Sieć sklepów Dino przez cały czas ustępuje międzynarodowym korporacjom typu Lidl i Biedronka. Natomiast warto zwrócić uwagę na ten dyskont. Po pierwsze – jest to jedna z niewielu sieci spożywczych z polskim kapitałem. Po drugie – w ciągu kilku lat spółka przeszła drogę od lokalnego gracza do jednej z najważniejszych marek w krajowym handlu spożywczym. Sukces Dino nie jest […]
Założył Dino w wieku 26 lat. Dziś z powodzeniem konkuruje z Lidlem i Biedronką

Zdjęcie: Założył Dino w wieku 26 lat. Dziś z powodzeniem konkuruje z Lidlem i Biedronką
Powiązane
58. i 59. gra za darmo w 2025 roku w Epic Games Store
1 godzina temu
Polecane
Do przerwy było dobrze. Polacy przegrali z Brazylią
11 minut temu
Brudna gra w F1. Rozsiewają plotki po padoku
16 minut temu