Varsav Game Studios planuje premierę Bee Simulator: Ultimate Edition na II/III kw. 2025

3 dni temu

Varsav Game Studios planuje zakończenie produkcji „Bee Simulator: Ultimate Edition” w I/II kwartale 2025 r., z jednoczesną premierą na PC oraz konsole przewidzianą w tej chwili na II/III kwartał 2025 r., poinformował ISBtech CEO Łukasz Rosiński. Zakończenie prac produkcyjnych gry „Barkour” jest planowane na I połowę 2025 roku, wtedy też zostanie opublikowane demo gry. Wydanie gry na PC i konsole w tej chwili planowane jest na II połowę przyszłego roku.

„Obecnie na kluczowym etapie produkcji jest gra o roboczym tytule 'Bee Simulator: Ultimate Edition’, która poprzez wprowadzenie nowych mechanik – zbierania zasobów i budowania ula wprowadza do świata gry element regrywalności, najważniejszy dla najbardziej popularnych w tej chwili tytułów. Planowane zakończenie produkcji 'Bee Simulator: Ultimate Edition’ to I/II kw. 2025, z jednoczesną premierą na PC oraz konsole przewidzianą w tej chwili na II/III kw. 2025. Wraz z nowym partnerem planujemy ponowną kampanię promocyjną dla gry, m.in. poprzez dotarcie do streamerów, którzy wspierali premierę bazowej wersji (ilość odsłon materiałów przygotowanych przez twórców na platformie YouTube w okresie wokół premiery 'Bee Simulator’ przekroczyła 35 mln) oraz specjalną zniżkę dla posiadaczy podstawowej wersji gry” – powiedział ISBtech Rosiński.

Zaznaczył, iż zakończenie 5-letniego okresu licencyjnego „Bee Simulator” z NACON SAS i zawarcie porozumienia z Untold Tales „otwiera nowy etap” w komercjalizacji gry. „Osiągając w tym okresie ponad 6 mln euro przychodu i sprzedaż, którą szacujemy na 300 tys. sztuk w okresie kluczowej komercjalizacji (do wprowadzenia obniżek rządu 50%) i 400-700 tys. sztuk w okresie wyższych przecen, gra udowodniła pierwotny potencjał pomysłu i racjonalność dalszych inwestycji w rozwój tego IP” – wskazał.

Poinformował, iż kluczowy, wewnętrzny projekt realizowany w tej chwili 35-osobowym zespołem – gra „Barkour” z psem-agentem specjalnym jako głównym bohaterem jest w tej chwili w fazie intensywnej produkcji. Zakończenie prac produkcyjnych jest planowane na pierwszą połowę 2025 roku, wtedy też zostanie opublikowane demo gry. Wydanie gry na PC i konsole w tej chwili planujemy na drugą połowę przyszłego roku.

„Kolejnym IP, którego bardzo intensywny rozwój planujemy na 2025 rok jest gra 'Everdream Valley’. W najbliższych (przełom 2024/2025) planach jest premiera dużego dodatku, który rozszerza fabułę oraz dodaje do gry nowe mechaniki oraz debiut trybu kooperacji maksymalnie 4 graczy na konsolach Sony, Microsoftu i Nintendo. Mocno liczymy, żeby dopracowany na doświadczeniach z PC tryb wieloosobowy pozwoli grze mocno wyróżnić się w świecie cozy gier farmerskich” – dodał Rosiński.

Mooneaters – deweloper Everdream Valley, w którym VARSAV Game Studios posiada ponad 50% akcji – prowadzi jednocześnie prace nad drugą częścią „Everdream Valley”, która przeniesie gracza kilka lat w przyszłość, kiedy to główny bohater staje się nastolatkiem(ką), wskazał także.

„Dzięki temu zespół był w stanie zaimplementować do gry całkowicie nowe i znacznie rozszerzone systemy relacji z postaciami niezależnymi oraz zaawansowane mechaniki budowania i dostosowywania wyglądu pomieszczeń. Gra zbliża się więc swoją specyfiką do gry The Sims, niejako tworząc subgatunek farmerskich simsów. 'Everdream Valley 2′ zapewni także znacznie lepszą warstwę wizualną niż pierwsza część, więcej zwierząt, ubrań, mebli itp. oraz zestaw całkowicie nowych zadań fabularnych. Premiera drugiej części jest planowana na 2025 rok” – zapowiedział prezes.

Dodał, iż również w przyszłym roku premierę będzie miała gra „Everdream Valley VR”, którą Mooneaters produkuje we współpracy z Ovid Works, z wykorzystaniem finansowania zapewnionego przez Meta Platforms, Inc.

„’Evedream Valley VR’ to nowa gra w świecie 'Everdream Valley’, a nie proste przeniesienie rozgrywki z podstawowej wersji. Dzięki zmianie silnika z Unity na Unreal Engine 5 i wsparciu Meta Platforms, gra już w tej chwili prezentuje się bardzo dobrze w porównaniu do innych tytułów na gogle VR oraz zapewnia długie godziny rozgrywki w otoczeniu przyrody i zwierząt” – podsumował Rosiński.

Varsav Game Studios to powstałe w 2016 r. studio specjalizujące się w produkcji gier „z innej perspektywy”, ukazujące graczowi unikalną perspektywę głównego bohatera. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału