Unity próbuje zmienić sytuację dzięki najnowszej wersji silnika gry

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Unity nie miało ostatnio najłatwiejszych rzeczy, ale w ramach wysiłków mających na celu odzyskanie łask twórców gier, firma wypuściła Unity 6 na całym świecie. Oprócz nowych funkcji, takich jak narzędzia umożliwiające programistom kierowanie na internet mobilny, twórca silnika gry obiecuje również, iż przeznaczy „długoterminowe” zasoby na „ulepszanie zestawów funkcji i dostarczanie nowych funkcjonalności przy jednoczesnym zachowaniu łatwości aktualizacji i ciągłej stabilności ” zgodnie z komunikatem prasowym.

Unity to powszechnie używany silnik do tworzenia gier, obsługujący takie gry jak Wśród nas, Pusty Rycerzi wiele innych, ale wydanie Unity 6 następuje po burzliwym okresie w historii firmy. Unity pobiera od programistów opłaty naliczane za użytkownika, ale we wrześniu 2023 r. firma ogłosiła nowy system cenowy, w ramach którego pobierane są od programistów opłaty za instalację ich gier po przekroczeniu określonego progu. Zmiana mogła potencjalnie zwiększyć znaczne koszty dla programistów, co wielu wyraziło znaczne frustracje.

„Wraz z wydaniem Unity 6 jesteśmy zainteresowani ponownym nawiązaniem kontaktu z klientami i pomaganiem im zrozumieć, iż naszym obowiązkiem jest dostarczanie tego, co dla nich ważne, i iż pod tym względem będziemy zasadniczo inną firmą” Bromberg mówi CNBC.

Unity musi także pozostać w łaskach programistów, ponieważ musi stawić czoła ciągłej konkurencji ze strony silnika Unreal Engine firmy Epic Games. W niedawnym wywiadzie dla Krawędźdyrektor generalny Epic, Tim Sweeney, przedstawił plan firmy na przyszłość resztę dekadyw tym kontynuacja prac nad Unreal Engine 6, kolejną główną wersją produktu.



Source link

Idź do oryginalnego materiału