Apple promuje przepustkę sezonową MLS

macpretorians.com 10 godzin temu

Apple jest zaangażowane w sport, a w szczególności w kilka dyscyplin sportowych. Zaledwie kilka minut po zakończeniu Super Bowl LIX w niedzielę, Apple udostępniło krótki film promujący usługę subskrypcji MLS Season Pass.

„Kiedy kończy się piłka nożna, zaczyna się futbol”, – tak brzmi slogan filmu, w którym występuje gwiazda MLS Lionel Messi. Wraz z zakończeniem sezonu NFL, Apple wykorzystuje okazję do promowania nadchodzącego sezonu MLS, który rozpocznie się w sobotę 22 lutego.

W Stanach Zjednoczonych MLS Season Pass kosztuje 14,99 USD miesięcznie lub 99 USD za sezon i zapewnia dostęp do wszystkich meczów sezonu zasadniczego i playoffów. MLS Season Pass jest dostępny w aplikacji Apple TV na urządzeniach Apple, większości telewizorów Smart TV oraz wielu innych urządzeniach do streamingu i konsolach do gier, a także w Internecie pod adresem https://tv.apple.com./.

W inauguracyjnym meczu Sunday Night Soccer najnowsza drużyna MLS, San Diego FC, zadebiutuje przeciwko aktualnym mistrzom MLS Cup, LA Galaxy, w niedzielę 23 lutego o godzinie 19:00 czasu wschodniego.



Źródło: MacRumors

Idź do oryginalnego materiału