Decydowanie o Zzz Pulchra zbudować W zestawie więcej opcji niż zwykle z agentem ogłuszenia. Pulchra zadaje więcej obrażeń niż większość w tej klasie i może uderzyć w polu, a częstotliwość jej ataków oznacza, iż jest również przydatna do budowania anomalii fizycznej. Połącz to z Hoyoverse, który daje Pulchrę za darmo podczas ZZZ 1.6, a masz dość przydatne i łatwe do budowania dodatku dla każdej drużyny.
Nasz przewodnik ZZZ Pulchra Build rozkłada jej najlepsze wentylacje W i napędowe dyski, a my zawieramy również zalecenia zespołu Pulchra.
Zzz Pulchra Build
- Ma swój własny charakterystyka W-inżynier, noża do pudełka
- Wymaga wpływu, ale także wskaźnika krytyki i prawdopodobnie biegłości w zakresie anomalii
- Działa praktycznie w każdym zespole
Zzz pulchra w-inżynier
Jak większość agentów rankingu A, Pulchra ma własną charakterystyczną W-inżynier, Noja do pudełka. To nowa broń wprowadzona w baner W-inżynierii ZZZ 1.6 i ma trochę wszystkiego, czego potrzebuje Pulchra. Wtórna statystyka podnosi jej wpływ o 15 procent na maksymalnym poziomie, a po tym, jak postać wyposażenia używa ataku ze skoku wtórnego-to jest bonus, ataki poza boiskiem Pulchra mogą uwolnić-ich fizyczne uszkodzenia wzrasta o 15 procent, a uszkodzenie oszołomienia o 20 procent przez 10 sekund. Ten ostatni buff jest ważny, ponieważ mnożniki oszołomienia dla wstrząsów wtórnych Pulchry są dość niskie.
W-inżynier zapalniczki, Blazing Laureljest w tej chwili akceptowanym metarem dla Pulchry, dzięki temu, jak duży są jej wpływ i buffy oszołomione – nie dlatego, iż jego pasywne robią coś przydatnego, a choćby istotnego dla Pulchry. Kolejnym wyborem S-Rank jest Koleda Hellfire Gears, który zwiększa regenerację energii, podczas gdy użytkownik jest poza boiskiem i wzmacnia swój wpływ o 10 procent po użyciu EX Special.
Jednak łatwiejsza do obsługi W-inżynień, która robi jedną choćby lepszą niż piekielne biegi Piekarnik parowyktóre można kupić dzięki Dennies w Gadget Store przy Sixth Street. Ma regenerację energii jako wtórną statystykę, a na każde 10 energii gromadzi użytkownik, ich wpływ wzrasta o dwa procent do ośmiu razy. Na poziomie udoskonalania Maxa wzrasta do 3,2 procent do ośmiu razy, co daje 24 procent wpływu – znacznie wyższe niż piekielne biegi i bez konieczności polegania na sztandarach.
Six Shooterktóre można uzyskać z bitwy, zasadniczo robi to samo, wzmacniając obrażenia oszołomienia, ale kosztuje pieniądze i nie ma regeneracji energii. jeżeli jednak regularnie dostaniesz przepustkę bitwy, równie dobrze możesz złapać ten, jeżeli nie masz innych opcji i nie chcesz używać piekarnika parowego.
Najlepsza opcja B-rank jest [Vortex] Strzałkaponieważ podnosi oszołomienie wszystkich ataków użytkownika. Obejmuje to każdą ewentualność dla Pulchry, niezależnie od tego, czy jest ona na polu, czy używa ataków ze strzału wtórnego.
Krążki Drive Zzz Pulchra
Pulchra nie ma żadnych zestawów, które działają dla niej specjalnie od ZZZ 1.6, ale masz wiele opcji miksowania. Daje ci trochę wszystkiego, czego potrzebuje, jest:
- Shockstar Disco Dwukrotne: Wzrost wpływu o sześć procent
- Metal zerowy Dwukrotne: zwiększa obrażenia fizyczne o 10 procent
- Melodowość Phaethona Dwukrotne (zwiększa mistrzostwo anomalii o osiem procent) lub Woodpecker Electro Dwuczęściowy (zwiększa wskaźnik krytyki o osiem procent)
Ta metoda daje Pulchrę w jej najważniejszych statystykach, z ostatnim zestawem w zależności od tego, czy budujesz ją pod kątem obrażeń, czy anomalii (więcej na ten temat w sekcji statystyk).
Solidnym wyborem dla imprez, które nie mają astry yao Astralny głos. Astral Voice to najlepszy zestaw Astry Yao, ale efekt nie układa się – dlatego nie chce podwoić się, jeżeli jest na imprezie.
- Efekt dwuczęściowy: zwiększa atak o 10 procent
- Efekt czteroczęściowy: Gdy jakikolwiek członek partii wchodzi na pole dzięki szybkiego asystowania, partia zyskuje stos astralny i może pomieścić do trzech. Każdy stos zwiększa obrażenia zadane przez postać, która wchodzi na pole z szybką asystą o osiem procent, za maksymalnie 24 procent
Jest to ogólnie przydatny zestaw, który wzmacnia wszystkich, biorąc pod uwagę, jak często Pulchra ustawia się na szybkie asysty, choćby jeżeli nie daje samej Pulchry poza miłym miłośnikiem ataku.
