Aktualizacja Master of Fate do wersji 1.5 Lords of the Fallen wprowadza nowe modyfikatory gry i obsługę AMD FSR 3

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Lords of the Fallen otrzymało nową, dużą aktualizację, która jest już dostępna zarówno na PC, jak i konsole, i zawiera kilka nowych funkcji, usprawnień i poprawek, a także obsługę AMD FSR 3. Nowa aktualizacja do wersji 1.5, zwana Master of Fate to zwieńczenie ponad 30 aktualizacji wydanych od premiery i powinno znacznie poprawić wydajność, stabilność i optymalizację, a także zapewnić balans trudności w oparciu o opinie graczy.

Zgodnie z pełnymi informacjami o wydaniu opublikowanymi na Steamie, największą aktualizacją jest nowy zaawansowany system modyfikatorów gier, który będzie dostępny zarówno dla nowych, jak i starych graczy i wprowadzi kilka usprawnień zawartości i jakości życia. Ponadto nowa aktualizacja do wersji 1.5 dodaje także obsługę AMD FSR 3 i naprawia kilka problemów, w tym problem z trybem wieloosobowym, w wyniku którego gracz może spaść z windy, poprawkę zwiększającą maksymalną liczbę stosów nasion Vestige z 5 do 99 oraz poprawka rzadkiej awarii spowodowanej przez sztuczną inteligencję.

Oto pełne uwagi do wydania.

Dzisiaj nadeszła wersja 1.5 – Master of Fate, będąca kulminacją ponad 30 aktualizacji wydanych od czasu premiery, co zaowocowało znaczną poprawą wydajności, stabilności i optymalizacji, a także rygorystycznym równoważeniem trudności w odpowiedzi na Wasze opinie.

W związku z tym z przyjemnością wypuszczamy również nasz długo oczekiwany zaawansowany system modyfikatorów gry, dostępny dla wszystkich graczy (zarówno nowych, jak i starych), zapewniający możliwość pełnego dostosowania rozgrywki. Na tym kończy się plan działania dotyczący darmowej zawartości ogłoszony niedługo po premierze, który dodał następującą zawartość i ulepszenia jakości gry w grze Lords of the Fallen, znacznie poprawiając wrażenia wszystkich graczy:

  • Znaczące ulepszenia wydajności, optymalizacji i stabilności
  • Rygorystyczne równoważenie trudności, w tym redukcja gęstości mobów i osłabione ataki dystansowe
  • Równoważenie rozdzielonych gier PvP i PvE
  • Ulepszenia trybu wieloosobowego online poprawiające dobieranie graczy i stabilność połączenia
  • Nowe linie zadań, w tym Sezon Ponurości, Próba Trzech Duchów i Droga Wiadra
  • Nowe zestawy zbroi i broni
  • Dodatkowe tajne umiejętności broni bossa
  • Ulepszone spotkania z bossami z dodatkowymi zestawami ruchów i nową sztuczną inteligencją
  • 12 nowych zaklęć, w tym niszczycielska arena Immolation
  • Nowe, ciężkie ciosy: każda rodzina broni zawiera teraz dwa unikalne ciosy kończące: jeden do władania jedną ręką, a drugi do władania oburęcznie
  • 3 nowe pociski: Krwawe Wymiociny, Wybuchowe Miny i Lodowe Robaki.
  • Aktualizacje QOL, w tym: rozszerzenie ekwipunku, resetowanie wyglądu, funkcjonalność przechowywania i ponowne powiązanie gamepada

Najnowsza nowa funkcja — Advanced Game Modifier System — oddaje władzę bezpośrednio w Twoje ręce, pozwalając Ci w pełni dostosować rozgrywkę dzięki dowolnej kombinacji siedmiu modyfikatorów, aby uczynić grę łatwiejszą, trudniejszą lub po prostu zupełnie nową. czas. Modyfikatory obejmują możliwość losowania wrogów, zmianę gęstości mobów, a choćby umożliwienie formy trwałej śmierci. Dodatkowe szczegóły można znaleźć w nowym filmie poniżej, wraz z wprowadzeniem naszego szefa studia, Saula Gascona:

