Żappka otrzymała właśnie ogromną aktualizację. Konsumenci mogą już korzystać z ulepszonego interfejsu, który jest nie tylko bardziej intuicyjny, ale też oferuje szereg nowych funkcji. ulepszenia wdrażane są etapami, dlatego też ich powszechne wdrażanie zajmie choćby kilka tygodni. Update ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują implementacji konkretnych udogodnień oraz łatwiejszego dostępu do najważniejszych elementów oraz usług.
Żappka w nowej odsłonie – co nowego?
Od niedawna w sklepach Żabka można kupować wirtualną walutę do niezwykle popularnej gry Fortnite. Wprowadzono też opcję przekazywania punktów mających docelowo pomóc ofiarom ostatnich powodzi mających miejsce na terenie naszego kraju. Do zielonych placówek zamówimy natomiast produkcji za pośrednictwem serwisu OLX. Trudno też przejść obojętnie obok wdrożenia opcji naprawy telefonów, co wywołało niemałe kontrowersje.
- Sprawdź także: Żabka unowocześni kasy samoobsługowe. Tego potrzebują wszystkie sklepy
Ulepszona właśnie aplikacja Żappka to przede wszystkim świeże funkcje umożliwiające korzystanie z usług spółek należących do Grupy Żabka – dzięki temu użytkownicy zyskają opcję sprawdzenia jej pełnego asortymentu. Co ciekawe, podczas przygotowań do implementacji nowości postarano się o przeprowadzenie kompleksowego badania z udziałem realnych konsumentów – począwszy od tych niepełnoletnich, a skończywszy na osobach powyżej 50. roku życia. Wdrożone zmiany są wynikiem pytań im zadawanych.
Żappka ofertuje teraz podział oferty sklepu oraz menu pozwalające podejrzeć produkty należące do serii PROSTO z PIECA. Sekcja poświęcona wymianie punktów na przedmioty także została podzielona w celu poprawy intuicyjności. Nie zabrakło również zakładek dedykowanych cateringom dietetycznym oraz usłudze Żabka Jush umożliwiającej dokonywanie zakupów online z dostawą.
Punkty wymienicie na usługi spoza sieci sklepów Żabka
Aplikacja pozwoli ponadto na wykorzystanie zgromadzonych punktów na zrealizowanie usług oferowanych przez partnerów biznesowych pokroju Allegro (zdobędziemy m.in. monety gwarantujące uzyskanie rabatu na kolejne zakupy), Multikino, Lime czy Traficar. Żappka nareszcie pozwoli też płacić poprzez wykorzystanie Google Pay lub Apple Pay. Do tego dochodzi całkowicie odmieniony wygląd poszczególnych elementów.
- Przeczytaj również: Żabka wkracza do Fortnite. Zwiedzicie mapę Poznania i nie tylko
Żabka zadbała też o odpowiednią kampanię marketingową promującą sposoby wykorzystania żappsów. Wezmą w niej udział następujący influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek oraz Czvjnik. jeżeli jeszcze nie macie dostępu do opisanej aktualizacji, to spokojnie – na pewno ją otrzymacie w przeciągu kilku następnych tygodni.
Źródło: Żabka / Zdjęcie otwierające: Żabka