Unreal Engine 5.7 Preview udostępniony – Procedural Content Generation Framework trafia do produkcji

whatnext.pl 1 tydzień temu
Zdjęcie: Unreal Engine 5.7 Preview udostępniony – Procedural Content Generation Framework trafia do produkcji


Epic Games udostępniło Unreal Engine 5.7 Preview, oferując deweloperom wczesny dostęp do nowych narzędzi oraz zmian w przepływach pracy. Jedną z najważniejszych nowości w UE 5.7 jest Procedural Content Generation Framework (PCG), które osiągnęło status produkcyjny. W porównaniu do wersji 5.5 zapewnia niemal dwukrotnie wyższą wydajność, obsługę nadpisywania parametrów GPU, lepszą skalowalność oraz rozszerzone wsparcie multiplatformowe z FastGeo. Nowy tryb edytora PCG umożliwia m.in. rysowanie splajnów, tworzenie wolumenów czy malowanie, a grafy PCG mogą działać jako niezależne instancje. Wersja 5.7 […]
Idź do oryginalnego materiału