Wiemy, ile Blizzard zarobił na Diablo 4 i mikrotransakcjach od premiery

1 tydzień temu

Harrison Froeschke - starszy menadżer zajmujący się strategią sprzedażową Diablo 4 - zamieścił na swoim profilu Linkedln garść ciekawych informacji na temat wyników finansowych gry. Dowiedzieliśmy się między innymi, iż Blizzard ma już za sobą istotny kamień milowy.

Jak zauważa redakcja Tech4gamers, Froeschke pochwalił się na swoim profilu „przygotowaniem planu sprzedażowego, który w okresie między startem zamówień przedpremierowych a debiutem pierwszego rozszerzenia fabularnego przyniósł firmie 1 mld dolarów przychodu”.

Jeszcze ciekawszy jest jednak inny punkt, w którym menedżer zdradza, iż „poprowadzona przez niego strategia monetyzacji przedmiotów kosmetycznych, różnych pakietów i indywidualnych zniżek, przyniosła Blizzardowi ponad 150 mln dolarów przychodu z samych mikrotransakcji”.

Idź do oryginalnego materiału