Behaviour Interactive wykupiło Red Hook Studios

2 dni temu
Zdjęcie: Behaviour Interactive wykupiło Red Hook Studios


Twórcy Dargest Dungeon, Red Hook Studios, dołączają do szeregów kanadyjskiego Behaviour Interactive.

Behaviour Interactive, największe kanadyjskie studio growe, to przede wszystkim twórcy Dead by Daylight. W opublikowanej notce prasowej dzielą się oni dobrą nowiną o przejęciu w całości Red Hook Studios.

W skład twórców Dargest Dungeon wchodzi 29 pracowników i przez cały czas będą mogli oni działać jako niezależne studio. Oba zespoły wydają się bardzo zadowolone z nowej współpracy!

Znaleźliśmy bratnie dusze w zespole Behaviour [Interactive]” — stwierdził Chris Bourassa, współzałożyciel Red Hook. „Oba studia są kanadyjskie, niezależne i oddane fantastycznym grom grozy. Różnimy się skalą, która otwiera drzwi do nowych możliwości. Wsparcie Behaviour pomoże nam realizować naszą wizję przyszłości Red Hook i w pełni skupić się na przekształceniu Darkest Dungeon w absolutnego giganta gatunku dark fantasy”.

Połączenie sił z Behaviour jest ekscytujące na wielu poziomach” — dodał Tyler Sigman, drugi ze współzałożycieli Red Hook. „Wykazali się zaangażowaniem, aby umożliwić naszemu zespołowi kontynuowanie rozwoju Darkest Dungeon na nasz sposób, ale z wykorzystaniem ich wiedzy i zasobów. Razem jesteśmy silniejsi niż osobno. Co najważniejsze, łączy nas też wspólna miłość do Darkest Dungeon, a z pomocą Behaviour Interactive możemy jeszcze bardziej zagłębić się w tę franczyzę”.

Najnowszą grą studia Behaviour jest The Casting of Frank Stone, który stworzyli przy współpracy Supermassive Games. Jest to horror akcji skupiony na fabule, w którym trafiamy do świata znanego z Dead by Daylight. Gra trafiła na konsole Xbox Series i PlayStation 5, a także na PC na początku tego miesiąca.

Red Hook Studios z kolei w zeszłym roku opublikował długo wyczekiwaną kontynuację, Darkest Dungeon II. Gra w pierwszej kolejności trafiła na PC. Do konsolowych graczy tytuł dotarł dopieo w lipcu tego roku. Jeszcze przed końcem roku powinniśmy zobaczyć nowy tryb kampanii dla pojedynczego gracza, a także płatne DLC.

A nam, graczom, pozostaje czekać na owoce tej świetnie zapowiadającej się współpracy.

Źródło: materiały prasowe
Idź do oryginalnego materiału