Przyjmujemy unikalne podejście do tworzenia Space Engineers 2 dzięki naszej strategii Vertical Slice. Wycinek pionowy to w pełni grywalna część gry, która prezentuje określone podstawowe funkcje i ulepszenia wprowadzone w jakości produkcyjnej. Stanowi to kamień milowy w rozwoju gry, pozwalając nam skupić się na dostarczaniu dopracowanej rozgrywki etapami, podczas gdy w kolejnych fragmentach dodawane są kolejne funkcje.
Kawałek pionowy 1: Tryb kreatywny
Masz teraz dostęp do VS1: Tryb kreatywny, naszego pierwszego pionowego fragmentu, zawierającego:
- nowy, ujednolicony system rusztów 25 cm (koniec z małymi i dużymi rusztami!)
- nowy budynek planu (przyciąganie do siatki, częściowe kopiowanie/wklejanie, przypisywanie do paska narzędzi)
- cofanie/ponawianie siatki
- ulepszony tryb kreatywny z potężnymi narzędziami do budowania (nowa ręka wokselowa, narzędzia symetrii, budowanie linii/płaszczyzn) i narzędziem do malowania
- prędkość sieci do ~300 m/s
- system bezpiecznej prędkości zapobiegający uszkodzeniom poniżej 20 m/s
- nowe magbooty ze stabilizacją aparatu
- nowa fizyka oraz dynamiczne pęknięcia i gruz dla bardziej realistycznego zniszczenia
- rewolucja wizualna dzięki śledzeniu promieni, globalnemu oświetleniu, mozaikowemu terenowi, mapowaniu paralaksy, eleganckim krawędziom pancerza i ulepszonemu oświetleniu
- Nowy silnik VRAGE3 zapewnia lepszą wydajność i potencjał przyszłej optymalizacji
Dodatkowe pionowe plasterki podąży za w kolejnych miesiącach, każdy z nich rozszerzał funkcje i zawartość gry. Ten proces rozwoju będzie kontynuowany przez kilka następnych lat, aż do osiągnięcia naszej pełnej wizji Space Engineers 2.
Możesz odkryć wszystko, co jest zawarte w szczegółach Dziennik zmian.
Wspólnie kształtujemy przyszłość
Ale najpierw porozmawiajmy otwarcie i szczerze o Space Engineers 2 Alpha — słowo „Alfa” jest naprawdę ważne. Wydanie Space Engineers 2 na tak wczesnym etapie rozwoju jest dla nas nie tylko kamieniem milowym; to świadomy wybór. Odzwierciedla nasze zaangażowanie w przejrzystość, współpracę i budowanie czegoś niesamowitego razem z naszymi graczami.
Jesteśmy tak samo podekscytowani grą Space Engineers 2 jak Ty. Nie mogliśmy się doczekać, aż położysz ją w swoje ręce i zobaczysz, jakie niesamowite dzieła wymyślisz w nowym rozdziale uniwersum Space Engineers. Twoja kreatywność nas inspiruje i wiemy, iż gra naprawdę zabłyśnie, gdy zaczniesz odkrywać, eksperymentować i przekraczać jej granice.
Widzieliśmy na własne oczy siłę wielkiej symbiozy z naszą społecznością. Space Engineers 1 zostało ukształtowane, udoskonalone i udoskonalone dzięki Waszym pomysłom, informacjom zwrotnym i pasji. Zmuszasz nas, abyśmy starali się bardziej, mierzyli wyżej i docierali dalej. Bez Waszych głosów Space Engineers byłaby zupełnie inną grą. Ten sam duch napędza nas dzisiaj.
Takie wczesne wydanie przynosi ogromne korzyści — nie tylko dla nas, ale i dla Ciebie. Otrzymujemy możliwość testowania pomysłów, odkrywania ukrytych wyzwań i wprowadzania innowacji przekraczających nasze ograniczenia. Możesz z pierwszej ręki doświadczyć i kształtować rozwój gry, wpływać na jego kierunek i być świadkiem ewolucji gry od podstaw.
To powiedziawszy, bądźmy szczerzy. jeżeli nie jesteś gotowy na nieoszlifowane wrażenia, może to nie być odpowiedni moment na wkroczenie do akcji. jeżeli wolisz „podłącz i graj”, zachęcamy Cię do lista życzeńzapisz się do naszego biuletyn, śledzić rozwóji poczekaj na przyszłe aktualizacje, gdy gra stanie się bardziej kompletna. Dla przypomnienia, oto Plan działaniadzięki czemu możesz zobaczyć, dokąd zmierzamy, i zdecydować, kiedy najlepiej wyruszyć w tę podróż.
Jeśli jednak jesteś podekscytowany możliwością kształtowania z nami przyszłości Space Engineers 2, odwiedź stronę nasz Sklepnasz Portal wsparcia i zaangażuj się!