Żabka wkracza w mobile gaming i tworzy unikalną na europejskim rynku retail grę w aplikacji Żappka

1 rok temu
Od ponad 2 tygodniu Żabka zachęcała konsumentów do poszukiwania wirtualnej postaci – Żabu – w swoich sklepach. Sieć nie podawała przy tym jakichkolwiek wskazówek czy informacji. Dziś jednak postanowiła uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedziała uruchomienie dedykowanej gry w swojej aplikacji Żappka. Żabka nieustannie wdraża cyfrowe rozwiązania ułatwiające życie konsumentom; teraz rozszerza ten zakres o narzędzie dostarczające im rozrywki i wkracza na rynek gier mobilnych. Projekt powstał w oparciu o badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka – to oni m.in. brali udział w tworzeniu postaci Żabu. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 roku.
– Niebawem miną cztery lata od wprowadzenia aplikacji Żappka na rynek. Pobrało ją już ponad 10 milionów osób. Nieustannie dbamy o to, by była ona innowacyjna i wyróżniała się na tle innych tego typu. Teraz ruszamy z testem nowej funkcjonalności, jaką jest...
Idź do oryginalnego materiału