Dolina Stardew został wydany niecałe 9 lat temu, a twórca Eric „ConcernedApe” Barone w końcu odblokował jedno z najtrudniejszych osiągnięć w grze, pozwalając mu ukończyć symulator życia na farmie w 100%. „W końcu udało mi się osiągnąć 100% osiągnięć Dolina Stardew” – Barone opublikował post w X wtorek ze zdjęciem odblokowanych w 100% osiągnięć. Ostatnim osiągnięciem, którego Barone potrzebował do ukończenia gry, było „Wyzwanie Fectora”, które wymaga od gracza przejścia minigry w grze Podróż Króla Prerii bez umierania.
Na Steamie, tylko 1,2% graczy ma osiągnięcie Wyzwanie Fectora; jedynym osiągnięciem z niższym procentem jest „Doskonałość”, które wymaga od gracza ukończenia wszystkiego, co jest do zrobienia i osiągnięcia Dolina Stardew. Osiągnięcie po prostu do pokonania Podróż Króla Prerii — choćby w przypadku zgonów — wskaźnik ukończenia wynosi zaledwie 1,7%.
Strzelanka z widokiem z góry na dwa drążki jest w zasadzie odrębną grą Dolina Stardew — zaczynasz z czterema życiami, ale jeżeli szukasz osiągnięcia, nie będziesz potrzebować dodatków. Wrogowie atakują falami i wszyscy muszą zostać zabici, aby przejść do następnego poziomu. Istnieją trzy etapy o różnych lokalizacjach, z wieloma obszarami na każdym etapie. Każdy poziom kończy się walką z bossem. Przejście gry jest trudne — więc ukończenie gry bez umierania pozostało trudniejsze.
Barone zamieścił kilka wskazówek, jak przejść grę w swoich X odpowiedziach: „Potrzebujesz pieniędzy, więc nie używaj „„atomówek”, ponieważ wrogowie nic z tego nie upuszczą. Kup najlepszy przedmiot, na jaki cię stać, w tej kolejności: amunicja > rewolwer > buty” – napisał. „Zachowaj wzmocnienie karabinu maszynowego do walki z Fectorem, możesz go pokonać, zanim w ogóle będzie miał szansę cię zaatakować”. Dodał, iż „celowo” pracował nad pobiciem Podróż Króla Prerii aby móc grać na 100%.
Odpowiadając fanowi, który bezczelnie napisał, iż Barone zauważył swoje własne osiągnięcia, Barone powiedział: „twórca poklepał mnie po plecach”.