Twórcy S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl porównują obrazki gry z rzeczywistością

3 dni temu
Zdjęcie: Twórcy S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl porównują obrazki gry z rzeczywistością


W S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl odwiedzimy wiele prawdziwych miejsc ze strefy zony. Zobacz ich porównanie z grą na nowych obrazkach.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl z pewnością zapowiada się na jedną z największych w tym roku gier na konsolach Xbox Series S|X. Ukraińskie studio GSC Game World opublikowało ostatnio na platformie Steam interesujący artykuł, w którym porównują obrazki z gry z rzeczywistymi lokacjami. W galerii umieszczonej niżej zajrzymy do taki lokacji jak Czerwona Forteca, bagniste pustkowie Zaton oraz oczywiści Prypeci.

Zaton

Duga

Czerwona Forteca

Prypeć

Mapa będzie składać się z 20 różnych stref. Każda z nich będzie więc miała własne środowiska, mieszkańców i anomalie. Co interesujące powróci kilka lokalizacji z poprzednich gier STALKER w ulepszonej i też rozszerzonej formie. Miesiąc temu twórcy gry przygotowali ponad pięciominutowy zwiastun wielu lokacji.

Gracz wciela się w samotnego stalkera, który przemierza otwartą, radioaktywną zonę o powierzchni 64 km² i na różne sposoby poznaje ten postapokaliptyczny świat. Spotkamy się z pewnością przerażającymi mutantami. Każdy z nich może występować w kilku odmianach, których zachowania są jeszcze bardziej nieprzewidywalne. Do naszej dyspozycji będzie ponad 30 rodzajów broni i wiele modyfikacji, dzięki którym stworzymy setki kombinacji uzbrojenia.

Stalker napędzany Unreal Engine 5

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to nowoczesna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej serii gier stworzona przez studio GSC Game World. Doświadczymy bez wątpienia niepowtarzalnej rozgrywki i postaramy się przetrwać w postapokaliptycznej czarnobylskiej zakazanej zonie. Gra wykorzystuje więc całą moc silnika Unreal Engine 5 oraz technologii motion capture i fotogrametrii. Zapewni to fenomenalną grafikę i doskonałe wrażenia z gry. Zaawansowany system sztucznej inteligencji wrogów zmusi stalkerów do stosowania różnorodnych taktyk podczas walk z licznymi przeciwnikami, którzy będą stanowić wyzwanie choćby dla najbardziej doświadczonych graczy. System symulacji życia A-Life 2.0 stworzy holistyczny ekosystem, w którym działania gracza będą mieć wpływ na świat zony.

Na konsoli Xbox Series X/S, STALKER 2 będzie wyposażony w dwa tryby graficzne. Oczywiście tryb jakości, a także tryb wydajności przy 60 FPS-ach. Deweloper nie podał jednak szczegółowo, na jakiej rozdzielczość będzie się skupiał w obu trybach. Studio ujawniło również, gra będzie miała główną opowieść trwającą około 40 godzin.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zadebiutuje w 20 listopada 2024 roku. Tytuł trafi na konsole Xbox Series X|S w polskiej wersji językowej (z napisami) oraz też do katalogu Game Pass.

Idź do oryginalnego materiału