Zapalniczka uderza w różne rzeczy, więc dobrze ZZZ Lżejsza wersja musi tylko jak najlepiej wykorzystać te ciosy. Pomimo wysokiego pułapu statystyk, wymaganego do uzyskania najlepszych wzmocnień dla drużyny, wymagania dotyczące statystyk Zapalniczki i W-Engine są stosunkowo umiarkowane. Jest doskonałym członkiem wspierającym ogłuszenie dla każdej drużyny, która go potrzebuje, i podwójnie, jeżeli ta drużyna ma główny DPS Ognia lub Lodu.
Nasza wersja ZZZ Lighter przedstawia najlepsze silniki W i tarcze napędowe Lightera, a także przygotowaliśmy kilka rekomendacji dla zespołu Lighter.
ZZZ Lżejsza wersja
ZZZ Zapalniczka W-silnik
Charakterystycznym dla zapalniczki silnikiem W jest silnik W Płonący Laurbroń rangi S z tym samym mnożnikiem maksymalnego poziomu uderzenia, co każdy inny silnik ogłuszający rangi S, który wynosi 18 procent. Zwiększa także Uderzenie użytkownika o 25 procent, gdy korzysta on z szybkiej asysty lub doskonałej asysty, a użytkownik nakłada efekt Wilt na cel, który trafi podstawowym atakiem. Każdy ładunek Wilta zwiększa obrażenia od trafień krytycznych, jakie cel otrzymuje od ataków ogniem i lodem o 1,5 procent, a Wilt może kumulować się do 30 razy.
Każdy inny silnik ogłuszający rangi S będzie odpowiedni dla Lżejszej. Qingyi Imbryk z lodowego jadeitu zwiększa Uderzenie użytkownika, gdy używa podstawowych ataków, co często robi Zapalniczka, a choćby daje reszcie drużyny znaczny wzrost obrażeń. Koledy Przekładnie Piekielnego Ognia zwiększa regenerację energii Zapalniczki, co ułatwia mu regenerację Morale i Lycaona Powściągliwy wzmacnia obrażenia Zapalniczki, choć bez zwiększania Uderzenia i regeneracji energii.
Należy zrozumieć, iż w przypadku silników W firmy Lighter nie trzeba drastycznie przekraczać 170 uderzeń. Jego dodatkowa zdolność zwiększa obrażenia od ognia i lodu zadawane przez drużynę o ustaloną wartość na każde 10 punktów Zapalniczki Uderzenia, które mają ponad 170, a metakonsensus jest taki, iż chcesz uzyskać jak najbliżej 270 Uderzenia. Jednak nie bez powodu jest to dodatkowa umiejętność. Zapalniczka i inne postacie z ognia i lodu radzą sobie dobrze bez tych dodatkowych wzmocnień, a podstawowa wersja umiejętności może dać drużynie 20% lub więcej wzmocnienia ognia i lodu bez konieczności szlifowania określonej statystyki.
Jeśli HoYoverse poradzi sobie z ZZZ tak, jak Honkai Star Rail, prawdopodobnie zobaczymy dodatkowe silniki W, które wzmocnią Impact lub będą miały inną metodę podnoszenia tej statystyki w miarę dojrzewania gry. jeżeli nie masz już silnika W-Stun ogłuszającego rangi S lub naprawdę nie chcesz walczyć z Lighterem i jego podpisem, możesz użyć broni rangi A.
Spośród silników W klasy A, Piekarnik parowy to najlepszy wybór, jeżeli chcesz zwiększyć Uderzenie Zapalniczki. Zwiększa regenerację energii użytkownika i zapewnia do 16% wzmocnienia Uderzenia, gdy zgromadzi on 10 energii. Skamieniały rdzeń to kolejny solidny wybór, z dodatkową statystyką, która zwiększa Uderzenie i umiejętnością pasywną, która zadaje więcej Oszołomienia, gdy docelowy wróg ma ponad 50 procent HP, a choćby więcej, gdy jego HP przekracza 75 procent.
Jeśli dopiero zaczynasz lub nie masz żadnego z nich, [Vortex] Arrowis wybór dla Ciebie. Ten Silnik W Rangi B zwiększa Uderzenie użytkownika dzięki swojej dodatkowej statystyce i zwiększa zadawane przez niego obrażenia z Oszołomienia, a ponieważ jest na sprzedaż w sklepie z gadżetami na Szóstej Ulicy, możesz gwałtownie maksymalnie zwiększyć wzmocnienie umiejętności pasywnej.
ZZZ Lżejsze tarcze napędowe
Podobnie jak w przypadku większości postaci ogłuszających, najlepszym zestawem dysków napędowych Lightera jest Dyskoteka Shockstar.
