17 – O gamedev z Przemysławem Czatrowskim

9 lat temu

Siedemnasty odcinek wypada w Dzień Dziecka! I to kilka raptem dni po premierze nowego Wiedźmina! O czym więc dzisiaj będzie? No o grach, oczywiście :).

Moim i Waszym Gościem jest Przemek Czatrowski, który przez ostatnie lata pracował jako programista nad Wiedźminem właśnie. Oprócz tego lubi piwo i pisze o tym na blogu Prosto z Pokala. Lubi też podróże i o tym też pisze, razem z żoną, na blogu TroPiMy. Zachęcam do zajrzenia. Znajdziecie go również na Twitterze: @cz0per.

Tematem naszej rozmowy jest praca w gamedev. Dowiecie się czym różni się ona od pracy “normalnego” programisty. I jak można “zacząć” w tej branży. Oraz ponownie, bo to dość istotne: czy studia pomagają w takiej karierze? Znajdziecie też wątek o “drodze do celu”, jakkolwiek górnolotnie to nie zabrzmiało. No i jako bonus, ofkors, trochę ciekawostek zza kulis powstawania Wiedźmina.

Konkurs: w każdym odcinku mam dla Was fajny upominek. Nie może być inaczej i dzisiaj: rozdaję najnowszego Wiedźmina 3 (dowolna platforma). Grę otrzyma, jak zwykle, autor jednego z komentarzy pod tym postem. Więc do dzieła, dawajcie feedback, zadawajcie pytania, eccecera, eccecera.


Zasubskrybuj podcast (e-mail, iTunes) lub ściągnij ten odcinek w mp3.

Linki:


Koniecznie zostaw komentarz: jak Ci się podoba odcinek?
Nie zapomnij też dołączyć do społeczności DevTalk na Facebooku i Twitterze :)!
Zapisz się również na Newsletter, aby nie przegapić żadnego odcinka!

Muzyka wykorzystana w intro:
“Misuse” Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Idź do oryginalnego materiału