Walorskie nuty o łatce 10.07 przynoszą zwodniczo ważne usterki błędów

3 dni temu
Zdjęcie: Walorskie


Aktualizacja Valoranta 10.07 wydaje się, iż jest to tylko łatka pełna Fifikses, i technicznie jest. Istnieje jednak kilka z tych poprawek, które są znacznie ważniejsze, niż mogłoby się wydawać.

W miarę upływu czasu zestawy dla walorantowych agentów stały się coraz bardziej złożone. Ich umiejętności mają znacznie więcej niż ktoś taki jak Brimstone, który zasadniczo pali, Molly, wzmocnienie zespołu i duży laser.

W związku z tym niektórzy nowi agenci mieli pewne problemy związane z ich umiejętnościami, które nie działały tak, jak przeznaczone. Tak więc ta łatka koncentruje się głównie na naprawie kilku błędów z postaciami takimi jak Waylay i Vysse, których zestawy mają dziwne interakcje z mechaniką gier, a także na naprawie wielu różnych agentów, którzy są widoczni przez bliskie informacje.

Ta łatka nie ma zmian w równowadze, takich jak 10.06, ale istnieje kilka ważnych zmian QOL, które będą buffami/nerfami dla niektórych agentów.

Oto pełna walorantowa łatka 10.07 Uwagi:

Walkie notatki o łatce 10.07

Agenci

Izba

  • Naprawiono problem, w którym można było zobaczyć zegarek i szklanki Chamber, gdy są przelotne.

Ząbek

  • Naprawiono problem, w którym widok Clove’s Ruse Battlefield można było zobaczyć z podwyższonych lokalizacji, gdy je wyposażyli.
  • Naprawiono problem, w którym czas trwania Pick-Me-up był niepoprawny dla klientów obserwatorów/widzów.

Szyfrować

  • Naprawiono problem, w którym przeciwnicy, którzy teleportowali się z Trapwire po tym, jak został trafiony, mogli przejechać przez ten sam reaktywowany drut bez uwięzienia.
    • UWAGA: Jest to duży wzmocnienie Cyphera przeciwko bardzo konkretnym agentom

Impas

  • Naprawiono problem, w którym VFX w sieci Deadlock może pokazać cienkie ściany.

Kay/o

  • Naprawiono problem, w którym revive SFX Kay/O utrzymałby się po tym, jak zostałby zabity podczas wskrzeszenia przez sojusznika podczas NULL/CMD.

Omen

  • Naprawiono problem, w którym Omen nie widziałby adekwatnie podczas rzucania ciemnej osłony, gdyby nakładał się na kolejny gęsty dym (pali tę niejasną wizję w środku, np. Jett Cloudburst, dym z siarki itp.).
  • Naprawiono problem, w którym wrażliwość na ciemną osłonę Omena mogłaby utknąć w niższej wartości, aż do jego następnej obsady dymu, jeżeli umarł podczas próby rzucenia ciemnej osłony.

Reyna

  • Naprawiono problem, w którym ostateczne wizualizacje Reyny mogłyby pokazać się przez krótkowiteków.

SOVA

  • Naprawiono problem, w którym ramię i dron SOVA nakładały się na siebie w agenta.

Tejo

  • Naprawiono problem, w którym wskaźnik podłogi Armageddon utrzymywał się na rundach.

VYSE

  • Naprawiono problem, w którym wrogowie mogliby utknąć w ścianie Vysse, gdyby ściana nakładała się na zdolność dymu w określonym czasie.
  • Naprawiono problem, w którym wrogowie mogliby utknąć w ścinaniu Vysse, gdyby skoczyli, gdy zostali uruchomione.
  • Naprawiono problem, w którym SFX Shear’s Shear może utknąć w grze wrogów po wyjściu poza zasięgiem lub jeżeli Vysse umrze.

Napadać

  • Naprawiono problem, aby Waylay adekwatnie się teleportuje, jeżeli aktywuje swoje załamanie podczas zbierania Kuli Ult.
  • Naprawiono problem, w którym Waylay może aktywować załamanie poza grającą przestrzeń na otchłani.
  • Naprawiono problem, więc Waylay nie powinna już kończyć wyglądać prosto w powietrzu, gdy wyzwala powrót ogni, gdy znajduje się bezpośrednio nad punktem teleportacyjnym.

Fifixes i QOL

Wszystkie platformy

  • Aktualizacje konkurencyjne
    • Naprawiono problem na stronie tablicy liderów, w którym wielokrotne przełączanie między filtrami i przewijanie wpisów na stronie może spowodować utratę możliwości wyboru innego wpisu.
  • Zachowanie gracza
    • Naprawiono problem, w którym gracze o długich nazwach użytkowników nakładają się na logo konsoli w panelu społecznym.
    • Naprawiono problem, w którym wysłanie strony zaproszonych na nieprawidłowy identyfikator zamieszek zablokowałoby okno zaproszenia, dopóki nie zostanie zamknięte i ponowne otwarcie.

Tylko komputer

  • Aktualizacje konkurencyjne
    • Naprawiono problem w historii meczu i ekranach gry, w których brakowało tekstu na zawieszce w ikonie tarczy rankingu, jeżeli nie miałeś pozostawki rankingu.
  • Zachowanie gracza
    • Naprawiono problem, w którym identyfikatory zamieszek napisane w niektórych językach były wyświetlane ze granicą w panelu społecznym.
  • Premier
    • Naprawiono problem, w którym tekst czasami nie pasował do menu rozwijanych na stronie tabeli.

Tylko konsola

  • Dodano widok osi czasu w ramach ekranów End of Game and Match Detail, na których można przejrzeć wydarzenia z rundy meczowej według rundy.
    • Ten widok jest dostępny tylko dla meczów konkurencyjnych, Swiftplay i nieokreślonych.
Idź do oryginalnego materiału