Jest ich dziewięć sejfy na wskroś Czarne Operacje 6kampanii, a każda z nich zawiera poręczną kwotę do dodania do Twojej kasy.
1000 dolarów wystarczy na wiele usprawnień twojej kryjówki, więc uważaj na te sejfy i radia używane do ich otwierania. W ten sposób ukończysz także wyzwanie kampanii „Bezpieczny Cracker”.
Wyśledziliśmy każdą lokalizację radiową i odpowiadające jej sejfy, które otwierają, aby mieć pewność, iż nie przegapisz żadnej słodkiej gotówki podczas rozgrywki. Oto jak to zrobić znajdź i otwórz każdy sejf W Czarne Operacje 6.
Jak działają sejfy i radia w Black Ops 6?
Zanim zajmiemy się lokalizacjami, omówmy podstawy. Oprócz sejfu w kryjówce wszystkie sejfy otwiera się w ten sam sposób. Najpierw musisz znaleźć radio. Na szczęście, gdy już się do niego zbliżysz, pojawi się powiadomienie informujące, iż radio jest w pobliżu. Użyj wskaźnika odległości, aby zbliżyć się do radia i wejść z nim w interakcję.
W każdym radiu robisz to samoco polega na zmianie amplitudy i częstotliwości przebiegu, aby dwie linie pasowały do siebie, poprzez zwiększenie amplitudy, aby kształt fali był tak wysoki jak druga, a następnie zwiększaj lub zmniejszaj częstotliwość, aż zrównają się. Gdy się zbliżysz, linie połączą się ze sobą.
Po wykonaniu tej czynności radio rozpocznie powtarzanie odtwarzania wiadomości. Odczytany zostanie ciąg czterech liczba to jest kod do pobliskiego sejfu. Nie ma żadnego wskaźnika, gdzie jest sejf, ale zawsze są blisko radia. Poniżej podamy Ci lokalizacje, ale po zdobyciu kodu nie powinieneś mieć większych problemów ze znalezieniem sejfu.
Wszystko, co musisz teraz zrobić, to udać się do sejfu, wprowadzić kod do radia, a on się otworzy. Darmowe pieniądze!
Jak otworzyć sejf w kryjówce
Pierwszym sejfem, który możesz otworzyć w kampanii, jest ten, który znajduje się w kryjówce, do której udajesz się pomiędzy misjami. Inne sejfy zwykle wymagają jedynie odnalezienia radia i sejfu, ale ten jest wyjątkowy.
Aby otworzyć sejf w kryjówce, musisz wykonać serię zagadki z kryjówkiktóre szerzej omawiamy przy wspomnianym linku – od otwarcia zagadka fortepianowa do zwiedzania piwnicy.
Gdy zdobędziesz kod, udaj się do pokoju Adlera w przedniej części domu na drugim piętrze, aby otworzyć sejf.
Bezpieczny kod Blood Feud i bezpieczna lokalizacja
Pierwszą misją kampanii, w której znajduje się sejf, jest Krwawa Wojna i od tego momentu będzie jedna misja na każdą misję.
Sejf w Blood Feud odnajdziesz w dalszej części misji, gdy udasz się do Chateau de la Haute Lune. Masz kilka możliwości wejścia do budynku, obejdź budynek po lewej stronie.
Będziesz mógł wspiąć się na kilka pudeł, aby dotrzeć do otworu wentylacyjnego, który zabierze Cię do budynku. Przeczołgaj się przez otwór wentylacyjny, aż dotrzesz do pokrywy, którą możesz otworzyć, gdzie na dole kłóci się dwóch strażników. Wyjmij je i zeskocz do pomieszczenia. The radio będzie na biurku za tobą, a bezpieczna będzie tuż przed tobą.
Most Wanted bezpieczny kod i bezpieczna lokalizacja
Chociaż na początku tej misji możesz swobodnie zwiedzać stację Capitol, udaj się do obszaru zastrzeżonego pomiędzy stanowiskiem odprawy a barem. Można go znaleźć w prawej dolnej części mapy, tuż nad miejscem, w którym znajduje się sekcja parkingowego.
Musisz przekraść się obok strażnika i przejść przez żółte i czerwone zasłony. Skręć od razu w lewo, a następnie ponownie w lewo, aby wejść do małego obszaru z kilkoma biurkami i pudłami. The radio będzie po prawej stronie, gdy wejdziesz, podczas gdy bezpieczna można znaleźć z tyłu po lewej stronie pokoju.
Bezpieczny kod sezonu łowieckiego i bezpieczna lokalizacja
Ta misja daje ci do zbadania duży otwarty obszar pustyni, dzięki czemu łatwo jest przeoczyć ten sejf. Lokalizacja, którą chcesz tutaj, to Obozowisko wroga w wiosce. To interesujące miejsce (POI) znajduje się w południowo-zachodniej części mapy i na północny zachód od Posterunku Farmy Satelitarnej.
