Civ 7 jeszcze nie jest poza domem i jest już mod naprawiający jego interfejs użytkownika

cyberfeed.pl 2 dni temu


Cywilizacja Sid Meier 7 Oficjalnie nie uruchamia się do wtorku, ale gracze zgromadzili już listę krytyki pralni dla najnowszej części franczyzy 4X, z których wiele wskazało szczególnie na tępym interfejsie użytkownika i braku podstawowych funkcji z poprzednich wpisów. Firaxis wydał już oświadczenie Szczegółowo plany nadchodzących zmian w grze. Jednak jeden szczególnie dedykowany gracz, który próbował gry podczas okna wczesnego dostępu, wydał już mod mający na celu złagodzenie niektórych z tych problemów.

. Proste regulacje interfejsu użytkownika modopracowany przez Sukritactdodaje różnorodne podpowiedzi podczas unoszenia się nad płytkami, w tym opisy cudów zbudowanych na określonych płytkach, mniejsze ikony plonów na nierozwiniętych płytkach oraz możliwość inicjowania dyplomacji z innymi Civs, klikając ich banery. Zmiany są stosunkowo niewielkie, ale z wyjątkiem kłopotów z otworzeniem cywilopedii lub przeglądania dodatkowych menu w celu znalezienia konkretnych informacji.

Cywilizacja 7 Nie pozostało dostępny dla wszystkich graczy, więc nie ma wygodnej strony warsztatów Steam do pobierania lub zarządzania modami. Ale na szczęście pobieranie i instalowanie tego moda jest stosunkowo prostym procesem upuszczania niezbędnego folderu w folderze Civ 7 Mods, który należy oznaczyć coś takiego jak „{User} \ appData \ Local \ Firaxis Games \ Sid Meier’s Civilization VII \ MODS” . Aby potwierdzić, iż masz wszystko we adekwatnym miejscu, możesz spojrzeć w menu MODS w „Dodatkową treść”, gdzie Mod powinien wyświetlać się jako włączone.

Mimo iż gra jest dostępna tylko dla graczy wczesnego dostępu od 6 lutego, Sukritact opracował także kolejny Mod Civ 7, który usuwa wymagania odblokowania dla wszystkich cywilizacji, które są zwykle ograniczone w oparciu o wybranego lidera i trafić w określone warunki wstępne w trakcie wstępnych warunków niektóre wieki.

Chociaż przez cały czas jest rozczarowujące, iż funkcje, takie jak możliwość zmiany nazwy miast lub jednostek, nie były obecne w Civilization 7 podczas premiery, w tempie, w jakim społeczność moddingowa porusza się, nie sądzę, iż będziemy musieli czekać bardzo długo.



Source link

Idź do oryginalnego materiału