Aktualizacja Valoranta 10.07 wydaje się, iż jest to tylko łatka pełna Fifikses, i technicznie jest. Istnieje jednak kilka z tych poprawek, które są znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać.
W miarę upływu czasu zestawy dla walorantowych agentów stały się coraz bardziej złożone. Ich umiejętności mają znacznie więcej niż ktoś taki jak Brimstone, który zasadniczo pali, Molly, wzmocnienie zespołu i duży laser.
W związku z tym niektórzy nowi agenci mieli pewne problemy związane z ich umiejętnościami, które nie działały tak, jak przeznaczone. Tak więc ta łatka koncentruje się głównie na naprawie kilku błędów z postaciami takimi jak Waylay i Vysse, których zestawy mają dziwne interakcje z mechaniką gier, a także na naprawie wielu różnych agentów, którzy są widoczni przez bliskie informacje.
Ta łatka nie ma zmian w równowadze, takich jak 10.06, ale istnieje kilka ważnych zmian QOL, które będą buffami/nerfami dla niektórych agentów.
Oto pełna walorantowa łatka 10.07 Uwagi:
Walkie notatki o łatce 10.07
Agenci
Izba
- Naprawiono problem, w którym można było zobaczyć zegarek i szklanki Chamber, gdy są przelotne.
Ząbek
- Naprawiono problem, w którym widok Clove’s Ruse Battlefield można było zobaczyć z podwyższonych lokalizacji, gdy je wyposażyli.
- Naprawiono problem, w którym czas trwania Pick-Me-up był niepoprawny dla klientów obserwatorów/widzów.
Szyfrować
- Naprawiono problem, w którym przeciwnicy, którzy teleportowali się z Trapwire po tym, jak został trafiony, mogli przejechać przez ten sam reaktywowany drut bez uwięzienia.
- UWAGA: Jest to duży wzmocnienie Cyphera przeciwko bardzo konkretnym agentom
Impas
- Naprawiono problem, w którym VFX w sieci Deadlock może pokazać cienkie ściany.
Kay/o
- Naprawiono problem, w którym revive SFX Kay/O utrzymałby się po tym, jak zostałby zabity podczas wskrzeszenia przez sojusznika podczas NULL/CMD.
Omen
- Naprawiono problem, w którym Omen nie widziałby adekwatnie podczas rzucania ciemnej osłony, gdyby nakładał się na kolejny gęsty dym (pali tę niejasną wizję w środku, np. Jett Cloudburst, dym z siarki itp.).
- Naprawiono problem, w którym wrażliwość na ciemną osłonę Omena mogłaby utknąć w niższej wartości, aż do jego następnej obsady dymu, jeżeli umarł podczas próby rzucenia ciemnej osłony.
Reyna
- Naprawiono problem, w którym ostateczne wizualizacje Reyny mogłyby pokazać się przez krótkowiteków.
SOVA
- Naprawiono problem, w którym ramię i dron SOVA nakładały się na siebie w agenta.
Tejo
- Naprawiono problem, w którym wskaźnik podłogi Armageddon utrzymywał się na rundach.
VYSE
- Naprawiono problem, w którym wrogowie mogliby utknąć w ścianie Vysse, gdyby ściana nakładała się na zdolność dymu w określonym czasie.
- Naprawiono problem, w którym wrogowie mogliby utknąć w ścinaniu Vysse, gdyby skoczyli, gdy zostali uruchomione.
- Naprawiono problem, w którym SFX Shear’s Shear może utknąć w grze wrogów po wyjściu poza zasięgiem lub jeżeli Vysse umrze.
Napadać
- Naprawiono problem, aby Waylay adekwatnie się teleportuje, jeżeli aktywuje swoje załamanie podczas zbierania Kuli Ult.
- Naprawiono problem, w którym Waylay może aktywować załamanie poza grającą przestrzeń na otchłani.
- Naprawiono problem, więc Waylay nie powinna już kończyć wyglądać prosto w powietrzu, gdy wyzwala powrót ogni, gdy znajduje się bezpośrednio nad punktem teleportacyjnym.
Fifixes i QOL
Wszystkie platformy
- Aktualizacje konkurencyjne
- Naprawiono problem na stronie tablicy liderów, w którym wielokrotne przełączanie między filtrami i przewijanie wpisów na stronie może spowodować utratę możliwości wyboru innego wpisu.
- Zachowanie gracza
- Naprawiono problem, w którym gracze o długich nazwach użytkowników nakładają się na logo konsoli w panelu społecznym.
- Naprawiono problem, w którym wysłanie strony zaproszonych na nieprawidłowy identyfikator zamieszek zablokowałoby okno zaproszenia, dopóki nie zostanie zamknięte i ponowne otwarcie.
Tylko komputer
- Aktualizacje konkurencyjne
- Naprawiono problem w historii meczu i ekranach gry, w których brakowało tekstu na zawieszce w ikonie tarczy rankingu, jeżeli nie miałeś pozostawki rankingu.
- Zachowanie gracza
- Naprawiono problem, w którym identyfikatory zamieszek napisane w niektórych językach były wyświetlane ze granicą w panelu społecznym.
- Premier
- Naprawiono problem, w którym tekst czasami nie pasował do menu rozwijanych na stronie tabeli.
Tylko konsola
- Dodano widok osi czasu w ramach ekranów End of Game and Match Detail, na których można przejrzeć wydarzenia z rundy meczowej według rundy.
- Ten widok jest dostępny tylko dla meczów konkurencyjnych, Swiftplay i nieokreślonych.