Rezolucja rodzimych uzyskała 13 024 głosów, czyli 44,5% głosów. Jest to jedna największa odpowiedź, ale biorąc pod uwagę, iż każda inna odpowiedź jest powiązana z jakąś formą super rozdzielczości, staje się reakcją mniejszościową. Po tubylcach następuje „Preset„ Quality ”38,8% lub 11 341 głosów. „Zrównoważony” obecny, który zwykle jest domyślnym wstępnym ustawionym super rozdzielczością w większości gier, „jakości” o znacznym marginesie, zdobywając zaledwie 8,9% głosów, czyli 2 593 głosów. Tylko śladowe sekcje naszych użytkowników wybierają ustawienia „Performance” i „Ultra Performance”, które mają tendencję do renderowania gry w znacznie niższych rozdzielczościach, aby była gra. „Wydajność” uzyskała 4,7% (1376 głosów), a następnie „Ultra wydajność” przy 3,2% lub 930 głosach.
Wzorce głosowania sugerują, iż gracze chcą korzystać z super rozdzielczości i są gotowi wybrać wstępne ustawienia „jakości” lub „zrównoważone”, pochylając się w kierunku „jakości”. Native pozostaje największym trybem, a znaczna mniejszość 44,5% chce, aby GPU mogły grać w dzisiejsze gry bez kul technicznych technologii. Podział między „jakość” i „zrównoważone” sugeruje, iż przy umożliwieniu technologii super rozdzielczości gracze mają tendencję do manualnego wyboru wstępnego wyboru do „jakości” z domyślnego „zrównoważonego”, co sugeruje, iż nie po prostu przerzucają super Rozwiązanie i są świadomi, jakiego rodzaju super rozdzielczości chcą. jeżeli miałeś klub „tubylczy” z „jakością”, dokonują przytłaczających 83% głosów – ludzie chcą, aby ich doświadczenie były w rodzimej lub jak najbliżej ojczystej.
Biorąc jednak pod uwagę, jak strasznie uwolniono niektóre wydania gry w 2024 roku, zwiększając wzrost, jeżeli często jedyne rozwiązanie dla grywalnych liczb graficznych, szczególnie w systemach o słabszym sprzęcie GPU. Wreszcie, DLSS i FSR są domyślnie aktywowane w wielu grach, co może mieć wpływ na wielu graczy, którzy po prostu wybierają profil ustawień i nie przyglądają się, czy mają włączone zwiększenie, czy nie.