Zelda Echoes of Wisdom – opis przejścia głównego wątku i najlepsza kolejność regionów

cyberfeed.pl 3 dni temu


Ten Legenda Zeldy: Echa Mądrości jest dość liniową grą, w której znacznik zadania stale instruuje cię, gdzie iść dalej, niczym świecąca żółta latarnia we mgle. To powiedziawszy, w grze są pewne rozdzielone ścieżki, gdzie musisz zdecydować, który region najpierw pokonać.

Konkretne decyzje, których dokonujesz na każdym rozwidleniu drogi, nie mają większego znaczenia dla gry, gdyż i tak prędzej czy później odwiedzisz każdą lokację. Jednak dla tych, którzy nie wiedzą, co zrobić najpierw, jesteśmy gotowi pomóc.

Poniżej przedstawiamy krótki przegląd pełny opis przejścia głównej fabuły w Zelda: Echa mądrościzwracając uwagę na wątki fabularne, na których możesz się potknąć po drodze.

Zelda: Echoes of Wisdom – opis przejścia głównego wątku fabularnego

W ciągu Echa mądrościzaczniesz w Suthorn Forest. Następnie zmierzysz się z pustynią Gerudo i wodami Jabul (z możliwością wyboru, które z nich wybrać jako pierwsze). z powrotem do Zamku Hyrule przed kolejnym rozwidleniem: Faron Wetlands, Wulkan Eldin lub Góry Hebra. Po ukończeniu wszystkich trzech, Twoja podróż zaprowadzi Cię do Wiecznego Lasu, zanim osiągniesz punkt kulminacyjny w punkcie bez powrotu, Null’s Body.

To widok z lotu ptaka. Aby uzyskać głębszy przegląd — w tym szczegóły dotyczące tego, co obejmują te sekcje i jakich usprawnień lub odblokowań możesz się spodziewać po każdej z nich — czytaj dalej. Oferujemy również nasze porady dotyczące tego, które regiony należy najpierw ogarnąć na dwóch rozdzielonych ścieżkach w Echa mądrości.

Wyruszając z Suthorn Forest

Początek twojej podróży jest krótki, ale nagły. Gdy wydostaniesz się z jaskini początkowej i zgłosisz do Zamku Hyrule o linku i tych szczelinach, otwiera się kolejna szczelina i lądujesz w więzieniu. Ta początkowa część składa się z kilku segmentów:

  1. Ucieknij z więzienia w Zamek Hyrule pod ziemią
  2. Udaj się w stronę ruin Suthorn
  3. Zapuść się w Spokojne ruiny Suthorn i Ruiny Suthornktóre służą jako mały samouczek dotyczący Twoich różnych umiejętności w zakresie Tri

Po zamknięciu szczeliny będziesz mógł udać się do warsztatu Lueburry’ego, gdzie omówisz plan gry z nim i urzędnikiem, którego uratowałeś z Ruin. Tri zwróci uwagę, iż widzą kilka ogromnych szczelin, wskazując ci dwa kierunki…

Pustynia Gerudo czy wody Dżabulu — co wybrać najpierw?

Po segmencie otwierającym musisz dokonać wyboru między pomaganiem ludziom Gerudo w Pustynia Gerudo lub pomaganie Zora w Wody Dżabulu. Nie martw się, ponieważ będziesz musiał zrobić obie rzeczy, aby ukończyć historię, ale którą z nich powinieneś zrobić najpierw?

Zdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Ten Gerudo segment gry odblokowuje niezwykle pomocne echo, które pozwala szybko przemierzaj szczeliny i doły w poziomie. Odblokujesz również Łuk Mocyco pozwala na używanie łuku i strzał, gdy jesteś w formie Swordfighter. Aby ukończyć część Gerudo, musisz wykonać następujące czynności:

  1. Udaj się do Gerudo Valley
  2. Pomóż Gerudo zamknąć szczelinę dla Ruiny świątyni na pustyni
  3. Przejść przez Tajemnicza Jaskinia
  4. Zamknij szczelinę w Sanktuarium Gerudo loch

Ten Zora segment w wodach Jabul odblokuje kolejne bardzo pomocne echo, które pozwoli Ci łatwe pokonywanie pionowych klifów (nie ma już potrzeby tych łóżek). Spotkasz się również z echem, które pozwoli ci używać bombywięc możesz chwytać rzeczy za popękane ściany i wysadzać wrogów. Aby ukończyć część Jabul Waters, musisz wykonać następujące czynności:

  1. Udaj się do wód Jabul
  2. Pomóż Zora zamknąć Ucichła rzeka Upper Zora strzelanina
  3. Pokonaj Jabu-Jabu w krótkiej walce z bossem
  4. Zamknij szczelinę w Ruiny Dżabulu loch

Powiedziawszy to, osobiście uznaliśmy łuk i strzały za bardziej pomocne, więc zrobienie najpierw segmentu Gerudo pomogło nam łatwiej ukończyć segment Zora. Jednak to zależy od ciebie, ponieważ oba lochy dadzą ci przydatne narzędzia, które pomogą ci ukończyć drugi.

Powrót do zamku Hyrule

Gdy zamkniesz te dwie gigantyczne szczeliny, będziesz musiał wrócić do Zamek Hyrule. W końcu nadszedł czas, aby uratować króla i uporządkować pewne sprawy. Ta część jest niezwykle liniowa, gdy już tam dotrzesz, ponieważ będziesz musiał przejść przez nieruchomą wersję Hyrule Castle, która jest w zasadzie kolejnym lochem.

