Aby móc mówić o „chińskich grach” należy wyodrębnić trzy główne regiony – Chiny kontynentalne, Hongkong i Tajwan – które mocno różnią się istniejącymi tam studiami deweloperskimi oraz sytuacją społeczną i ekonomiczną. Na przykład w Chińskiej Republice Ludowej w latach 2000-2014 konsole do gier były oficjalnie całkowicie zakazane (choć, rzecz jasna, funkcjonował czarny rynek), ale na pozostałych dwóch obszarach pozostawały dostępne.
Black Myth Wukong to nie przypadek. Chińskie RPG mają długą historię
2 godzin temu
Powiązane
Recenzja PS5 Pro: Różnice są subtelne, ale są
1 godzina temu
Recenzja PS5 Pro. Sony robi rozgrzewkę przed PS6
1 godzina temu
Polecane
Conor McGregor trafił przed sąd. Usłyszał poważne zarzuty
1 godzina temu
Awantura. Poszło o język, jakiego używał
1 godzina temu
Szef FIFA zareagował na wybór Trumpa. Oto co napisał
1 godzina temu