Znajdź swoją nową ulubioną niezależną grę RPG dzięki wywiadom z Big Bad Con z Deernicorn

cyberfeed.pl 4 dni temu


Bądźmy szczerzy: znalezienie nowych gier RPG jest niezwykle trudne. choćby najlepsze gry małych i niezależnych wydawców mają trudności ze znalezieniem odbiorców. Aby sprostać tej potrzebie, Serce Deernicornawydawca tabletów z siedzibą w Waszyngtonie, zajmujący się takimi artefaktami jak Miasto zimyspędził ostatnie kilka lat pracując nad przełamaniem hałasu. Na przykład: Właśnie w zeszłym tygodniu opublikowano seria filmów na YouTube z Big Bad Conlokalna konwencja przy stole. Wśród nich znajduje się garstka najbardziej wpływowych projektantów gier RPG ostatniej dekady, którzy przenoszą uwagę z samych gier na stojących za nimi artystów.

Kiedy gra pojawia się już na całym świecie, projektanci często muszą przejść od kreatywności do pełnoetatowego marketera, redukując swoją grę z dzieła sztuki do kolejnego produktu przeznaczonego do sprzedaży. W tych wywiadach Andi Lich z Deernicorn daje projektantom możliwość porozmawiania o swoich artystycznych zamierzeniach z kimś, kto jest tak samo zakochany w grach jak oni.

Pierwszy wywiad z serii jest przeprowadzony z Jasonem Morningstarem, projektantem Fiaskogra pozbawiona GMO, która szturmem podbiła branżę, kiedy zadebiutowała w 2009 roku. W podziale na akty i sceny, Fiasko prosi graczy o rozegranie różnych relacji w skazanej na porażkę komedii błędów w takich lokalizacjach, jak amerykańskie małe miasteczko czy Dziki Zachód.

Deernicorn przeprowadził także wywiad z Alexem Robertsem, autorem definiującego gatunek narracyjnego RPG Dla Królowej stworzył całą linię gier „Descended from the Queen”. W Dla Królowejgracze wcielają się w strażników wybranych do towarzyszy panującego monarchy w niebezpiecznej misji dyplomatycznej, ponieważ „ona wie, iż ją kochasz”. Gracze na zmianę losują karty podpowiedzi, które badają niuanse ich związku z królową, zanim będą musieli podjąć ostateczną decyzję, czy bronić jej przed nadchodzącym atakiem, czy nie. Gra jest idealna dla nowych graczy planszowych, uczy się od pierwszej karty.

Inni rozmówcy to Takuma Okada, projektant wpływowych marek Samotnie w podróżyseria minimalistycznych gier solowych opowiadających o samotnym podróżowaniu po różnorodnych lokacjach; Jeeyon Shim, współtwórca Przewodnik terenowy po pamięciwielokrotnie nagradzaną narracyjną grę dziennikarską opowiadającą o relacji między postacią gracza a jej zmarłym mentorem; oraz Tyler Crumrine z możliwych Worlds Games, studio, którego najnowsza publikacja pt. Szczegóły naszej ucieczkiużywa zestawu domina, aby podążać za karawaną pielgrzymów, szukając miejsca, do którego należą.

Jeśli nie znasz tych projektantów, te 20-minutowe wywiady mogą przybliżyć Ci Twoją następną ulubioną grę. jeżeli jesteś ich świadomy, możesz zyskać wgląd w umysły, które za nimi stoją i przypomnieć sobie, dlaczego te gry są tak dobre.



Source link

Idź do oryginalnego materiału