Po uratowaniu króla Tri zauważy trzy kolejne gigantyczne szczeliny otwierające się na mapie w trzech kluczowych miejscach: na bagnach Faron, w wulkanie Eldin i w górach Hebra.

Zanim udasz się w te miejsca, teraz jest świetny czas, aby w pełni poznać mapę. Dzięki Water Block Echo, które dostałeś od Zory i Flying Tile Echo, które dostałeś od Gerudo, masz narzędzia, aby wędrować po całej mapie. Powinieneś poświęcić trochę czasu w eksplorację i wykonanie kilku zadań pobocznych. Wzmocnij się trochę, znajdując Pieces of Heart i Might Crystals, aby ulepszyć swoją broń. Wrogowie zaczną uderzać trochę mocniej, więc będziesz chciał być w stanie stawić im czoła bez problemów.

Bagna Faron, wulkan Eldin czy góry Hebra — co wybrać najpierw?

Ponownie, znajdziesz się na rozdrożu, ale kolejność, w jakiej robisz lochy, nie ma większego znaczenia. Otrzymasz jednak różne narzędzia z różnych lochów.

Zdjęcie: Nintendo za pośrednictwem Polygon

Ten Wulkan Eldin jest prawdopodobnie domem dla ludu Goron i potwory ogniste. Otrzymasz pełny dostęp do bomby w tym segmencie gry (nie tylko echa przypominające bomby), które można wykorzystać w formie Swordfighter. Część Eldin Volcano wygląda następująco:

  1. Wejdź na górę Eldin, aby dotrzeć do ludu Goron
  2. Pomóż Goronom, wykonując zadanie Ucichłe Miasto Goron segment
  3. Znajdź dwóch starszych, aby dowiedzieć się, jak dostać się na szczyt góry
  4. Wprowadź Świątynia Eldina pozbyć się pęknięć

Ten Bagna Faron jest domem Deku Scrubs i potwory elektryczne (i ich echa, oczywiście). Loch tutaj skupia się na wrogach przypominających pająki, pomóc Ci skalować ściany zarówno w sekcjach 2D-platforming, jak i w częściach 3D overworld. Część Faron Wetlands wygląda następująco:

  1. Udaj się do Faron Wetlands
  2. Pomóż Blossu uwolnić jego dom dzięki Dom Stilleda Blossu obszar
  3. Ucieczka z Deku Scrub Lockup więzienie
  4. Wprowadź Świątynia Farona oczyścić szczeliny z tego obszaru

Ten Góry Hebra jest domem stworzeń przypominających yeti i potwory na bazie lodu. Ten obszar wydawał się zauważalnie trudniejszy od innych i nie oferował nam wiele do dodania do naszego arsenału umiejętności (ale to tylko nasza opinia). Segment Hebra Mountain podąża tą ścieżką:

  1. Udaj się w góry Hebra na północy
  2. Pomóż Condé, zamykając Jaskinia w Spokojnej Górze Hebra strzelanina
  3. Podążaj za Condé w górę, aby znaleźć jego brata
  4. Kompletny Świątynia Lanayru zamknąć pęknięcia w regionie

Na tej podstawie, polecamy najpierw wybrać się na wulkan Eldinponieważ posiadanie bomb pod ręką to po prostu miły dodatek. Stamtąd możesz udać się na Faron Wetlands, a potem w góry Hebra, gdy już trochę się naładujesz.

[Ed. note: We discuss spoilers to the ending portion of The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom below. Make sure you’re actually at this point of the game before scrolling below the comically long image or risk being spoiled.]

Grafika: Julia Lee/Polygon | Źródło obrazów: Nintendo via Polygon

Idąc do Wiecznego Lasu

Po powyższej części zostaniesz odesłany z powrotem do Zamku Hyrule i będziesz w ostatniej części gry. Udaj się do Wieczny Lasktóra jest jedyną częścią mapy, w której mogłeś nie być. Znajduje się bezpośrednio na północ od zamku Hyrule i chociaż twoja minimapa będzie zasłonięta, gdy będziesz w środku, nie jest to tak głęboki labirynt, jak w innych grach Legend of Zelda.

Po rozwiązaniu krótkiej zagadki i obejrzeniu kilku scen przerywnikowych znajdziesz się w Spokojne starożytne ruinydość liniowy obszar platformowy, gdzie będziesz musiał przejść z południa mapy do północnej części. Użycie narzędzi takich jak Water Block i Flying Tile Echoes powinno gwałtownie uporać się z wszelkimi problemami, choć nie ma nic złego w konieczności przywołania kilku łóżek, jeżeli zajdzie taka potrzeba. W tym momencie gry powinieneś być w stanie przywołać całkiem sporo przedmiotów.

Gdy już dotrzesz na północ, czeka cię krótka walka z wersją Zeldy Null, a następnie uwolnisz Linka z kryształowego więzienia.

Teraz masz możliwość kontynuowania gry do ostatniej części. Tri ostrzeże cię, iż jeżeli będziesz kontynuować, nie będziesz mógł się wycofać, więc najlepiej uporządkuj swoje sprawy zanim wyjedziesz. Wróć do wszystkich części serca, które chcesz, ukończ wszystkie zadania poboczne, które zostawiłeś w zawieszeniu, i oczywiście zrób mnóstwo przywracających zdrowie koktajli.

Punkt bez odwrotu: ciało Nulla

Razem z Linkiem wyruszysz w podróż przez ostatnie lochy gry, Ciało Nulla. Część lochów jest w zasadzie dość krótka — ale walka z bossem jest długa. Potem to już wszystko. Odblokujesz kilka profitów kolekcjonerskich po ukończeniu gry, ale to już wszystko!



Source link

Idź do oryginalnego materiału