Cyberpunk 2077 (1.61) - Modding Compilation Error (Error scripts) /Gra się nie uruchamia i wyświetla napis o błędnych skryptach

gryzdawnychiobecnychlat.blogspot.com 1 rok temu

Więc tak sprawa jest poważna, a mi udało się na szczęście to jakoś ogarnąć. w uproszczeniu jeżeli lubicie mod z latającymi samochodami to lepiej nie aktualizujcie gry albo (jeśli macie taką możliwość) powróćcie do starszej wersji Cyberpunk 2077 (1.6). Niestety CD Projekt Red zabił aktualizacją gry jeden z najpopularniejszych modów :(


Napiszę najkrócej jak tylko potrafię. Najpierw przyjrzyjcie się liście modów, które miałem zainstalowane w poprzedniej wersji gry, czyli Cyberpunk 2077 (1.6):


Cyberpunk 2077 (1.61 – zainstalowane mody, wszystkie manualnie)

CET – Cyber Engine Tweaks

Red4ext

Redscript

Cybercmd

ArchiveXL

TweakXL

Input Loader

Mod Settings

Native Settings UI

Appearance Menu Mod (AMM)

Let There Be Flight

Let There Be Flight Polish Translation

Street Vendors (Uliczni sprzedawcy)

Modular Accessory Collection - Bracelets Rings and Watches

Night City Interactions

Pet The Cat (pogłaszcz kota)

Panam Romanced Enhanced

Judy Romanced Enhanced

River Romanced Enhanced

Kerry Interactions Enhanced

Lucy's Apartment After Edgerunners

V's Edgerunners Mansion - Apartment DLC

Object Spawner

Metro System

Teleport Gateway System


Dziś na GOG Galaxy zdecydowałem się zaktualizować swoją grę do wersji 1.61 ponieważ wydawało mi się, iż nie będzie problemów z żadnym modem. Oczywiście mam na dysku zewnętrznym kopię zainstalowanej gry w wersji 1.6 zarówno bez modów jak i z modami (dwie kopie gry na dysku zewnętrznym). Plus to na drugim komputerze mam zainstalowaną grę w wersji 1.6 i tam wszystko działa. Przywrócenie starszej wersji gry na głównym PC-cie nie stanowi dla mnie żadnego problemu. No ale postanowiłem powalczyć i postarać się naprawić grę w wersji 1.61.


Sprawdzałem każdy z modów i ostatecznie okazało się, iż problem stanowił (a jak!) jeden z najfajniejszych modów czyli latające samochody (Let There Be Flight).

Jeśli chcecie żeby gra wam zadziałała musicie niestety usunąć wszystkie pliki tego moda i czekać aż jego twórca go zaktualizuje pod wersję 1.61. Pamiętajcie, iż mod Let There Be Flight znajduje się w aż trzech folderach, czyli w:

- archive

- r6

- red4ext


Tylko nie usuwajcie całych folderów bo zniszczycie sobie wszystkie mody! Musicie usunąć tylko pliki związane z tym jednym modem. Usuńcie (w tych trzech folderach) tylko foldery i pliki mające w nazwie "let_there_be_flight"


P.s. będzie mi brakować latających aut i jeżeli autor nie zaktualizuje moda to chyba przywrócę starszą wersję gry. No sorry CD Projekt Red ale twórcy modów rozbudowują grę o wiele ambitniej niż wy w swoich aktualizacjach.


Aktualizacja 16.11.2022:

Mod Let There Be Flight ("latające auta") został wczoraj zaktualizowany przez autora i już działa z najnowszą wersją gry - 1.61.

Póki co nie działają w pełni niektóre mody dodające nowe mieszkania. To znaczy mody te nie powodują zawieszania gry ale np. zaczęło w niektórych mieszkaniach (dodanych przez twórców modów) brakować ścian i innych przedmiotów. Mam tu na myśli między innymi mod Lucy's Apartment After Edgerunners. Problem pojawia się chyba w sytuacji korzystania przez autorów modów z kilku narzędzi do budowy mieszkań. jeżeli ktoś tworzy mieszkania tylko dzięki Appearance Menu Mod to wszystko działa z wersją 1.61 gry.

Problemem chyba jest stary i dawno nie aktualizowany mod o nazwie Object Spawner. Jeśli jakiś twórca moda dzięki Object Spawnera dodawał w swoim mieszkaniu, apartamencie, garażu jakieś obiekty, ściany, meble to one mogły poznikać po ostatniej aktualizacji gry. jeżeli ktoś z kolei korzystał tylko z Appearance Menu Mod to wszystko wydaje się być na swoim miejscu.

Autor: ERROR 404


Idź do oryginalnego materiału