Ekipa Olden Ery wypuściła
nowy devlog poświęcony ostatniemu trybowi rozgrywki --
Arenie! o ile nie macie czasu w klasyczne starcia trwające godziny, to Arena jest dla Was idealnym wyborem.
Zasady są proste i oparte na drafcie:
na dzień dobry wybieracie bohatera, jednego z trzech -- w devlogu został wybrany King-of-Kings, w biosie którego możemy przeczytać, iż lisze, które go odwiedzają, pozostawiają mu małe kawałki siebie... a z tych elementów powstaje właśnie on, jest sumą innych liszów!bohaterowie zaczynają z carte blanche, bez żadnej zdolności, ALE jest to korygowane podczas rozwoju i na przykład specjaliści zdolności mają większą szansę na trafienie na swoją zdolność;kolejność wybierania jest następująca: bohater -> zdolności -> artefakty -> zaklęcia -> jednostki -> okrzyk bojowy i naprzód!podczas awansowania (na ósmy poziom) wybierane od razu są zdolności na drugim poziomie, co pozwala od razu wybrać podzdolność;w toku levelowania poznaliśmy trzy zdolności, są to: Thaumaturgy (zwiększa poziom zaklęć) oraz klasyczne Offence oraz Armourer odpowiednio zwiększające zadawane i zmniejszające otrzymywane przez jednostki obrażenia;co ważne, moc wybieranych elementów jest zwierciadlana -- o ile dostaniemy rzadki artefakt do wyboru, to mamy pewność, iż przeciwnik też taki ma!ujawniono też trzy artefakty, każdy epickiej rzadkości: Chain Link (pierścień, podczas walki nie można rzucać zaklęć 1. i 2. tieru), Iridescent Cloak (zbroja, +6 wiedzy) oraz Orb of Twilight (różność, wszystkie zaklęcia zaklęcia magii zmroku mają o dwa poziomy więcej);w panelu jednostek obok dwóch liszów pokazano Light Cavalry z, rzecz jasna, Temple'a;dodatkowo zapewniono nas, iż tryb areny będzie miał własny ranking i matchmaking!