Baldur’s Gate 3: Najlepsze wyczyny Kleryka w BG3

1 rok temu
Zdjęcie: Baldur’s Gate 3: Najlepsze wyczyny Kleryka w BG3


Klerycy to jedna z wielu klas, z których możesz wybierać w grze Baldur’s Gate 3. Mają szeroki wachlarz zastosowań, chociaż wielu zwykle używa ich jako głównego uzdrowiciela drużyny, ponieważ mogą uwolnić kilka naprawdę niesamowitych zaklęć leczących, aby utrzymać członków drużyny przy życiu.

Wiedza o tym, jakiego typu wyczynów powinni się nauczyć, może być trudna, jeżeli chodzi o upewnienie się, iż Kleryk jest odpowiednio używany. Najlepsze wybory sprowadzają się do tego, jak planujesz wykorzystać swojego Kleryka; ich elastyczność może sprawić, iż trudno będzie zdecydować, które z nich chwycić. Oto, co musisz wiedzieć o najlepszych wyczynach, które możesz dać Klerykom w Baldur’s Gate 3.

Najlepsze wyczyny kleryków w Baldur’s Gate 3

Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Najbardziej znanym Klerykiem w Baldur’s Gate 3 jest Shadowheart. Zaczyna grę jako Kleryk i zwykle będzie Klerykiem drużyny, chyba iż twoja postać zaczyna jako Kleryk lub chcesz zabrać ze sobą jednego ze znajomych. Kleryk jest nie tylko niezbędny do walki z Nieumarłymi i Biesami, ale może być doskonałym czołgiem pierwszej linii, który jest wyjątkowo wytrzymałyidealny dla wszystkich, kto chce poprowadzić szarżę i chronić swoich sojuszników.

Budując Kleryka, upewnij się, iż zrównoważyłeś swoje zdolności bojowe z naszymi magicznymi wyborami. Kleryk bardzo dobrze komponuje się z Paladynem i Druidem, przy czym Paladyn zapewnia jeszcze więcej zaklęć leczących, i odkryłem, iż jego połączenie uczyniło Cieniste Serce niezwykle potężnym atutem. To jedne z najlepszych atutów, których użyłem dla mojego Shadowheart Cleric Wrota Baldura 3i były świetne w wyciąganiu mojej postaci Mnicha/Łotra z kłopotów.

