Jeśli jesteś jednym z tych graczy, którzy lubią zdobywać wszystkie osiągnięcia w grze, na pewno będziesz chciał znaleźć wszystkie 39 lokalizacje Intela W Elitarna drużyna ogniowa Obcych. jeżeli grasz w tę grę na PlayStation, otrzymasz Trofeum zasobów CMISRS za znalezienie wszystkich informacji wywiadowczych lub Osiągnięcie CMISRS dotyczące aktywów jeżeli jesteś graczem Xbox.
Kiedy odnajdziesz lokalizację materiałów wywiadowczych, będziesz musiał porozmawiać z: NPC, który wyjaśni ich temat. Następnie możesz przeczytać informacje w pliku Menu inwentarza kiedykolwiek chcesz. Pamiętaj, iż znalezienie lokalizacji danych wywiadowczych nie jest obowiązkowe do ukończenia misji, a znalezienie ich wszystkich zajmie trochę czasu.
Czy Aliens: Fireteam Elite jest grą wieloplatformową/crossową?
Intel lokalizuje Aliens Fireteam Elite
Lokalizacje Intela UAS Endeavour (3)
Najpierw wyjdź ze zbrojowni i idź schodami po prawej stronie. Przejdź przez pierwsze drzwi, a po przejściu przez drugie od razu skręć w lewo. Na ścianie wisi plakat pt Tablica UAS Endeavour, i kiedy wchodzisz z nim w interakcję, to jest twoje pierwsza lokalizacja wywiadowcza.
Wróć do zbrojowni i po wyjściu skręć w lewo. Idź dalej i sprawdź swoją prawą stronę, aby znaleźć skrzynię z napisem „Proszek ze stopu Fulminum.” Wejdź z nim w interakcję, a to będzie Twoje druga lokalizacja wywiadowcza.
Po znalezieniu drugiego wywiadu idź dalej i skręć w prawo, gdy dotrzesz do schodów blokowanych przez żółtą bramę. Następnie skręć w lewo, zanim natkniesz się na pomarańczową skrzynkę, w której znajdziesz Streamery bitewne na podłodze. Wejdź z nimi w interakcję, aby znaleźć trzeci wywiad.
Lokalizacje Intel Fireteam Elite Priority One (9)
Ingres (3)
Zanim dotrzesz do PDA Hoenikkera, znajdziesz Ksenomorf. Odwróć się, idź dalej korytarzem, a następnie skręć w lewo, aby znaleźć Rejestrator lotu Katangi.
Tuż przed koniecznością obrony swoich pozycji przed Ksenomorfami i uruchomieniem Sekwencja uruchamiania, idź w lewo, zejdź po schodach na dół i idź dalej lewym korytarzem. Po lewej stronie, za skrzynią, znajdziesz Martwy Facehugger. Wejdź z nim w interakcję.
Po rozmowie z Estera po raz pierwszy trafisz na pomieszczenie z czerwonymi rurami. Na stole w tym pokoju, obok komputera, znajdziesz Kontrakt kolonialny który jest ostateczna lokalizacja danych wywiadowczych w tej misji.
Ratunek (3)
Rozpoczynając tę misję, przejdź przez drzwi, a następnie wejdź do pokoju po lewej stronie. Tam, na stole, znajdziesz Zwróć uwagę na magazyn Seegson.
Po zejściu po długich schodach znajdź pokój po prawej stronie. W pokoju odkryjesz Prowler a w prawym rogu będzie Lateks uzupełniający płyn.
The ostateczna lokalizacja danych wywiadowczych tutaj można znaleźć w pobliżu miejsca, w którym można pokonać rdzeń i zobaczyć Monika. Przejdź przez drzwi od strony konsoli. Idź w lewo tuż przed schodami i idź na tył pomieszczenia, gdzie na stole warsztatowym zobaczysz Pracujący Joe.
Ekstrakcja (3)
Po wyjściu z windy obejdź ją dookoła. Tam znajdziesz Odznaka identyfikacyjna Hoenikkera leżąc na podłodze.
Po wyjściu z kanałów trafisz po chwili na długi korytarz. Sprawdź ścianę, aby znaleźć na niej wypisany znak obwodnicy. Zejdź po schodach, a po przeciwnej stronie ściany, gdzie znalazłeś znak, odkryjesz Manifest cargo.