Twoim celem jest oczyszczenie wrogów z okolicy, więc zajmij się tym najpierw, zanim zaczniesz szukać sejfu. Zwłaszcza, iż radio i sejf znajdują się w centralnym budynku, w którym przebywa większość wrogów. Wyczyść je, a radio znajdziesz na drugim piętrze.
Jeżeli podejdziesz do budynku od południowej strony, wejdź po schodach na zewnątrz i wejdź przez okno naprzeciwko. The radio będzie po lewej stronie, gdy wejdziesz do pokoju. Gdy już zdobędziesz kod, przejdź przez drzwi dalej i skręć w prawo. Znajdziesz bezpieczna w rogu następnego pokoju, obok szafki.
Kod bezpiecznego kołyski i bezpieczna lokalizacja
W przeciwieństwie do ostatniego sejfu, ten odnajdziesz niemal natychmiast po rozpoczęciu misji. Kiedy zaczniesz zbliżać się do pałacu Sadama Husseina, wejdź do małego budynku na prawo od wejścia.
Wejdź po schodach po lewej stronie i po dotarciu na górę skręć w lewo. The radio będzie na stole tuż przed tobą, a bezpieczna są wmurowane w ścianę na lewo od sejfu – nie sposób ich przeoczyć.
Bezpieczny kod pojawienia się i bezpieczna lokalizacja
Ten bezpieczna można znaleźć niedługo po wejściu do laboratorium badań poznawczych. Gdy wejdziesz do pierwszego korytarza, idź do końca. Twoim głównym celem jest lewo, ale ty chcesz udać się w prawo. Przejdź przez mały korytarz i wejdź do szatni.
W centralnej części szatni znajduje się moduł w stylu Kallaxa (pozdrowienia dla fanów IKEA), w odległym kącie, od którego wszedłeś, w zasadzie kilka kwadratów z ręcznikami. The radio znajduje się w lewym górnym kwadracie, a sejf będzie wtedy za tobą po lewej stronie, w rogu pokoju.
Nie martw się, w tym pokoju nie ma zombie ani jumpscare’ów — przynajmniej do czasu, aż odtworzysz nagranie.
Bezpieczny kod High Rollers i bezpieczna lokalizacja
Dostęp do tego sejfu uzyskasz grając Sevem, gdy zejdziesz do pomieszczenia, w którym znajdują się drzwi do skarbca. Twoim pierwszym celem jest uruchomienie windy dla Marshalla i Felixa i tak się składa, iż tam też znajduje się radio i sejf.
Naprawdę nie można tego przegapić radio tutaj jest bezpośrednio obok windy, po lewej stronie, twarzą w twarz. Gdy już zdobędziesz kod, przejdź za róg po prawej stronie windy, aby znaleźć bezpieczna.
Bezpieczny kod kontroli naziemnej i bezpieczna lokalizacja
Na początku tej misji udajesz się na lotnisko w Kuwejcie z Adlerem i Simami. Po wejściu do pierwszego terminalu będziesz musiał wyeliminować grupę wrogów. Następnie, gdy Adler powie ci, iż przechodzisz przez bramę do odlotów, zamiast tego idź na drugi koniec pokoju.
Udaj się za biurkiem informacyjnym po prawej stronie, a znajdziesz radio schowany pod biurkiem. Kiedy już zdobędziesz kod, spójrz w lewo za biurkiem informacyjnym, a zobaczysz drzwi. Wejdź do tego pokoju i skręć w lewo, zobaczysz bezpieczna na ścianie na końcu pokoju.
Pod bezpiecznym kodem Radaru i bezpieczną lokalizacją
Możesz tego dokonać już na samym początku misji, udając się od razu do anteny radarowej. Wejdź do budynku i skieruj się po schodach. Znajdziesz tam jednego strażnika stojącego przy radiu i dwóch kolejnych po drugiej stronie płotu.
Wyeliminuj strażnika przy radiu, jego ciało możesz schować do szafy w sąsiednim pomieszczeniu. Nie martw się, nikt tutaj tego nie zobaczy ani nie usłyszy. Pobierz kod z radioa następnie wybierz zamek w drzwiach ogrodzenia. Zabicie dwóch strażników bez wszczęcia alarmu jest prawie niemożliwe, ale na szczęście bezpieczna znajduje się po prawej stronie, gdy przechodzisz przez drzwi.
Zignoruj dwóch strażników, pozostań przykucnięty i otwórz sejf, aby zdobyć ostatni plik gotówki. Wyzwanie Safe Cracker zostało ukończone!
Skończyłeś z kampanią? jeżeli potrzebujesz pomocy w grze wieloosobowej, mamy wyjaśnienia mapy, Podwójne doświadczenieoraz najlepsze pistoletytakie jak XM4.