Game Awards 2024: Jakie nowe gry i zwiastuny będą miały premierę?

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Nagrody w grach to jednocześnie gala rozdania nagród i pokaz zwiastunów, podczas którego studia gier i wydawcy prezentują swoje nadchodzące gry. Niektóre z tych zwiastunów dotyczą już ogłoszonych gier; inne to, co gospodarz TGA, Geoff Keighley, nazywa „światowymi premierami”. Z oficjalnych ogłoszeń wiemy już, co zostanie potwierdzone, ale mamy też pewne przypuszczenia na temat tytułów i serii mógł pobierz zwiastuny, ujawniono datę premiery lub inne aktualizacje — a także kilka odległych życzeń na temat tego, co powinno się pojawić.

Co wiemy: Przerwa Mecha dostanie „specjalne ogłoszenie.” Bandai Namco ujawni nowy wojownik dla Tekkena 8. Pogranicze 4 otrzyma pierwszy prawdziwy zwiastunwraz z Mafia: Stary Kraj. Poza tym nadchodzi jakaś aktualizacja Warframe: 1999.

Teraz czas na pewne domysły i nieco mniej prawdopodobne nadzieje i marzenia. Podzielcie się własnymi przewidywaniami w komentarzach.

Hideo Pojawi się Kojima z rzeczami do pokazania

Wiedzieliśmy, iż Kojima się pojawi jeszcze przed potwierdzeniem The Game Awards w zeszłym tygodniu. Kojima zawsze się pojawi. Pozostaje tylko pytanie, który z trzech projektów Kojimy najprawdopodobniej otrzyma w tym roku wielką sławę. Tam są Death Stranding 2: Na plaży I ODale jest też Physintokreślany jako duchowy sukcesor Metal Gear. Zgaduję, iż Strajk Śmierci 2 będzie tutaj głównym wydarzeniem, ponieważ wymaga rzeczywistej daty premiery poza samym „2025”. Dlaczego nie ujawnić tej daty na TGA? —Maddy Myers

Zdjęcie: Gry Firaxis/2K Games

Nie będą to „światowe premiery”, ale prawdopodobnie się przekonamy nadchodzące gry w 2025 roku na wystawie — zwłaszcza w składzie z lutego 2025 r., który obejmuje Królestwo Przyjdź: Wybawienie 2, Cywilizacja 7, Cienie Assassin’s Creed, Notoryczny, Jak smok: Pirat Yakuza na HawajachI Dzikie łowcy potworów. Ponieważ daty premiery zbliżają się wielkimi krokami, gry te prawdopodobnie otrzymają ostateczne zwiastuny, aby ludzie pamiętali, aby zagrać w nie za dwa miesiące. —MM

Remake Maxa Payne’a 1 i 2

Zdjęcie: Remedy Entertainment/Rockstar Games

Podsumowując, Remedy Entertainment ma za sobą solidny rok. W 2024 r. Alana Wake’a 2 stał się najszybciej sprzedająca się gra w historii firmy; fizyczna edycja Deluxe gry wydana w październiku wraz z drugim i ostatnim rozszerzeniem gry; i pomiędzy tymi wszystkimi emocjami ogłosiło Remedy FBC: Przełamanie ogniapierwsza gra wieloosobowa firmy osadzona w uniwersum Kontrola.

Ale w pokoju pozostało jeden słoń. W 2022 roku Remedy ogłosiło, iż robi przeróbkę Maxa Payne’a I Max Payne 2: Upadek Maxa Payne’a jako połączone doświadczenie we współpracy z Rockstar Games. Od tego czasu kilka słyszeliśmy o projekcie, poza krótką wzmianką w przegląd działalności firmy na początku tego roku, iż gra była mniej więcej na takim etapie rozwoju, jak kryptonim Kondor – co się okazało FBC: Przełamanie ognia.

Debiut zwiastuna remake’u Maxa Payne’a na gali The Game Awards byłby poważnym zamachem stanu dla firmy i doskonałym sposobem na zakończenie całkowicie udanego roku. Prawdopodobnie byłby to również moment bardzo emocjonalny, ponieważ Jamesa McCaffreyagłos Maxa Payne’a oraz wieloletniego przyjaciela i współpracownika studia, zmarł w grudniu 2023 r. — Toussaint Egan

Obraz: Zbuntowane Wilki

Potajemnie ogłoszone w mediach społecznościowych w styczniu 2024 r. Wędrowiec o świcie to „RPG akcji AAA, którego akcja toczy się w średniowiecznej Europie” opracowana przez Zbuntowane Wilkistudio współzałożone w 2022 roku przez Konrada Tomaszkiewicza, dyrektora ds Wiedźmin 3: Dziki Gon.

W październiku Bandai Namco wydał oświadczenie ogłaszając, iż firma zgodziła się na umowę z Rebel Wolves na publikację gry, która ma być pierwszym z serii tytułów osadzonych w tak zwanej „Sadze Dawnwalker”. kilka więcej wiadomo na temat tytułu poza faktem, iż gra powstaje na silniku Unreal Engine 5 i iż firma ma ujawnić więcej informacji na temat projektu „w nadchodzących miesiącach”. Dla mnie brzmi to jak główny materiał zapowiadający TGA. –TE

Minęły cztery lata, odkąd IO Entertainment ogłosiło, iż we współpracy z MGM pracuje nad samodzielną grą o agencie 007. Od tego czasu nie słyszeliśmy ani pisknięcia, ani pisku ze strony dewelopera na temat postępów w grze… To znaczy do października, kiedy dyrektor generalny Hakan Abrak mówił krótko, ale entuzjastycznie o Rozwój Projektu 007 z IGN-em. Nie ma tu zbyt wiele do powiedzenia, ale dajmy spokój: programiści zwykle nie mówią publicznie o projektach w fazie rozwoju, chyba iż mają coś do powiedzenia Lub przygotowują się, żeby coś powiedzieć. Całe piętro jest Twoje, IO Interactive. –TE

Zdjęcie: Rare/Xbox Game Studios

Po tym jak to było ujawnione w 2019 roku i całkowicie ponownie uruchomiony w 2021 rRare, dostępny wyłącznie na Xbox Wiecznie dziki zaginął w akcji przez lata – do czasu, gdy Phil Spencer odwiedził studio w październiku 2024 r. i potwierdzono w poście w Threads, iż gra faktycznie istnieje („Wspaniały dzień w Rare, spędzanie czasu z programistami przy ich biurkach i granie w Everwild”). Kiedy w 2021 roku zespół oznajmił, iż gra zostanie uruchomiona ponownie, przewidywaną datą premiery był rok 2024, ale oczywiście tak się nie stało. Wydaje się jednak, iż jest to dokładnie taki rodzaj niespodzianki związanej z nagrodami Game Awards, która może się pojawić. Wydaje się bardziej prawdopodobne niż Jedwabna Pieśń. —MM



Source link

Idź do oryginalnego materiału