Zgodnie z pełnymi informacjami o wydaniu opublikowanymi na Steamie, największą aktualizacją jest nowy zaawansowany system modyfikatorów gier, który będzie dostępny zarówno dla nowych, jak i starych graczy i wprowadzi kilka usprawnień zawartości i jakości życia. Ponadto nowa aktualizacja do wersji 1.5 dodaje także obsługę AMD FSR 3 i naprawia kilka problemów, w tym problem z trybem wieloosobowym, w wyniku którego gracz może spaść z windy, poprawkę zwiększającą maksymalną liczbę stosów nasion Vestige z 5 do 99 oraz poprawka rzadkiej awarii spowodowanej przez sztuczną inteligencję.
Oto pełne uwagi do wydania.
Dzisiaj nadeszła wersja 1.5 – Master of Fate, będąca kulminacją ponad 30 aktualizacji wydanych od czasu premiery, co zaowocowało znaczną poprawą wydajności, stabilności i optymalizacji, a także rygorystycznym równoważeniem trudności w odpowiedzi na Wasze opinie.
W związku z tym z przyjemnością wypuszczamy również nasz długo oczekiwany zaawansowany system modyfikatorów gry, dostępny dla wszystkich graczy (zarówno nowych, jak i starych), zapewniający możliwość pełnego dostosowania rozgrywki. Na tym kończy się plan działania dotyczący darmowej zawartości ogłoszony niedługo po premierze, który dodał następującą zawartość i ulepszenia jakości gry w grze Lords of the Fallen, znacznie poprawiając wrażenia wszystkich graczy:
- Znaczące ulepszenia wydajności, optymalizacji i stabilności
- Rygorystyczne równoważenie trudności, w tym redukcja gęstości mobów i osłabione ataki dystansowe
- Równoważenie rozdzielonych gier PvP i PvE
- Ulepszenia trybu wieloosobowego online poprawiające dobieranie graczy i stabilność połączenia
- Nowe linie zadań, w tym Sezon Ponurości, Próba Trzech Duchów i Droga Wiadra
- Nowe zestawy zbroi i broni
- Dodatkowe tajne umiejętności broni bossa
- Ulepszone spotkania z bossami z dodatkowymi zestawami ruchów i nową sztuczną inteligencją
- 12 nowych zaklęć, w tym niszczycielska arena Immolation
- Nowe, ciężkie ciosy: każda rodzina broni zawiera teraz dwa unikalne ciosy kończące: jeden do władania jedną ręką, a drugi do władania oburęcznie
- 3 nowe pociski: Krwawe Wymiociny, Wybuchowe Miny i Lodowe Robaki.
- Aktualizacje QOL, w tym: rozszerzenie ekwipunku, resetowanie wyglądu, funkcjonalność przechowywania i ponowne powiązanie gamepada
Najnowsza nowa funkcja — Advanced Game Modifier System — oddaje władzę bezpośrednio w Twoje ręce, pozwalając Ci w pełni dostosować rozgrywkę dzięki dowolnej kombinacji siedmiu modyfikatorów, aby uczynić grę łatwiejszą, trudniejszą lub po prostu zupełnie nową. czas. Modyfikatory obejmują możliwość losowania wrogów, zmianę gęstości mobów, a choćby umożliwienie formy trwałej śmierci. Dodatkowe szczegóły można znaleźć w nowym filmie poniżej, wraz z wprowadzeniem naszego szefa studia, Saula Gascona:
Zaawansowane opcje modyfikatorów gry
- Ironman: Dying in Umbral resetuje twoją obecną rozgrywkę i obudzisz się ponownie na początku. Postęp w świecie zostanie zresetowany, ale postęp gracza i ekwipunek zostaną zachowane. Niektóre momenty scenariuszowe są z tego wyłączone.
- Wstępnie ulepszone łupy: Broń, tarcze i katalizatory znalezione jako łupy od wrogów lub na świecie zostaną wstępnie ulepszone w zależności od poziomu gracza.
- Losowe łupy: Łupy upuszczane przez wrogów i znalezione w świecie są losowe. Nie wpływa na przedmioty związane z zadaniami i postępami, ani na unikalne przedmioty bossów.
- Losowi wrogowie: Wrogowie napotkani na świecie pojawiają się teraz w losowej kolejności. Nie wpływa na nazwanych wrogów-bossów.
- Więcej wrogów: Świat zawiera znacznie więcej wrogów.
- Withered Healing: Każde otrzymane leczenie to Withered Healing i musi zostać potwierdzone poprzez zadanie obrażeń wrogom.
- Zanik pozostałości:
-
- Żaden ślad nie zaniknie: żaden ślad nie zniknie, pozostawiając wszystkie możliwe miejsca wytchnienia.
- Drobny rozkład śladów: Niektóre ślady uschły, pozostawiając cię z mniejszą liczbą miejsc wytchnienia.
- Rozległe zanikanie śladów: Wiele pozostałości uschło, często pozostawiając cię bez odpoczynku na długie okresy.
- Ogromny rozkład śladów: Wszystkie ślady, z wyjątkiem kilku rzadkich, uschły. Naprawdę niespokojne przeżycie.
Jak aktywować zaawansowany system modyfikatorów gry
- 1. Uruchom Lords of the Fallen
- 2. Wybierz opcję Nowa gra
- 3. Dokonaj wyboru klasy i dostosuj wygląd swojej postaci
- 4. Na ostatnim ekranie Kreatora Postaci przejdź do prawego przycisku Zaawansowane modyfikatory gry
- 5. Włącz zaawansowane modyfikatory gry
- 6. Wybierz imię postaci
- 7. Naciśnij Odtwórz
- 8. Pojawi się ekran Modyfikatorów Gry
- 9. Wybierz dowolną kombinację modyfikatorów i Potwierdź.
Alternatywnie, jeżeli ukończyłeś już grę postacią, możesz aktywować zaawansowane modyfikatory gry z dowolnego pozostałości, wybierając opcję „Uruchom grę ponownie”. Pamiętaj, iż spowoduje to rozpoczęcie nowej rozgrywki.
Jeśli nie ukończyłeś jeszcze gry, ale chcesz przez cały czas używać tej postaci z modyfikatorami, będziesz musiał ukończyć bieżący bieg. Modyfikatory staną się dostępne po rozpoczęciu nowego przebiegu.
Mamy nadzieję, iż wszyscy będziecie zadowoleni z powrotu do Mournstead z zupełnie nowym celem, a jeżeli wyruszacie na pokład po raz pierwszy, życzymy powodzenia, Lampbearer.
W Świetle Kroczymy.
Łatka v1.5.17 – Dodatkowe aktualizacje
- AMD FSR3
- Gracze mogą teraz korzystać z najnowszej wersji FSR firmy AMD.
Dodatkowe zmiany
- Naprawiono błąd w trybie wieloosobowym, który mógł powodować upadek gracza z windy, jeżeli partner w trybie współpracy wszedł w interakcję z odpowiednią dźwignią, gdy winda była w ruchu.
- Zwiększono maksymalną liczbę stosów Nasion Śladów z 5 do 99.
- Naprawiono rzadką awarię spowodowaną przez sztuczną inteligencję w szczególnych okolicznościach.