Zzz Pulchra Stats
Impact jest najważniejszą statystyką Pulchry, ponieważ jest postacią ogłuszającą, ale masz kilka opcji dla jej innych podstawowych statystyk w zależności od tego, jak chcesz ją zagrać. Biorąc pod uwagę, jak często Pulchra atakuje, na polu, jest dobrym kandydatem do zadawania efektów anomalii, mimo iż nie została do tego specjalnie zaprojektowana. jeżeli jest w zespole anomalii, szczególnie w Miyabi, możesz zdecydować się na zwiększenie jej nagromadzenia anomalii lub szkód, które wyrządza. jeżeli nie, skup się na budowaniu jej jako DPS, z atakiem, szybkością krytyki i obrażeń krytyków jako głównych statystyk.
- Slot 1: HP
- Slot 2: Atak
- Slot 3: Obrona
- Slot 4: Wskaźnik krytyki lub biegłość w anomalii
- Gniazdo 5: Uszkodzenie fizyczne lub procent ataku
- Slot 6: Wpływ
Ważna jest również regeneracja energii Pulchry, więc jeżeli możesz, spróbuj tarcz, które są dostarczane jako substan.
Zzz pulchra priorytet
Priorytet umiejętności Pulchry jest nieco dziwny i bardziej wymagający niż większość. Jej ostateczna jest wyjątkowo potężna i zdecydowanie warto go wyrównać. Jednak nie będziesz używać jej ostatecznego. Specjalna Specja Pulchry powinna zwrócić na siebie wiele uwagi, ponieważ od tego pochodzi jej obrażenia poza boiskiem, a jej podstawowy atak jest wystarczająco silny z obrażeń i perspektywy oszołomienia, aby uzasadnić wyrównanie.
Jednak często polegasz również na szybkiej asystenta Pulchry, jako sposób na aktywowanie pasywnego chodu łowcy.
Tak więc priorytetem powinno być coś takiego:
- Ex Special
- Ostateczny
- Podstawowe, jeżeli chcesz częściej lub szybciej asystować Pulchra
- Cokolwiek nie wybrałeś na powyższe
- Unik
Zuzz Pulchra Teams
Krótka wersja polega na tym, iż Pulchra może zasadniczo pracować nad każdym zespołem. Oprócz jej wkładu w oszołomienie i oszałamiających wrogów, jej była specjalna, pozwala jej kilkakrotnie zadawać dodatkowe obrażenia fizyczne, gdy jest poza boiskiem. Oczywiście działa dobrze jako agent ogłuszenia dla wszystkich zespołu, który potrzebuje agenta ogłuszenia, ale jest również silnym poparciem dla zespołów zorientowanych na atak, a choćby dobrze pracuje w zespołach anomalii. Zasadniczo pracuje prawie wszędzie.
Niektóre opcje to:
Jednak praktycznie każdy inny agent ataku działa dobrze jako partner dla Pulchry. Zhu Yuan, Soldier 11, Harumasa, Ellen Joe – Każdy z nich korzysta z posiadania Pulchry.
Jane Doe jest oczywistym wyborem dla zespołu anomalii z udziałem Pulchry, ale Pulchra ładnie łączy się z Burnice, dzięki unikalnej zdolności tego ostatniego, która pozwala innym postaciom zadawać obrażenia ognia, gdy Burnice jest poza polem. Jest to silna konfiguracja dla zespołów zaburzeń, a mówiąc o zaburzeniach, Pulchra i Miyabi również stanowią doskonałą kombinację. Trzecim członkiem partii anomalii może być kolejną postacią anomalii, chociaż zwolennik, taki jak Astra Yao, Lucy, Rina lub Nicole, również byłaby inteligentną opcją.
Tl; Dr:
- Miyabi
- Pulchra
- Astra Yao lub Nicole
Zespół F2P Pulchry wyglądałby mniej więcej tak.
Jaki poziom jest Pulchra w ZZZ?
Nieco narzekające, iż dodatkowe efekty Pulchry są bezużyteczne, ponieważ dotyczą one jedynie szkód ze wstrząsów wtórnych, i jest tylko jedna postać wstrząsu po debiucie Pulchry, Soldier 0 Anby. Więcej postaci ze wstrząsów wtórnych prawdopodobnie nastąpi w przyszłości, a wzmocnienie wstrząsu wtórnego Pulchry i tak ogranicza się do jej umiejętności bonusowych. Zamknięcie podobnego buffu za jej ostatnim kinem Mindscape jest trochę łomotem, ale pozostało jeden, bardziej pilny problem.
Mnożniki Gaze Pulchry są dość niskie, choćby dla rankingu A. Jej podstawowe ataki mają wysokie oszołomienie, a to wzrasta, gdy chód łowcy jest aktywny. Jednak jej specjalny mnożnik Daze Attack jest niższy niż specjalny atak Basic Anby. Chodzi o to, iż Pulchra wykona swoją specjalną pięć razy, podczas gdy inna postać jest aktywna, ale mnożniki dla jej dodatkowych ataków są tylko nieznacznie wyższe niż jej podstawowe miltipliers. choćby dodając te dodatkowe trafienia, oszołomienie innej postaci i pasywne chód myśliwych, nie jesteś w pobliżu tego, co mogą zrobić inni agenci ogłuszenia. Mimo to technicznie oszołomia się na szczycie tego, co może zrobić ze swoim zwykłym specjalnym atakiem.
Pulchra jest przydatnym źródłem dodatkowych uszkodzeń, może pomóc w gromadzeniu anomalii i jest niezawodna z podstawowymi obrażeniami o oszołomieniu ataku, choćby jeżeli nie ma jej silnego źródła wybuchu. Wszystko to oznacza, iż ląduje na poziomie A naszej listy poziomów ZZZ.
Jeśli szukasz innych postaci ZZZ, aby utworzyć zespół do prób końcowych, sprawdź nasz aktualny wybór kodów Zenless Zone Zero, aby uzyskać bezpłatny polichrome.