownie wypróbować mapę po śmierci. „Wydaje mi się, iż aby być grą, trzeba ponieść pewien poziom porażki [that’s] możliwe” – stwierdził Rogers. Wyjaśnił, iż kara za doświadczenie ma za zadanie zakomunikować graczom, iż mogą nie być gotowi na walkę z trudniejszymi mapami. „Ale może to niewłaściwy sposób patrzenia na to, nie jestem pewien.”

„Jest kilka osi i myślę, iż są one nieco zbyt poważne, gdy wszystkie zostaną połączone razem” – dodał Roberts. Uważa, iż ​​przejście od kampanii kierowanej w grze do rozgrywki końcowej polegającej na utworzeniu lochu jest dla większości ludzi zbyt trudne i należy je wygładzić. „Ale z pewnością muszę o tym myśleć dużo więcej, uzyskać trochę więcej analiz i zobaczyć, jakie są rzeczywiste problemy”.

Twórcy powiedzieli, iż na problem składa się wiele rzeczy i iż zespół regularnie dyskutuje nad tym, jak sobie z nim poradzić. W międzyczasie jednak chcą zobaczyć, jak będzie działać nowa łatka i skupić się na głównych zmianach w balansie klas, które nadejdą później. Studio planuje rozpocząć nową ligę (czytaj: sezon), gdy gra pozostało w fazie wczesnego dostępu, dając graczom możliwość tworzenia nowych postaci i testowania nowych funkcji. Pierwsza liga, która ma się niedługo pojawić, będzie zawierać znaczną aktualizację gry i być może kilka niewydanych jeszcze klas.



Source link

Idź do oryginalnego materiału