Bonfire od lat gra i pracuje nad Arkheron za kulisami, a w 2024 r. rozpoczął prywatne sesje testowe z małą społecznością. Chociaż gracze znajdą w Arkheron znajome pomysły i koncepcje, nie chodzi tu o łączenie gatunków – chodzi o stworzenie czegoś całkowicie nowy; dynamiczna, szybka rozgrywka PvP osadzona w mrocznym i pełnym złych przeczuć świecie. Zespół Bonfire codziennie testuje grę i uważa, iż ten aspekt procesu tworzenia gry pomógł im stworzyć zabawną i niepowtarzalną grę, która ich zdaniem spodoba się graczom.
„W sercu naszej filozofii tworzenia gier leży prosta prawda” – powiedział Rob Pardo, dyrektor generalny Bonfire Studios. „Jeśli my nie pokochamy naszej gry, nasi gracze też nie. Wierzymy, iż najlepsze gry rodzą się z prawdziwej miłości do grania w nie, dlatego też włożyliśmy lata pasji w rozwój Arkheron, stale udoskonalając i udoskonalając zapewnić coś naprawdę wyjątkowego i ekscytującego. Gramy w tę grę codziennie jako zespół od lat i chociaż nie wymyśliliśmy jeszcze, jak dokładnie ją opisać, często mówimy: „musisz w nią zagrać, aby ją zdobyć”. Chętnie zaczniemy dzielić się zabawą niedługo znaleźliśmy w Arkheronie szerszą społeczność i mamy nadzieję, iż gracze pokochają to miejsce tak samo jak my.”
Gracze, którzy zarejestrują się za pośrednictwem strony internetowej, będą mieli szansę zostać zaproszeni do prywatnego testu, ale najłatwiejszym sposobem jest znalezienie znajomego, który już gra – ponieważ w Arkheron najlepiej gra się ze znajomymi. w tej chwili dostęp jest ograniczony do Ameryki Północnej, ale Bonfire planuje w ciągu roku kontynuować rozszerzanie testów na inne regiony.
Opierając się na ujawnionych w zeszłym tygodniu informacjach o partnerstwie z HYBE IM aby opublikować Arkheron w Korei i Japonii, Bonfire pozyskał także nowe inwestycje, między innymi od Andreessen Horowitz, Founders Fund i Altos Ventures, które będą napędzać dalszy rozwój Arkheron w miarę przygotowywania go do globalnej premiery.