Zdolności czołgów XI tieru

rykoszet.info 2 godzin temu
KR-1 (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Układ do taranowania)

Pojazd ten jest specjalnie zaprojektowany do ataków przez taranowanie. Zestaw modyfikacji konstrukcyjnych pozwala mu zadawać większe obrażenia podczas taranowania.

Object 432U (MT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Przeciążenie termobalistyczne)

Mając załadowane działo, można rozpocząć podgrzewanie następnego pocisku. Im wyższy poziom podgrzania, tym większy bonus do średnich obrażeń. Podczas podgrzewania nie można zmieniać typu amunicji. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu podgrzania rozpoczyna się odliczanie. jeżeli nie uda się wystrzelić przed jego końcem, działo zostanie zablokowane na kilka sekund.

Hirschkäfer (TD-11, drzewko technologiczne, mechanika: System kontroli termicznej ładowania)

Stojąc w miejscu lub poruszając się poniżej określonej prędkości, pojazd akumuluje „podgrzanie wstępne”, które zwiększa średnie obrażenia i celność następnego strzału. Przekroczenie określonej prędkości stopniowo redukuje bonus, a wystrzał lub zmiana typu amunicji natychmiast go resetuje. Przy maksymalnym podgrzaniu, penetrujący strzał w pojazd wroga, który ma mniej punktów wytrzymałości niż Twoje średnie obrażenia (uwzględniając bonus), powoduje detonację magazynu amunicji, natychmiast niszcząc cel.

Taschenratte (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Działa pomocnicze)

Pojazd ten jest wyposażony w zestaw dział pomocniczych, które mają własny cykl przeładowania, co pozwala w razie potrzeby zadawać dodatkowe obrażenia.

Leopard 120 Verbessert (MT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Analogowy komputer balistyczny)

Stojąc w miejscu lub poruszając się poniżej określonej prędkości, można kalibrować analogowy komputer balistyczny i zyskiwać poziomy celności, dzięki czemu następny strzał będzie bardziej precyzyjny. Przekroczenie określonej prędkości zatrzymuje gromadzenie celności do czasu zwolnienia. Na maksymalnym poziomie celności pojazd zyskuje znacznie lepszą stabilizację działa ze zmniejszonym rozrzutem podczas ruchu i obrotu kadłuba/wieży. Efekt resetuje się po oddaniu strzału.

leKpz Borkenkäfer (LT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Laserowy wskaźnik celu)

Laserowy wskaźnik celu dodaje specjalny efekt do następnego strzału, który jest nakładany na trafiony pojazd wroga. Efekt zależy od statusu jego wykrycia. Trafienie wykrytego wroga oznacza go, sprawiając, iż otrzymuje on zwiększone obrażenia od pocisków i pozostaje widoczny dłużej. Trafienie niewykrytego pojazdu ujawnia jego pozycję dzięki specjalnego znacznika.

T-803 (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Półautomatyczny magazyn amunicji)

Każde trafienie w wykrytego wroga przyznaje poziom wydajności przeładowania, tymczasowo je przyspieszając. Poziomy kumulują się z każdym trafieniem, a zniszczenie pojazdu wroga przyznaje dodatkowe poziomy.

XM69 Hacker (MT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Pneumatyczny żyrostabilizator)

Pneumatyczny żyrostabilizator zapewnia maksymalną stabilizację na krótki czas podczas obrotu kadłuba i wieży, co pozwala na celniejszy ogień w ruchu i szybszą reakcję na nieoczekiwane zagrożenia.

AMX 67 Imbattable (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: 4-pociskowy automat ładowania. System przeładowania kasety)

System automatycznie rozpoczyna ładowanie nowej kasety, gdy w magazynku pozostaje tylko jeden pocisk. jeżeli wystrzelisz ostatni pocisk, do czasu przeładowania zostanie dodanych kilka dodatkowych sekund. Naciśnięcie przycisku przeładowania kasety usuwa wszystkie pociski oprócz jednego. Podwójne naciśnięcie przycisku inicjuje pełne przeładowanie kasety.

AS-XX 40 t (MT-11, drzewko technologiczne, mechanika: 4-pociskowy automat ładowania. Zewnętrzny moduł zasilania amunicją)

Zewnętrzny moduł zasilania amunicją pozwala przerwać przeładowanie i oddać strzał w dowolnym momencie, o ile załadowany jest co najmniej jeden pocisk. Podczas przeładowywania moduł blokuje wieżę i zewnętrzne kontenery, uniemożliwiając celowanie i strzelanie bez pełnego przerwania procesu na określony czas.

AT-FV230 Breaker (TD-11, drzewko technologiczne, mechanika: Bezpośrednia skrzynia biegów)

Bezpośrednia skrzynia biegów zapewnia znaczący bonus do mocy silnika i prędkości maksymalnej do przodu. Im dłużej jedziesz do przodu, tym większy bonus do prędkości uzyskujesz, co pozwala z łatwością manewrować po polu bitwy.

FV4025 Contriver (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Wybór trybu ognia / Tryb salwy)

Jest to starsza mechanika, obecna już w tej gałęzi czołgów. Pozwala zadać podwójne obrażenia, jednocześnie poprawiając stabilizację, kosztem mobilności, rozrzutu, prędkości obrotu wieży i czasu celowania. Najlepiej sprawdza się w walce na bliskim dystansie.

BZ-79 (HT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Dopalacz na paliwo ciekłe)

Dopalacze na paliwo ciekłe zapewniają bonus do mocy silnika, umożliwiając dotarcie do korzystniejszych pozycji na polu bitwy. Redukują jednak prędkość cofania i prędkość obrotu kadłuba. Dopalacze można włączać i wyłączać w dowolnym momencie, pod warunkiem iż nie osiągnięto limitu czasu odnowienia. Nagrzewają się podczas użytkowania i stają się niedostępne do momentu schłodzenia, co zapobiega ciągłemu działaniu. Przy krytycznym poziomie ciepła dopalacze tymczasowo się wyłączają – należy starannie planować swoje działania, aby nie dać się zaskoczyć.

CS-67 Szakal (MT-11, drzewko technologiczne, mechanika: Taktyczna jednostka zasilająca)

W zależności od aktywnego trybu i poziomu naładowania, pojazd może aktywować jedną z dwóch zdolności: dopalacz jonowy lub celownik elektromechaniczny paralaksy. Dopalacz jonowy tymczasowo zwiększa moc silnika i prędkość maksymalną (do przodu i do tyłu). Celownik elektromechaniczny paralaksy tymczasowo poprawia celność i przyspiesza przeładowanie.

Strv 107-12 (TD-11, drzewko technologiczne, mechanika: Aktywowane przyciskiem zawieszenie hydropneumatyczne. Tryb wzmocniony)

W tym trybie celność działa, prędkość przeładowania oraz kąty opuszczenia/podniesienia działa są znacznie poprawione. Jednak statystyki mobilności (prędkość do przodu/do tyłu oraz prędkości obrotu w pionie/poziomie) są zauważalnie zredukowane. Wartości procentowe są podane w odniesieniu do trybu oblężniczego.

Black Rock (HT-11, promocyjny, mechanika: Tryb seryjny)

Po dwóch penetrujących trafieniach w pojazdy wroga aktywuje się tryb seryjny, ładując kasetę, która pozwala na oddanie dwóch szybkich strzałów w krótkim odstępie czasu.


(edytowane)

Idź do oryginalnego materiału