- Efekt dwuczęściowy: Zwiększa Uderzenie o sześć procent
- Efekt czteroczęściowy: ataki podstawowe, liczniki uników i ataki doskokowe zadają o 20 procent więcej oszołomienia
Zaokrąglij to dwoma kawałkami Swingowy jazz aby dać Zapalniczki przydatne wzmocnienie regeneracji energii.
Alternatywnie możesz wybrać po dwie sztuki: Shockstar, Swing Jazz i Inferno Metal, aby zapewnić mu dodatkowe niewielkie zwiększenie obrażeń od ognia, lub jeżeli planujesz użyć go do wywołania stanu Burn Anomaly, zamień Inferno Metal na Chaos Jazz lub Freedom Blues .
ZZZ Lżejsze statystyki
Uderzenie może być głównym celem Zapalniczki, ale przez jakiś czas pozostanie na polu walki, zadając obrażenia. Zwracanie uwagi na jego możliwości DPS jest dobrym pomysłem, ponieważ korzysta on ze współczynnika obrażeń krytycznych i obrażeń krytycznych, obrażeń od ognia, a choćby biegłości w anomaliach, co pomaga mu wdawać się w zespoły zakłócające, jeżeli takowe prowadzisz.
Celuj w:
- Dysk 4: Biegłość w anomalii lub współczynnik trafień krytycznych
- Dysk 5: Atak, obrażenia od ognia lub współczynnik PEN
- Dysk 6: Wpływ
Dyski napędowe nie mają wpływu jako podstatu, więc najlepszym wyborem dla nich jest w zasadzie to samo, co główna statystyka Zapalniczki. Celuj w atak, współczynnik trafień krytycznych lub obrażenia krytyczne, współczynnik PEN i biegłość w anomaliach.
ZZZ Lżejszy priorytet umiejętności
Obrażenia Lightera pochodzą od ostatniego uderzenia z jego pięcioczęściowego łańcucha ataków podstawowych, więc oprócz jego podstawowej umiejętności biernej upewnij się, iż przede wszystkim wyrównujesz jego podstawowy atak. Następnie pojawia się jego specjalność, a potem asysta łańcuchowa. Pozostałe dwa – unik i atak łańcuchowy – nie są zbyt pomocne, więc wyrównaj je na końcu.
TL; DR dla priorytetu umiejętności Zapalniczki:
- Podstawowy atak
- Specjalny
- Wspierać
- Atak łańcuchowy i unik
ZZZ Lżejsze zespoły
Podstawowa umiejętność bierna Zapalniczki uzupełnia jego wskaźnik Morale, gdy ktoś w drużynie zużywa energię lub gdy on używa swojej umiejętności specjalnej, więc najlepiej byłoby, gdybyś sparował go z sojusznikami, którzy często pochłaniają energię. Choć włączenie Burnice’a do tego może wydawać się kuszące, lepiej unikać łączenia go z postacią z anomalią Ognia. Zapalniczka może gwałtownie spowodować poparzenie, szczególnie jeżeli podniesiesz jego biegłość w anomalii, a wywołanie Zaburzenia poprzez wprowadzenie anomalii innego żywiołu prowadzi do większych obrażeń.
Dobrze współpracuje z Ellen Joe – i prawdopodobnie Miyabi, gdy pojawi się ZZZ 1.4 – chociaż możesz go również umieścić w Lycaonie, jeżeli chcesz mieć zespół z podwójnym ogłuszeniem. HoYoverse i pierwsi użytkownicy łączą także Zapalniczkę i Żołnierza 11, co, ponieważ obrażenia od ognia Żołnierza 11 pojawiają się w trybie wybuchowym, nie będzie ryzykować marnowania szans na Zaburzenie.
Jeśli jednak potrzebujesz silnej opcji wsparcia ogłuszenia, może on również współpracować z Yanagi lub Jane Doe. Soukaku jest idealnym wsparciem dla każdej lżejszej drużyny, dzięki swojej umiejętności biernej, która zwiększa obrażenia od Lodu.
Pozwól, aby Twój główny wybór DPS określił, które Bangboo zabrać ze sobą. Na przykład, jeżeli masz Ellen Joe lub Lycaona, najlepszym wyborem będzie Penguinboo, podczas gdy zespół Żołnierza 11 zyska najwięcej na Rocketboo.
Lżejsza drużyna 1
- Ellen Joe lub Lycaon
- Zapalniczka
- Soukaku
- Pingwinboo
Lżejsza drużyna 2
- Żołnierz 11
- Zapalniczka
- Piper lub Soukaku
- Czerwony Moccus (jeśli Piper) lub Rocketboo
Jeśli szukasz innych postaci ZZZ do utworzenia zespołu na próby końcowe, sprawdź naszą aktualną ofertę kodów Zenless Zone Zero, aby uzyskać bezpłatną polichromię.