The ostatnia lokalizacja wywiadu znajduje się w pobliżu dużego statku, którego bronisz. Przed wejściem na statek skręć w lewo i idź aż do schodów. Gdy wejdziesz na nie, idź w prawo, a na skrzyni znajdziesz Krzywa czapka wieży.
Elitarni giganci drużyny ogniowej na Ziemi Lokalizacje wywiadowcze (9)
Wkładanie (3)
Po rozpoczęciu misji zejdź po schodach na dół. Szukając w jaskini A biało-niebieski namiot po prawej stronie będziesz walczył z zestawem błędów. Wewnątrz namiotu znajdziesz Pusta puszka piwa Aspen.
Idąc przez obszar ze skałami po drugiej stronie wody, dojdź do końca niższego poziomu. Skręć w prawo, a na górze skrzyń zobaczysz Broszura dotycząca ustawy o ochronie kolonii. Wejdź z nim w interakcję.
The ostateczna lokalizacja danych wywiadowczych w tej misji jest blisko końca mostu na zewnątrz. Idź w lewo i jedź dalej do miejsca, gdzie w pobliżu znajduje się kilka ciężarówek. Podaj zniszczonego androida, a na stole znajdziesz Kowbojski kapelusz pilota Frontier.
Kontakt (3)
Niedługo po rozpoczęciu misji dotrzesz do pomieszczenia z dużą kamienną głową. Podejdź do jego twarzy, a na skrzyni znajdziesz Datapad CMISRS.
Gdy dotrzesz do schodów prowadzących do pomieszczenia z kamienną kulą pośrodku, skręć w prawo i podejdź do białego Kontenery Weyland-Yutani. Na jednym z kontenerów będzie Wojna graniczna przedmiot. Podnieś go, aby zebrać Intel.
W miejscu, w którym walczysz Syntezatory snajperskie w tej misji będzie duży posąg. Podążaj ścieżką pozostawioną za posągiem i podnieś Czapka z daszkiem Weyland-Yutani.
Ewakuuj (3)
Zlokalizuj pomieszczenie, w którym zostaniesz zaatakowany przez fale syntezatorów. Tam, na białym stole warsztatowym, znajdziesz Podpisana umowa NDA Hoenikkera. Jest usytuowany pod skrzynkami z amunicją i apteczkami.
W pokoju z Pracujący Joe, wejdź po schodach po lewej stronie. Skręć w lewo i na górze a Skrzynia Weyland-Yutaniznajdziesz Odznaka identyfikacyjna Rodrigueza.
Końcowa część misji obejmuje walkę z androidami SN/TH/YA, podczas której snajper odda strzał z platformy po lewej stronie. Pod tą platformą na Panel Serweraznajdziesz trzeci wywiad.
Fireteam Elite Dar Ognia Lokalizacje Intel (9)
Zwiad (3)
Po rozpoczęciu misji, niedaleko podstawy kamiennego posągu, pojawi się laptop ze szczegółowymi Przygody 40. Morskiej Jednostki Ekspedycyjnej.
The drugi wywiad jest w pomieszczeniu z kamiennymi filarami. Idź w stronę okrągłych drzwi po prawej, a na skrzyni znajdziesz Kwestia niewyjaśnionego wszechświata.
Przechodząc do ostatniego celu skanowania, zobaczysz wielka kamienna głowa. Po jego prawej stronie będą filary z Pusta ampułka patogenu z którym musisz wchodzić w interakcję.
Zaliczka (3)
Aby znaleźć pierwsze informacje wywiadowcze, posłuchaj Estera mówiąc o żywej baterii. Kierując się do wyjścia z pomieszczenia, musisz wspiąć się na półkę po lewej stronie i podnieść Naukowcy zauważają glify.
Wejdź w interakcję i broń drugiego Środek. Po walce wejdź do kolejnego pomieszczenia i skręć w prawo. Wejdź na platformę, a na biurku z monitorem znajdziesz Stacja bramowa.
Zwróć szczególną uwagę na następną lokalizację wywiadowczą, ponieważ jej znalezienie jest nieco skomplikowane. Wróć z miejsca, w którym znalazłeś stację Gateway, skręć w prawo, a następnie w lewo, aby dotrzeć do pokój z okrężną ścieżką. Podążaj tą ścieżką w prawo, a zobaczysz pokój z otwartymi drzwiami. Po lewej stronie pomieszczenia, tuż przy ścianie, znajdziesz Martwy „Popper”.
