Diablo 4 – gracze domagają się zmian. Szczególnie denerwuje ich jedna rzecz

news.5v.pl 5 godzin temu

Cierpliwość graczy Diablo 4 powoli dobiega końca. Podczas gdy Path of Exile zdaje się mieć pewne problemy i wzbudzać obawy fanów, Blizzard ma okazję spełnić kilka popularnych próśb.

Zdjęcie
Diablo 4

Diablo 4 znajduje się aktualnie w bardzo dziwnym położeniu. Z jednej strony, jesteśmy niedługo po pierwszej w historii gry ekspansji, obszernej, płatnej aktualizacji wprowadzającej nową klasę postaci i solidną porcję nowości. Z drugiej jednak strony, zaraz po Vessel of Hatred mówiło się o stagnacji, braku angażującego contentu, a informacja o przesunięciu w czasie drugiego dodatku, planowanego na ten rok, stała się oliwą do ognia.

Dyskusja w social mediach w dużym stopniu skupia się w rezultacie na tym, co jest aktualnie z grą nie tak. Diablo 4 spełnia swoją rolę casualowego action RPG, na które można poświęcić kilka dłuższych dni, ale poza tym nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Według autora jednego z popularnych ostatnio na subreddicie Diablo 4 postów, zmiana w Strongholdach mogłaby pomóc z ogólnym odbiorem gry. Jedna z podstawowych mechanik gry staje się najwyraźniej źródłem frustracji dla graczy.

Setki członków społeczności Diablo 4 zgadzają się w kwestii, iż Strongholdy powinny się zmienić. Aktualnie jest to jedna z mechanik istotnych wyłącznie w bardzo konkretnych sytuacjach, wyłącznie w trakcie levelowania. Strongholdy nie są częścią endgame’u, po zmianach do Helltide’u nie są również dobrym źródłem punktów doświadczenia i robi je się głównie po to, by odblokować jakiś punkt do szybkiej podróży albo Nightmare Dungeon.

Zdaniem graczy mechanika ta nie powinna już tak działać. Propozycji rozwiązań tego problemu jest kilka. Najbardziej oczywistą jest to, jak rozwiązano kiedyś kwestię Ołtarzy Lilith. Stronghold wykonywałoby się w takim scenariuszu raz i zapominało o nim do końca swojej przygody z Diablo 4. Inni sugerują z kolei, iż powinna być to aktywność opcjonalna, o ile chcemy levelować w jakiś inny sposób albo ukończyć konkretne osiągnięcia.

Większość użytkowników Reddita jest bez wątpienia zgodna, iż Strongholdy to mechanika przestarzała, która wymaga usprawnień. o ile Blizzard byłby wyjątkowo przywiązany do tej aktywności, mogliby pójść drogą Helltide’ów i zmienić Strongholdy tak, aby uczynić je bardzizej istotną częścią levelowania albo jednorazowym źródłem jakichś cenniejszych przedmiotów. W aktualnym stanie większość graczy zdaje się całkowicie ignorować tę aktywność i brać w niej udział tylko wtedy, kiedy zmusza ich do tego gra.

Wideo
Odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi JavaScript w przeglądarce.
Gamingowa transformacja
Idź do oryginalnego materiału