Wyczyn Opis wyczynu
Ładowarka Szarża to bardziej agresywny atut dla Kleryka, który chce wyskoczyć na przód bitwy. Dzięki niemu odblokowują umiejętności Szarża: Atak bronią i Pchnięcie, dzięki którym rzucają się do przodu i mogą trafić w cel bez powodowania ataków okazyjnych, co jest świetnym sposobem na zachęcenie ich do zmierzenia się z najsilniejszymi wrogami. Cieniste Serce używało tego często, by dotrzeć do mojego Mnicha i Karlacha, którzy otrzymali już kilka trafień.
Wytrzymały Nigdy nie możesz się pomylić, przyznając swojemu Kapłanowi Wyczyn Trwałość. Zwiększa to ich Kondycję o 1 i odzyskuje pełne Punkty Wytrzymałości za każdym razem, gdy robią Krótki Odpoczynekco jest świetnym sposobem na upewnienie się, iż Twój Kleryk jest zawsze gotowy do każdej walki w Baldur’s Gate 3, zwłaszcza gdy utknie na wrogim terytorium.
Mający szczęście Szczęście to także świetny wyczyn, który warto mieć w kieszeni, gdy masz kłopoty. Daje twojej postaci trzy Punkty Szczęścia, dzięki którym może mieć Przewagę w Rzutach Ataku, Testach Umiejętności lub Rzutach Obronnych, a także może ich użyć, aby zmusić wroga do przerzutu Rzutu Ataku przeciwko niej. To świetny sposób, aby chronić swojego Kleryka lub upewnić się, iż szczególnie potężne zaklęcie trafi w bitwę.
Nowicjusz magii: Druid Nigdy nie możesz się pomylić, dając swojemu Klerykowi dodatkowe Zaklęcia. Dobry sposób na zrobienie tego bez użycia cennych Zaklęć, które otrzymujesz, gdy ty Poziom w górę polega na nauczeniu swojej postaci Magic Initiate: Druid, gdzie może nauczyć się garści zaklęć druidzkich. Zaklęcia te wykorzystują Mądrość, punktację Umiejętności rzutu obronnego używaną przez Klerykaco czyni ich doskonałą parą, ale zawsze możesz zmienić to dla klas rzucania zaklęć, takich jak Bard, więcej zaklęć Kleryka, Czarownika, Czarnoksiężnika lub Czarodzieja.
Mistrz broni drzewcowej To, co sprawia, iż ​​Klerycy są doskonali, to fakt, iż mogą używać włóczni, halabard, glewii i szczupaków. Możesz to jeszcze bardziej zoptymalizować, pochylając się nad mistrzem broni drzewcowej, gdzie twój kapłan może jednocześnie używać włóczni i tarczy. Mistrz broni drzewcowej daje Twojemu Klerykowi szansę na użycie dodatkowej akcji, aby użyć kolby swojej broni w walce, a także może wykonać atak okazyjny bronią o dużym zasięgu, gdy wróg znajdzie się w zasięgu. jeżeli umieścisz Kleryka w samym środku walki, może on powstrzymać wrogów przed zbytnim oddaleniem się od niego.
Posterunek Podobnie jak Mistrz Broni Drzewcowej, Strażnik to kolejny dobry wybór, jaki możesz dać swojemu Klerykowi. Dzięki temu atutowi twój Kleryk może zaatakować wroga, jeżeli ten wróg zaatakuje sojusznika, gdy ten znajduje się w zasięgu broni twojego Kleryka. Mają także Przewagę w każdym wykonanym Ataku Okazyjnym, a jeżeli trafią tym atakiem wroga, cel nie może się poruszać do końca swojej tury. Jednak postać ze Strażnikiem nie może użyć tego atutu, jeżeli sojusznik również go posiada, więc dobrze jest upewnić się, iż tylko jedna postać w twojej drużynie ma go na swojej karcie postaci.
Mistrz Tarczy Najczęściej Kleryk w twojej grupie Baldur’s Gate 3 będzie używał Tarczy. Możesz zachęcić tę konstrukcję, dając im Atut mistrza tarczy, za pomocą którego otrzymują premię +2 do rzutów obronnych na Zręczność, gdy go trzymają, a jeżeli zaklęcie zmusza ich do wykonania rzutu obronnego na Zręczność, mogą użyć tarczy, aby osłabić efekty. Jeśli nie powiedzie im się rzut obronny, otrzymują połowę obrażeń i żadnych obrażeń, jeżeli rzut obronny się powiedzie. To potężny atut, zwłaszcza jeżeli rzucisz Kleryka na sam środek walki.
Trudny Tough to wyczyn, którego nigdy nie można odrzucić, zwłaszcza jeżeli twoja postać jest na czele walki. Dzięki niemu maksymalna liczba punktów wytrzymałości twojego Kleryka wzrasta o 2 za każdy zdobyty poziom, co oznacza, iż ​​w Baldur’s Gate 3 do momentu osiągnięcia maksymalnego poziomu zyskają premię w wysokości 24 punktów życia. 24 Punkty Życia są niezwykle pomocne i stanowią świetny sposób na utrzymanie ich w walce, zwłaszcza jako głównego uzdrowiciela.
Zaklinacz wojny Wreszcie, mamy wyczyn Czarownika Wojny. Dzięki niemu twój Kleryk ma przewagę nad wszystkimi rzutami obronnymi, które utrzymują Koncentrację na swoich zaklęciach, i może użyć Porażającego Uścisku jako reakcji na cel wychodzący poza zasięg walki wręcz. Kleryk w samym środku walki nigdy nie może się pomylić, rzucając Porażający Chwyt na cel, a poza tym musi sprawdzać Koncentrację na wielu swoich zaklęciach.
Zrzut ekranu autorstwa Jugo Mobile

Kapłani to niezwykle wszechstronna klasa w Baldur’s Gate 3, przez co zawężenie ich Wyczynów może być trudne. Jednak niektóre z najlepszych opcji opierają się na rzucaniu zaklęć lub wzmacnianiu ich jako czołgu pierwszej linii dla twojej drużyny. Pamiętaj, jak grasz Klerykiem, zastanawiając się, jakie wyczyny zdobyć, gdy awansujesz na wyższy poziom lub wieloklasowość w drużynie Baldur’s Gate 3.

Idź do oryginalnego materiału