Wejście na pokład (3)
Po minięciu hologramu statku wejdź do kolejnego pomieszczenia. Tam znajdziesz dwa Konsole inżynierskie z trzema siedzeniami. Odbierz A Dziwny hełm z jednego z siedzeń w dwóch konsolach.
Gdy pokonasz wroga w kolejnym pomieszczeniu, dotrzyj do rampy i skręć w lewo. Za Konsola inżynieraznajdziesz Odcięta macka „Prześladowcy”..
Ostatnia lokalizacja danych wywiadowczych na tym poziomie znajduje się w pomieszczeniu z fotelem pilota. Kiedy się do niego zbliżysz, NIE WCHODŹ PO SCHODACHale zamiast tego skręć w lewo, gdzie znajdziesz Flet kontrolny na stole.
Jedyny sposób, aby mieć pewność lokalizacji produktów Intel (9)
Naruszenie (3)
Podążaj za celami misji, aż dotrzesz do pomieszczenia z dwie wieże które bronią korytarzy. Przeskocz żółtą przeszkodę i skręć w pierwszą w prawo. Po prawej stronie będzie Skrzynia na broń Armat czekając na ciebie.
Następnie kontynuuj, aż dotrzesz do otwarty pokój. W pomieszczeniu po lewej stronie zobaczysz żółty dźwig i schody, na które musisz się wspiąć. Za schodami skręć w prawo, a zaraz potem w lewo. Podnieś Plakat z okazji stulecia UA.
Gdy dotrzesz do wejścia do ula, idź w prawo. W pobliżu drzwi z Pokład 28 znak, interakcja z Kwasowa maź Burster, i jest to trzecia lokalizacja wywiadowcza w tej części misji.
Ratunek (3)
Podążaj za znacznikiem zadania, aby dostać się do śladu krwi, który prowadzi do drzwi po prawej stronie. NIE PRZECHODŹ PRZEZ TE DRZWI. Zamiast tego idź dalej, skręć w lewo i z pobliskiej skrzynki podnieś Częściowo rozpuszczony hełm.
Na dole dużych schodów spójrz w lewo, a znajdziesz Katalog broni Hyperdine. Wejdź z nim w interakcję żeby się zebrać Intel.
Po znalezieniu drugiego idź dalej, aż dotrzesz do a pokój z wybiegami. Tam będziesz walczył m.in pretorianin. Na kładce skręć w prawo, a następnie idź cały czas przed siebie. Zejdź po schodach na dół, a tam będzie Laptop Unii Postępowych Ludzi na górze dwóch beczek.
Królobójstwo (3)
Po obronieniu pierwszej konsoli przebiegnij obok niej, skręć w prawo, wejdź po dwóch schodach i podnieś Zrzucanie dronów po twojej prawej stronie. To jest pierwsza lokalizacja wywiadowcza w ostatniej misji.
Herrerę opisze Ci pokój przypominający labirynt. Gdy dotrzesz do tego pomieszczenia, trzymaj się jego lewej strony, a przy ścianie i na skrzyniach znajdziesz Element Imperium Trzech Światów.
Aby uzyskać ostateczne informacje, dowiesz się, iż najpierw musisz to zrobić naprawić windę aby uciec. Gdy to zrobisz, natkniesz się na pomieszczenie z zwłoki żołnierza piechoty morskiej. Miń go, pozostań po lewej stronie pomieszczenia, a idąc prosto, zauważysz Nieśmiertelniki kaprala Shippa na skrzyni. Wejdź z nim w interakcję, a oficjalnie go znalazłeś cały wywiad.
Mamy nadzieję, iż nasz przewodnik okazał się przydatny. Aby uzyskać więcej podobnych treści na stronie Jugo Mobile, zobacz Czy Aliens: Fireteam Elite to tryb wieloosobowy w trybie współpracy? lub Wszystkie gry zweryfikowane na platformie Steam.
O autorze

Nenada Milićevicia
Nenad Milićević (Nenad Milicevic) jest pisarzem w Jugo Mobile od końca 2023 roku. Posiada licencjat z dziennikarstwa i ma za sobą ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w dziennikarstwie i pisaniu, ostatnio skupiając się na niszy gier. Jako zagorzały fan sportu i miłośnik gier z otwartym światem dla pojedynczego gracza, jego wiedza obejmuje serie Assassin’s Creed, Football Manager i GTA.
W wolnym czasie lubi godzinami oglądać sport, czytać książki i spędzać leniwe dni oglądając programy telewizyjne i filmy.