Warhammer 40K: Space Marine 2 ma otrzymać szereg nowych funkcji, usprawnień i usprawnień w przyszłości, a wydawca Focus Entertainment omawia, co nadchodzi (i czego nie) na podstawie opinii graczy w niedawnym Q&A. Dla tych, którzy uwielbiają dostosowywać swoich Space Marines, realizowane są w tej chwili prace nad większą liczbą opcji, w tym możliwością zmiany twarzy (świetna funkcja dla tych, którzy wolą, aby ich postacie nie miały hełmów). Rozmiar: 640 × 360 480 × 270 Chcesz, abyśmy zapamiętali to ustawienie dla wszystkich Twoich urządzeń? Zarejestruj się lub zaloguj teraz! Użyj przeglądarki obsługującej wideo HTML5, aby oglądać filmy. Ten film ma nieprawidłowy format pliku. Przepraszamy, ale nie masz dostępu do tej zawartości! Wprowadź datę urodzenia, aby wyświetlić ten wideoStyczeńLutyMarzecKwiecieńMajCzerwiecLipiecSierpieńWrzesieńPaździernikListopadGrudzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031Rok20242023202220212020201 9201820172016201520142013201220112010200920082007200620052004200320022001200019991998199719961995199419931992199119901989 19881987198619851984198319821981198019 7919781977197619751974197319721971197019691968196719661965196419631962196119601959195819571956195519541953195219511950194 91948194719461945194419431942194119401 939193819371936193519341933193219311930192919281927192619251924192319221921192019191918191719161915191419131912191119101909190819071906190519041903190219011900 Klikając „enter”, zgadzasz się z regulaminem GameSpot.
Warunki użytkowania i Polityka prywatnościenter Teraz odtwarzane: 11 niezbędnych wskazówek dla Warhammer 40K: Space Marine 2 „To nie jest szybka naprawa, ale dodamy opcję zmiany twarzy twojego Marine” — powiedział Focus.Inne elementy zbroi Space Marine, w tym naklejki, dłonie i maski na twarz, będą mogły być w pełni dostosowywane w przyszłych łatkach. Mają zostać dodane również inne kolory z różnych rozdziałów Space Marine, a Focus powiedział, iż przez cały czas dyskutuje, czy gracze będą mogli dostosowywać wygląd swoich towarzyszy z drużyny AI.Chociaż wielu graczy o to prosiło, Focus powiedział, iż kosmetyki ograniczone do klasy, takie jak peleryny i tabardy, nie będą dostępne dla wszystkich klas, ponieważ są częścią tożsamości każdej klasy i pomagają graczom gwałtownie zidentyfikować klasę w walce. Gracze nie powinni również oczekiwać możliwości dostosowywania swojego Battlebarge lub Thunderhawk, ponieważ Focus powiedział, iż byłoby to „bardzo fajne”, ale nie jest to priorytet, ponieważ zespoły artystyczne w tej chwili skupiają się na tworzeniu nowych map. jeżeli chodzi o dostosowywanie Chaos Space Marines w trybie PvP gry, Focus powiedział, iż istnieją ograniczenia lore uniemożliwiające niektóre opcje dostosowywania. Jednak zespół chciałby rozszerzyć dostosowywanie Chaos, ale „rzeczywistość jest taka, iż nie będą tak modułowe jak Loyalist”. jeżeli chodzi o rozgrywkę, Focus powiedział, iż zmiany zostaną wprowadzone w niektórych trudniejszych poziomach trudności gry. Poziom trudności kampanii Veteran zostanie dostosowany, aby był „bardziej sprawiedliwy”, a towarzysze drużyny AI w kampanii podczas gry w trybie jednego gracza będą mniej pasywni i będą bardziej uczestniczyć w określonych celach w przyszłej łatce. W przypadku trybu operacji PvE, Focus powiedział, iż uznaje, iż wrogowie na wyższych poziomach trudności mogą być „zbyt gąbczaści na pociski”, co sprawia, iż niektóre bronie, takie jak różne karabiny Bolt, wydają się zbyt słabe. „To jest główny problem, a nie same Boltery”, powiedział Focus. „Na razie testujemy pewne zmiany w poziomie trudności, aby przeciwnicy mieli mniej zdrowia, ale zachowali angażujący poziom trudności”. Ulepszenia łączności matchmakingu są dla zespołu najwyższym priorytetem, a niedługo pojawi się większa łatka wraz z nową zawartością, która rozwiąże ten problem. realizowane są również prace nad konkretnymi ulepszeniami matchmakingu PvE i PvP. Focus powiedział, iż pracuje nad tym, aby gracze, którzy wybrali tę samą klasę w trybie operacyjnym, nie byli dobierani razem, ale zachowane zostanie ograniczenie jednego gracza na klasę, przynajmniej w matchmakingu. Zespół rozważa zamiast tego usunięcie ograniczeń klasowych podczas gry w prywatnych lobby — to kolejna funkcja, nad którą zespół w tej chwili pracuje. Po stronie PvP zespół „bada” funkcję, która przywróci równowagę drużynom po meczu. Inne informacje ujawnione w sesji pytań i odpowiedzi obejmują to, dlaczego Focus nie doda suwaka pola widzenia ani możliwości zamiany ramion podczas strzelania z broni, a także dlaczego gracze nie są tymczasowo niezniszczalni podczas wykonywania kinowego ataku z użyciem broni palnej. Aby uzyskać więcej szczegółów, koniecznie sprawdź pełną wersję pytań i odpowiedzi. Focus już nakreślił plan treści dla Space Marine 2, a aktualizacje zaplanowano na 2025 rok. Aktualizacja sezonu 2 gry, która ma się pojawić pod koniec tego roku, doda nowe misje PvE, a także nowego wroga, broń i poziom trudności. Aktualizacje na 2025 rok obejmują więcej trybów i map PvP, rozszerzenie Battlebarge, a choćby w dalszej przyszłości tryb hordy. Space Marine 2 gwałtownie stał się najczęściej graną grą Warhammer wszech czasów na Steamie, gdy został wydany na początku tego miesiąca. W recenzji Warhammer 40K: Space Marine 2 w serwisie GameSpot nazwaliśmy sequel Saber Interactive „bardziej niż godnym następcą oryginału z 2011 roku” z „brutalnie krwawą akcją”, która „przywraca grę planszową do życia w całej jej ponurej okazałości”.