Wszystko, co wiemy o Invincible vs

3 tygodni temu
Zdjęcie: Invincible


Invincible opracowuje grę walki, opracowana przez umysły za instynktem Killer. Oto wszystko, co musisz o tym wiedzieć, w tym jej postacie, mechanika i wiele innych.

Invincible VS został ujawniony w Xbox Games Showcase podczas Summer Game Fest 2025, dając fanom Bloody Superhero Series jeszcze bardziej, aby zatopić zęby.

Ten tytuł dołącza do nowego odrodzenia bojowników Tag w przestrzeni, obok Marvela Tokon: Fighting Souls i Riot’s 2xko League of Legends Fighting.

Artykuł trwa po reklamie

Jest wiele do rozpakowania, a gra nie pozostało w pełni zakończona. Oto, co wiemy do tej pory, w tym spostrzeżenia zebrane z naszej wizyty w Skybound Studios na kilka tygodni przed UNVINIBLIBELE VS Grand Reveal.

Kto rozwija Invincible vs?

Invincible VS jest opracowywana przez Quarter Up, wewnętrzne studio rozwoju gier prowadzone przez byłych członków zespołu Instynktowego Instynktu w Double Helix Games. Ich nazwa, Quarter Up, odwołuje się do uświęconej tradycji układania jednej czwartej w gabinecie zręcznościowym, aby zdobyć następną grę.

Artykuł trwa po reklamie

Artykuł trwa po reklamie

Jest sporo DNA od KI w Invincible vs, ale deweloperzy w Quarter Up powiedzieli nam, iż ściśle współpracują z animatorami i twórcami serialu w tym samym studio w Skybound, aby upewnić się, iż zachowuje wszystko, co fani wiedzą i uwielbiają o serialu.

Jakie postacie są w Invincible vs? Dotychczasowy lista

Do tej pory potwierdzono tylko garść grywalnych postaci dla Invincible VS:

  • Omni-Man
  • Niezwyciężony
  • Kuloodporny
  • Ewa atomu
  • Rex splode
  • Thula
  • Lucen

Biorąc pod uwagę, iż jest to gra walki 3v3 i czyste bogactwo postaci w Invincible Universe, nie można powiedzieć, kto zostanie zaprezentowany w pełnej grze, kiedy ostatecznie się uwolni.

Artykuł trwa po reklamie

Invincible VS ma rosnącą obsadę postaci w budowie przedalfa, a więcej.

Niezwyciężona vs mechanika

Invincible VS to gra walki 2D 3V3, co oznacza, iż ​​gracze będą kontrolować trzy postacie na mecz i będą mogli oznaczyć inną postać w określonych punktach.

Skoncentruj się na kombinacjach

Podczas naszego przycisków zacierania się na kompilacji pre-alfa w Game w Skybound Studios, programiści Quarter Up powiedzieli nam, iż chcą, aby gracze skupili się na tagowaniu i kombinacji, czując się tak, jakby większość gier tagów stała się doświadczeniami „pojedynczej graczy” z niekończącymi się pętlami kombinacyjnymi.

Artykuł trwa po reklamie

Jako taki, Invincible VS ma specjalny miernik kombinacji, który maksymalnie wychodzi i zatrzymuje ciąg po określonej liczbie trafień. jeżeli jednak oznaczysz inną postać, miernik rozszerza się, umożliwiając złagodzenie większych szkód.

Artykuł trwa po reklamie

Deweloperzy w kwartale powiedzieli Jugo Mobile Chcą, aby gracze skupili się na systemie tagów, stwierdzając, iż wielu bojowników tagów w przestrzeni staje się po pewnym czasie „gier dla jednego gracza”.

Nagła śmierć

Kiedy skończy się zegar i żadna postać nie umarła, gracze wchodzą w fazę „nagłą śmierć”. W tej fazie nie ma czasu – zamiast tego twój pasek zdrowia to licznik czasu. Twój pasek zdrowia stopniowo wyczerpuje się, chyba iż uderzysz przeciwnika, a pierwszy, który straci całe swoje zdrowie, przegrywa rundę.

Specjalne ruchy i więcej

Specjalne ruchy są mapowane na jeden przycisk, ale zmieniają się w zależności od tego, czy gracz utrzymuje określony kierunek. Jest to ciągły trend, który gracze walki będą widzieć w tytułach takich jak Granblue Fantasy VS i DNF Duel. Chociaż może to dać niektórym hardkorowym graczom zatrzymanie się, Invincible VS ma bogactwo innych mechaników, które uczyniły go przystępnym, ale złożonym.

Artykuł trwa po reklamie

Artykuł trwa po reklamie

Wszystkie znaki mają również normalne ruchy, które mogą być również naładowane, umożliwiając większe obrażenia lub różne adekwatności. Istnieje przycisk specjalnie dla porywania, a niektóre znaki – takie jak Atom Eve – mogą unosić się w nieskończoność.

Niektóre postacie w Invincible vs, takie jak Atom Eve, mogą unosić się w nieskończoność, otwierając unikalne scenariusze rozgrywki.

Rzucanie jest normalne (pomyśl o prasie dwóch przycisków, jak Street Fighter itp.)-ale obciski to po prostu przełączniki boczne i otwierają przeciwników w celu uzyskania większej liczby kombinacji. Nie wysyła ich na ziemię i zresetuje walkę do neutralnej.

Interakcje postaci i łamliwe etapy

Każda z postaci Invincible vs ładuje się z unikalnymi interakcjami w zależności od tego, z kim walczą, umożliwiając zabawne rozmowy przypominające niesprawiedliwość 2.

Artykuł trwa po reklamie

Postacie w Invincible vs mają zabawne interakcje w zależności od tego, z kim walczą. Mają także mnóstwo osobowości zgodnej z komiksami, widzianymi w drwinie Marka.

Gra oferuje dwa różne rodzaje etapów – te, które rozbijają się i opadają w chaos w miarę postępu walki, oraz te, które pozostają statyczne. Istnieje również specjalny mechanik, który po prawidłowym wykonaniu całkowicie zmienia scenę, wysyłając postacie latające do innego regionu w środku rundy.

Oczywiście, jak mogliśmy grać, to wersja gry przed Alfa i przypomniano nam, iż niektórzy z tych mechaników ulegają zmianom.

Artykuł trwa po reklamie

Artykuł trwa po reklamie

Invincible vs Wouting Window i wszystkie platformy

Invincible vs jest ustawiony do wydania w 2026 na PC, Xbox Series X/S i PS5.

Chociaż nie mamy jeszcze dokładnej daty premiery, z pewnością będziemy informować Cię o dalszych szczegółach w miarę ich pojawienia się.

Idź do oryginalnego materiału