jeżeli nie zwracałeś uwagi na Scavan 66 Lithic Entertainment, powinieneś. Roguelike zorientowany na walkę samochodową jest szybką i szaloną jazdą przez wersję piekła poinformowanej o estetyce Greaser i lat 80. British Punk Rock i wydaje się fantastycznie. Grałem tylko w demo gry, ale wybuchowa i wysokooktanowa walka ma już swoje haczyki i chętnie wskoczyłem w pełne doświadczenie. Trzeba przyznać, iż narracyjne elementy gry jeszcze mnie nie zachwyciły, ale to, co jest tam potencjalnie ustawia coś, co może być interesujące w kontekście pełnej gry. W Scavan 66, grasz jako Lucky D, skórzaną kurtkę noszącą kurtkę , Żniwiarz drogowy Pompadour potępił się do zbierania śmiertelnych dusz dla diabła. Ale jesteś tym zmęczony, więc zdecydowałeś się uciec z pozornie niekończącej się autostrady podziemnego świata. Diabeł wysyła swoich stworów, aby cię powstrzymało, od wybuchowych zombie rzucających się lufami po lykantropy. Podczas jej ucieczki Lucky D może zejść na wyjścia, aby porozmawiać z innymi żniwiarzami drogowymi i mieszkańcami piekielnej, z których każdy ma wyjątkowe korzyści do zakupu i osobistą historię do opowiedzenia. Jako roguelike, Lucky D jest zmuszony zacząć od nowa po każdej nieudanej próbie ucieczki, ucząc się więcej o piekłach i jej koleżankach drogowych, a także na stałe modernizując broń i samochód z każdą kolejną pętlą. „Scavan 66 zawiera klasyczną pętlę rozgrywki Roguelike, uzupełniona tematyczną zerczarką cykli”, współzałożyciele Lithic Entertainment Al Bellemare i Andy Wood wysłali mi e-maile w wspólnej odpowiedzi. „Cykle, w których czujemy się uwięzieni, cykli, od których chcemy się uwolnić. Okoliczności życiowe, których nie wybraliśmy, ale musimy stale stawić czoła każdego dnia.” Świetnie się bawiłem w samochody wroga, wysadzając piekielne i oświetlenie autostrady kolorową eksplozje. Perspektywa trzeciej osoby Scaravana 66 pozwala mieć oko na drogę bezpośrednio przed i wokół ciebie, podczas gdy lusterka wsteczna zapewnia zerknięcie na każdego na ogonie-sterowanie strzelaninami podwójnie steksu umożliwiają prowadzenie, cel celowania , i strzelaj naraz, więc akcja nie musi zwalniać. To trochę pośpiech i więcej niż trochę przytłaczające, ale chwytanie podstaw kontroli nie jest aż tak trudne. Z każdą pętlą stałem się trochę lepszy w prowadzeniu pojazdu i strzelania jednocześnie, więc mogłem skupić się na formułowaniu idealnej kompilacji dla siebie pod koniec demo. Najbardziej lubiłem używać strzelby Lucky D i karabinu energetycznego, z których oba miały wolniejszy wskaźnik pożaru niż karabin seryjny, ale zapakowały satysfakcjonujące i wizualne uderzenie. Pomiędzy przeładowaniami uderzyłem w gaz i samochód Ram Lucky D w każdego, kto odważył się trochę za bliska lub wyrzuciłem fajerwerki, aby wybrać osłabione cele, próbując zachować odległość.Lucky jest tak fajny. Poświęciłem większość moich stałych zalet pancerza, zdrowia i dodatkowego życia, aby zwiększyć moją przeżywalność, jednocześnie pytając moich żniwiarzy drogowych o ulepszenia, które mogłyby z czasem wyrządzić niewielkie obrażenia, jak włócznia kości na Lucky D's Samochód, aby zardzewiał każdemu, kto ma nekrotyczne szkody, jeżeli zdarzyło im się zeskrobać farbę samochodu. Nie mogłem złapać moich ulubionych profitów w każdym biegu, biorąc pod uwagę przypadkową naturę roguelike, ale gra wydaje się mieć głównie skuteczne umiejętności pod względem ataku, obrony i uzdrawiania, więc konieczność dostosowania się w locie rzadko