Xbox kontynuuje swój rozwój poza konsolami dzięki nowej kampanii reklamowej

cyberfeed.pl 3 dni temu


Firma Microsoft próbowała rozszerzyć konsolę Xbox na wiele urządzeń już ponad pięć lata teraz rozpoczyna kampanię marketingową, aby jasno dać do zrozumienia, iż ​​według niej każdy ekran to teraz konsola Xbox. Nowe „To jest Xbox” kampania rusza dzisiaj pozycjonowanie marki Xbox jako sposobu grania w gry na wielu urządzeniach, a nie tylko na konsoli Xbox.

„This Is an Xbox zaprasza ludzi do grania na konsoli Xbox na wielu urządzeniach i ekranach” – wyjaśnia Craig McNary, starszy dyrektor ds. marketingu Xbox. „Pokazuje ewolucję Xbox jako platformy, która działa na różnych urządzeniach, z odważną, ikoniczną, zabawną grafiką i beztroskim tonem”.

Nowa kampania marketingowa Microsoftu na Xbox.Obraz: Microsoft

Firma Microsoft stworzyła serię reklam, które będą wyświetlane w Internecie, na cyfrowych billboardach, a choćby na bokach autobusów i których celem jest jasne, iż laptopy, telewizory, przenośne komputery do gier, a choćby zestawy słuchawkowe VR można teraz uznać za konsolę Xbox.

To najnowszy krok w trwającej strategii Microsoftu w zakresie gier, mającej na celu dotarcie do graczy spoza konsoli Xbox — coś, co zaczęło się od wprowadzenie gier w chmurze Xbox więcej niż sześć lat temu.



Source link

Idź do oryginalnego materiału