Umrzeć w lochu jest nowym roguelike pokładowy, który wyciąga kilka pomysłów Zabój iglicęjedna z moich ulubionych gier, ale dodaje trochę zwrotów akcji, które mnie uzależniły.
W LochTwoim celem jest przetrwanie poprzez stopniowo trudniejsze mapy wrogów poprzez budowanie pokładu – ale zamiast zbierać karty, zbierasz kości. Za każdą rękę masz pewną ilość energii, której możesz użyć do gry. A ponieważ możesz zobaczyć każdy ruch twoi wrogowie w następnej turze, gra polega głównie na strategie ataku złych podczas obrony.
Jeśli grałeś ZabićTa konfiguracja powinna wydawać się dość znajoma.
Ale LochSprytny zwrot jest w środku Jak grasz. Na początku każdej tury gra rzuci kostki z talii w dłoń i musisz zdecydować, jak grać na nich na planszy. Każda matryca ma wartość, więc im wyższa wartość, tym większe obrażenia pokonasz lub blokujesz, aby się obronić.
Istnieje wiele rodzajów kostek, w tym kostki ataku, kości blokowe, kości lecznicze i kości, które mogą zwiększyć wartość innych kości na planszy. Każdy z nich kosztuje pewną ilość energii do zabawy, co wywiera limity, ile można użyć w jednej turze. Czasami wrogowie dodają modyfikatory do miejsc na planszy.
To wszystko oznacza, iż będziesz musiał wiele pomyśleć o tym, jak i gdzie grasz na kostkach na planszy. Czy wchodzisz z kostką ataku, aby wziąć duży kawałek zdrowia wroga, ale narażasz się na ataki? Czy wydajesz trochę energii na blok doładowania, aby zapewnić sobie większą obronę kosztem korzystania z kości zdrowotnej? Prawie na każdym zakręcie Loch wymaga pewnego strategicznego myślenia.
Intensywność strategii czyni Zabić-Skadowe pułapki coś w rodzaju pocieszenia. Znajdę Loch być bardzo trudnym; Wrogowie mogą naprawdę dać cios, jeżeli jesteś zaskoczony, a ja nie byłem w stanie ominąć szefów dwóch pierwszych światów gry, chyba iż mam jasne pojęcie o mojej kompilacji.
Ale już rozumiem, jak myśleć o budowaniu pokładu z wielu godzin Zabić. Zadzwoniłem do wielu tych umiejętności, aby ułatwić sytuację przez ponad 10 godzin, które włożyłem Loch Jak dotąd – i wykonać swój jedyny i tylko oczyszczony bieg.
Chwila Zabić jest dobry w utrzymywaniu rzeczy, które są chętnie z bitwami, które są wystarczająco długie – często mogłem ukończyć bieg w około 45 minut – biegnie Loch może przeciągnąć. Poszczególne bitwy mogą same zająć kilka minut ze względu na to, jak bardzo możesz po prostu usiąść i pomyśleć. Ładowanie ekranów, które zajmują pięć lub więcej sekund, sumuje się w trakcie biegu. Mapy lochów mają również kilka zbyt wielu przestrzeni. Moje dłuższe biegi, w których dotarłem do trzeciego i ostatniego świata, zajęły prawie dwie godziny.
Loch Uruchamia się jednak we wczesnym dostępie, więc mam nadzieję, iż z czasem wygładzone są szorstkie krawędzie. choćby w ciągu kilku tygodni gram w tę grę, pojawiły się pewne aktualizacje mile widziane, takie jak takie, które dają monety, jeżeli zdecydujesz się pominąć nagrodę za koniec bitwy. Programiści gry opublikowali obiecująca mapa drogowa. To wszystko czyni mnie optymistami LochDługoterminowa przyszłość.
A jego podstawa jest naprawdę silna. Świetnie się bawiłem Lochpomimo jego wad i ja pokonałem grę z jedną z trzech dostępnych do tej pory postaci. Po przegranym biegu często zastanawiam się nad tym, jak mogłem robić różne rzeczy inaczej i zwykle chętnie wskoczę z powrotem, by ponownie rzucić kostkę.
Naprawdę nie mogę się doczekać Zabij iglicę 2który ma wyjść na początku w tym roku. Ale mogłem już porysować swędzenie pokładu Umrzeć w lochu.
Umrzeć w lochu jest teraz dostępny we wczesnym dostępie do Steam. Możesz wypróbować jego wersję za darmo Itch.io.