była problemem. choćby gdybym nie znał żadnej z opcji, którą otrzymałem, widziałem, jak każdy może być użyteczny i sformułować kompilację wokół wyboru, który najbardziej podobał mi się w tym momencie. ”Gracze tak naprawdę nie wiedzą, którą aktualizację -Griver spotkają się, dopóki nie znajdą się w momencie wyłączenia-powiedział Bellemare i Wood. „Podczas gdy fizyczne offrampy i lokalizacje są spójne, niektóre żniwiarze pojawiają się tylko na niektórych przystankach, więc jeżeli zwrócisz wystarczającą uwagę, możesz zgadywać na szansach na to, kto jest, na którym się zatrzymuje. Chociaż nie są obecne w demo, mamy również Adaptacyjny system wroga, który odgrywa równowagę na podstawie wydajności lub wyborów. Horyzont, wpatrujący się jak bezlitosny gigant-ma zamiar edytować twoje doświadczenie. ”Będziesz musieli patrzeć na drogę i cel, aby przetrwać autostradę ze świata podziemnego. Bellemare i Wood wyjaśnili, iż samochód Lucky jest magicznie przywiązany do niej, podobnie jak kosa za ponurą żniwiarz. W związku z tym większość gier koncentruje się wokół samochodu Lucky. Wiele dostępnych aktualizacji poprawi to, co może zrobić, a choćby jeżeli Lucky jest uzbrojony w zęby z wieloma bronią palną, samochód jest jej głównym źródłem ochrony i szkód. Jest też dość szybki, choć rzadko zniknąłem z drogi lub czułem się, jakbym wymknął się spod kontroli. ”Z pewnością prędkości, z którymi pracujemy w Scavan 66, gdybyśmy nie byli ostrożni, gracze wyleciliby z drogi i drogi i W linii drzew na każdym kroku lub w dowolnym momencie skupili się na bitwie – powiedział Bellemare i Wood. „Zaprojektowaliśmy schemat sterowania, aby samochód zawsze kierował się naprzód, aby złagodzić potrzebę gracza, aby nieustannie naciskać do przodu, ponieważ jest to narracyjnie jedyny kierunek, w którym Lucky jest gotowy. Przeniesienie w lewo lub w prawo jest do gracza, a oni Może również wybrać sprawdzanie lub zwiększenie do przodu, dopóki ich silnik się nie przegrzewa. brakuje całej akcji. “
Lucky może porozmawiać z innymi żniwiarzami drogowymi w pit stopach, aby kupić tymczasowe korzyści i umiejętności. Poświęcenie linii linii linii linii linii, Bellemare i Wood powiedział mi, iż Lucky D odkryje obszary poza lasem i spotka się z niezapomnianymi bitwami z bossami, choć nie zrobiłem tego Doświadcz jednego z tych w demo, w które grałem. „Istnieją trzy biomy, które w finałowej grze będą miały pewne odmiany, które nie są jeszcze dostępne w demo” – wyjaśnili. „Lucky rozpoczyna swoją podróż w lesie, podobnie jak wielu bohaterów. Lasy są miejscem, w którym realizowane są zmiana i transformacja, pasując do początku buntu Lucky. Gdy będzie kontynuować autostradę, natknie się na swój drugi biom: The Pustywa. Fałszywy raj wybrzeża. Najbardziej martwiłem się o Scavan 66, ponieważ wydaje się to trochę rzadkie w porównaniu do wszystkiego innego. Może to jednak wynikać z tego, co grałem w demo-istniały dodatkowe opcje rozgrywki w obszarze piasty między biegami, których nie mogłem uzyskać, ponieważ zostały poddane kwarantannie dla demo, więc jest to rozumowanie, iż nie cała historia była tam też. Kopię projekty postaci, a aktorstwo głosowe jest całkiem dobre, więc mam nadzieję, iż ucieczka z piekłach Lucky D powinna być bardziej narracyjnie satysfakcjonująca niż demo. Ale choćby jeżeli tak nie jest, rozgrywka wydaje się, iż jest więcej niż wystarczająca, aby zapewnić mi rozrywkę na godziny. Caravan 66 ma zostać uruchomiony na PC w 2025 r. 24 lutego.