Unikaj aktualizacji tych odznak NBA 2K25, aby zaoszczędzić czas

1 tydzień temu

W grze NBA 2K25 znacznie zmniejszono liczbę odznak, co oznacza niemal dwukrotną redukcję liczby dostępnych opcji. Nie oznacza to jednak, iż nie ma tu wciąż złych opcji.

Podczas gdy gra 2K24 oferowała aż 77 odznak, jej kontynuacja ma ich zaledwie 40, przy czym wiele z nich zostało usuniętych lub połączonych. Uzasadnienie 2K Games polegało na tym, iż chcieli, aby każda odznaka „była wartościowa i równie pożądana”, ale niektóre odznaki zawsze ostatecznie okazują się lepsze od innych.

Punkty odznak dawno odeszły w zapomnienie, ale przez cały czas musisz inwestować w konkretne statystyki, aby odblokować odznaki i je ulepszyć. W związku z tym skupienie się na jednej odznace może kosztować Cię inną, która miałaby większy wpływ na Twoją budowę.

Oto pięć odznak, których nie warto ulepszać w NBA 2K25, uporządkowanych według tego, jak bezwartościowa jest każda z nich. Wszystkie z nich albo nie są warte wymaganej inwestycji, albo oferują rozczarowujące korzyści, które sprawiają, iż są one deklasowane przez inne opcje.

5. Zabójca kostki

2 tys.

Zaczynając od kontrowersyjnego dodatku, Ankle Assassin jest kultową odznaką, która sprawi, iż Twoje dryblingi będą wytrącać obrońców z równowagi. Podczas gdy łamanie kostek jest z pewnością zabawne, rzeczywista wartość tej odznaki jest wątpliwa, a mało prawdopodobne jest, aby była powodem, dla którego kiedykolwiek wygrasz grę.

Ta odznaka jest po prostu zbyt niespójna, aby polegać na niej jako na ruchu wygrywającym grę, choćby Legend Ankle Assassin nie uruchamia się w połowie przypadków. Co więcej, wymaga 95 Ball Handling, aby uzyskać HoF, a każdy niższy poziom nie jest choćby wart rozważenia.

Zamiast tego zalecamy osiągnięcie poziomu 92 Ball Handling, ponieważ odblokowuje to Gold Unpluckable i dryblingi Steph Curry’ego.

4. Ratunek

Jugo Mobile

Z wymogiem 85 Pass Accuracy dla samego Bronze, Bailout jest jedną z najdroższych odznak w NBA 2K25. Ci, którzy chcą HoF, będą potrzebować 96 Pass Accuracy, co znacznie ogranicza potencjał twojej budowy gdzie indziej. Co gorsza, zyskujesz jedynie nieco bardziej wyrozumiałe kickouty, co nie powinno mieć znaczenia, jeżeli grasz mądrze.

92 to najwyższa celność podania, na którą warto się zdecydować, ponieważ odblokowuje HoF Dimer. Dla tych, którzy chcą zostać rozgrywającym, Dimer jest o wiele bardziej wpływową odznaką, aby sprawić, by Twoi koledzy z drużyny zdobywali punkty, ponieważ zwiększa ich procent strzałów. jeżeli nie jesteś rozgrywającym, całkowicie pomiń tę odznakę. Korzyści sytuacyjne, które zapewnia, nie są warte rezygnowania ze statystyk i odznak w innych kluczowych obszarach.

3. Miniaturowy Strzelec

2 tys.

Mini Marksman to unikalna odznaka strzelecka, dostępna tylko dla modeli poniżej 6’4″. Po założeniu sprawia, iż ​​konkursy strzałów większych obrońców mają mniejszy wpływ, łagodząc drobną budowę Twojego modelu. Choć brzmi to użytecznie, w rzeczywistości jest tak, iż rodzaj strzałów, przy których aktywuje się Mini Marksman, to strzały, których w ogóle nie powinieneś oddawać.

Nie ma świata, w którym 6′ PG próbujący strzelić ponad 7′ center jest dobrym pomysłem. jeżeli masz takie niedopasowanie, lepiej wykorzystaj swoją wyższą prędkość, aby stworzyć otwartą pozycję. Aby być uczciwym, ma to podobne wymagania do odznak meta, takich jak Deadeye, Set Shot Specialist i Limitless Range, więc można je odblokować, ale nie wysilaj się, aby ulepszać strzelanie tylko dla tej odznaki.

2. Gra pływająca

Jugo Mobile

Float Game to prosta odznaka, która sprawia, iż ​​floatery są bardziej skuteczne. Zawsze przydatne jest posiadanie większej liczby sposobów na zdobycie punktów, więc można by się spodziewać, iż Float Game będzie dobrą odznaką do priorytetowego traktowania. Jednak wyższe poziomy tej odznaki wymagają wysokiego Close Shot, co jest czymś zalecanym tylko dla Glass Cleaners, Athletic Finishers i Post Scorers, trzech archetypów, które mają niewielkie zastosowanie dla floaterów.

Ironicznie, buildy, które skorzystałyby na Float Game, to rozgrywający i twórcy rzutów, ale nie warto inwestować w Close Shot w tych buildach bardziej niż w Driving Dunk i Driving Layup. W rezultacie wszystko powyżej Silver to marnowanie punktów statystyk, które lepiej byłoby wydać gdzie indziej. Biorąc pod uwagę, jak NBA 2K25 jest w tej chwili zbalansowane, to po prostu nie jest odznaka warta ulepszenia.

1. Po zamknięciu

Jugo Mobile

Post Lockdown to jedna z tych odznak, które są świetne, gdy są potrzebne, ale rzadko kiedy są potrzebne. Poprawia zdolność obrońcy do zatrzymywania ruchów post, takich jak post spins i dropsteps. Chociaż może być to przydatne przeciwko Post Scorers, potrzebujesz 93 Interior Defense i 97 Strength, aby zdobyć tę HoF, co jest niezwykle kosztowne i zaszkodzi Twojej budowie w dłuższej perspektywie.

W 5v5 dobrzy Post Scorers są zbyt rzadcy, aby uzasadnić podniesienie tej odznaki, a w parku będziesz chciał być wszechstronnym obrońcą, a nie defensywnym jednym trikiem. Większość środkowych nie będzie chciała przekroczyć 84 Interior Defense, aby odblokować HoF Paint Patroller, co jest o wiele bardziej wpływową odznaką niż Post Lockdown, szczególnie biorąc pod uwagę, jak silne są w tym roku buildy tnące.

Stworzenie swojego builda to tylko połowa sukcesu, ponieważ przez cały czas będziesz musiał go ulepszać. Aby przyspieszyć ten proces, dowiedz się więcej o tym, jak gwałtownie zdobywać VC i gdzie odbierać nagrody Daily Spin. Będziesz także chciał opanować mechanikę NBA 2K25, taką jak nowy miernik rzutów, pakiety wsadów i funkcję Player Lock.

Idź do oryginalnego materiału