Zaawansowane opcje modyfikatorów gry

  • Ironman: Dying in Umbral resetuje twoją obecną rozgrywkę i obudzisz się ponownie na początku. Postęp w świecie zostanie zresetowany, ale postęp gracza i ekwipunek zostaną zachowane. Niektóre momenty scenariuszowe są z tego wyłączone.
  • Wstępnie ulepszone łupy: Broń, tarcze i katalizatory znalezione jako łupy od wrogów lub na świecie zostaną wstępnie ulepszone w zależności od poziomu gracza.
  • Losowe łupy: Łupy upuszczane przez wrogów i znalezione w świecie są losowe. Nie wpływa na przedmioty związane z zadaniami i postępami, ani na unikalne przedmioty bossów.
  • Losowi wrogowie: Wrogowie napotkani na świecie pojawiają się teraz w losowej kolejności. Nie wpływa na nazwanych wrogów-bossów.
  • Więcej wrogów: Świat zawiera znacznie więcej wrogów.
  • Withered Healing: Każde otrzymane leczenie to Withered Healing i musi zostać potwierdzone poprzez zadanie obrażeń wrogom.
  • Zanik pozostałości:
    • Żaden ślad nie zaniknie: żaden ślad nie zniknie, pozostawiając wszystkie możliwe miejsca wytchnienia.
    • Drobny rozkład śladów: Niektóre ślady uschły, pozostawiając cię z mniejszą liczbą miejsc wytchnienia.
    • Rozległe zanikanie śladów: Wiele pozostałości uschło, często pozostawiając cię bez odpoczynku na długie okresy.
    • Ogromny rozkład śladów: Wszystkie ślady, z wyjątkiem kilku rzadkich, uschły. Naprawdę niespokojne przeżycie.

Jak aktywować zaawansowany system modyfikatorów gry

  • 1. Uruchom Lords of the Fallen
  • 2. Wybierz opcję Nowa gra
  • 3. Dokonaj wyboru klasy i dostosuj wygląd swojej postaci
  • 4. Na ostatnim ekranie Kreatora Postaci przejdź do prawego przycisku Zaawansowane modyfikatory gry
  • 5. Włącz zaawansowane modyfikatory gry
  • 6. Wybierz imię postaci
  • 7. Naciśnij Odtwórz
  • 8. Pojawi się ekran Modyfikatorów Gry
  • 9. Wybierz dowolną kombinację modyfikatorów i Potwierdź.

Alternatywnie, jeżeli ukończyłeś już grę postacią, możesz aktywować zaawansowane modyfikatory gry z dowolnego pozostałości, wybierając opcję „Uruchom grę ponownie”. Pamiętaj, iż spowoduje to rozpoczęcie nowej rozgrywki.

Jeśli nie ukończyłeś jeszcze gry, ale chcesz przez cały czas używać tej postaci z modyfikatorami, będziesz musiał ukończyć bieżący bieg. Modyfikatory staną się dostępne po rozpoczęciu nowego przebiegu.

Mamy nadzieję, iż wszyscy będziecie zadowoleni z powrotu do Mournstead z zupełnie nowym celem, a jeżeli wyruszacie na pokład po raz pierwszy, życzymy powodzenia, Lampbearer.

W Świetle Kroczymy.

Łatka v1.5.17 – Dodatkowe aktualizacje

  • AMD FSR3
  • Gracze mogą teraz korzystać z najnowszej wersji FSR firmy AMD.

Dodatkowe zmiany

  • Naprawiono błąd w trybie wieloosobowym, który mógł powodować upadek gracza z windy, jeżeli partner w trybie współpracy wszedł w interakcję z odpowiednią dźwignią, gdy winda była w ruchu.
  • Zwiększono maksymalną liczbę stosów Nasion Śladów z 5 do 99.
  • Naprawiono rzadką awarię spowodowaną przez sztuczną inteligencję w szczególnych okolicznościach.

Sprawdź nasz plan działania tutaj.



Source link

Idź do oryginalnego materiału