Windblown pokazuje, jak dobrze może być w roguelike’u z przyjaciółmi

cyberfeed.pl 2 tygodni temu


Niektóre z najbardziej ukochanych gier typu roguelike to gry dla jednego gracza – np Hades, BalatroI Martwe komórki to wszystkie tytuły solowe. Ale Podmuch wiatrunowy roguelike od studia Motion Twin, które stworzyło Martwe komórkipokazało mi, jak fajnie może być grać w roguelike z innymi ludźmi.

W Podmuch wiatruTwoja postać, jeden z kilku uroczych zwierzęcych poszukiwaczy przygód, takich jak aksolotl czy nietoperz, zostaje wystrzelona z armaty w tajemnicze, gigantyczne tornado, aby przedrzeć się przez różne strefy. Tak jak Martwe komórkimożesz wyposażyć się w maksymalnie dwie główne bronie. Zwykle mam jeden do ataków na bliskim dystansie, a drugi do ataków na dystans. Ale z każdą bronią możesz także wykonać kombinację, która wykorzystuje specjalny ruch z inna broń zwany „atakiem alternatywnym”.

Oto przykład. Uwielbiam używać kuszy do atakowania wrogów z dystansu i łączę ją z gigantycznym ciężkim ostrzem. Rzadko używam samego ostrza; zamiast tego używam jego ataku alternatywnego, który rozbija ziemię w linii prostej, aby przez cały czas atakować wrogów z dużej odległości. To zmienia bieg w stały rytm rzucania strzałami i używania Alteraataku Dokładnie we adekwatnym czasie, a po pięciu godzinach spędzonych w grze nie znudził mi się ten schemat.

Podmuch wiatru właśnie wystartował we wczesnym dostępie, a już możesz odblokować ponad tuzin broni, co oznacza, iż ​​istnieje wiele kombinacji, z którymi nie miałem styczności. A dzięki czterem różnym biomom, które można pokonać w biegu, jest też wiele do zobaczenia.

Z szefami nie ma żartów.Zdjęcie: Motion Twin

To wszystko wystarczyłoby do zrobienia Podmuch wiatru część mojej regularnej rotacji roguelike, której używam, aby odpocząć pod koniec długiego dnia. Ale tryb wieloosobowy w grze się tworzy Podmuch wiatru gra, do której wracam za każdym razem, gdy włączam Steam Deck.

Wiatrakowa Lobby dla wielu graczy, które odblokowujesz dość wcześnie, pozwalają na pełną grę w trzyosobowym zespole. Do komunikacji możesz używać czatu głosowego i tekstowego, ale nie jest to wymagane; W ogóle ich nie używałem, zamiast tego polegałem na czterech emoji w grze. Podoba mi się również to, iż możesz nazwać swoje lobby. Stworzyłem projekt zatytułowany „Pomóż mi zdobyć pierwszą wygraną” i od razu dołączyły do ​​mnie dwie pomocne osoby, które pomogły mi uporać się z tornadem. (Niestety nie udało nam się wygrać.)

Grając solo, zauważyłem, iż jestem dość ostrożny i strategiczny, gdy myślę o tym, jak używać broni i ustawiać się, aby stawić czoła agresywnym wrogom w grze i uniknąć ich ataków. Z pomocą drużyny bitwy są szybsze i stają się zachwycającymi eksplozjami światła, koloru, dźwięku i obrażeń. Jego Więc fajnie jest całkowicie unicestwiać złoczyńców razem z innymi ludźmi i pocieszająca jest świadomość, iż trzymają cię w trudnej sytuacji.

Tam są bardzo świetnych gier typu roguelike, w które możesz teraz zagrać; Hades II właśnie dostałem ogromna aktualizacja, Balatro Jest prawie niemożliwe odłożyć (zwłaszcza teraz, gdy tak jest na urządzeniu mobilnym) i chciałem do tego wrócić Pojedynek Szogunaco myślę wszyscy śpią dalej. Podmuch wiatru potrzebował czegoś więcej niż tylko rodowodu Motion Twin, aby się wyróżnić, ale jak dotąd tryb wieloosobowy to haczyk, który sprawia, iż ​​wracam.



Source link

Idź do oryginalnego materiału