Google testuje zweryfikowane znaczniki wyboru w wyszukiwarce

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Google eksperymentuje z nową funkcją weryfikacji w wyszukiwarce, która powinna ułatwić użytkownikom unikanie klikania fałszywych lub fałszywych linków do witryn. Niektóre osoby widzą niebieskie, zweryfikowane znaczniki obok linków do firm w wynikach wyszukiwania Google, które wskazują, iż dana firma – np. Meta czy Apple – jest autentyczna, a nie jakiś naśladowca próbujący czerpać korzyści z rozpoznawalnej marki.

„Regularnie eksperymentujemy z funkcjami, które pomagają kupującym identyfikować w Internecie wiarygodne firmy, a w tej chwili przeprowadzamy mały eksperyment, który pokazuje znaczniki wyboru obok niektórych firm w Google” – powiedziała rzeczniczka Google ds. spraw publicznych Molly Shaheen. Krawędź.

Mój kolega Jay Peters zauważył znaczniki wyboru obok oficjalnych linków do witryn firm Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ale nie były one już wyświetlane, gdy zalogował się na inne konto Google, co oznacza, iż ​​ten eksperyment nie jest realizowany jeszcze szeroko.

Najechanie kursorem na znacznik wyboru spowoduje wyświetlenie komunikatu wyjaśniającego „Sygnały Google sugerują, iż jest to firma, za którą się podaje”, co jest określane na podstawie takich czynników, jak weryfikacja witryny, dane z Merchant Center i manualne recenzje według Shaheena.

Oto pełny komunikat, który pojawia się po rozwinięciu informacji w polach wyszukiwania.Zdjęcie: Google / Jay Peters

Nowy eksperyment wyszukiwania wydaje się być rozszerzeniem funkcji Google Brand Indicators for Message Identification (BIMI), która służy do wyświetlaj znaczniki wyboru w aplikacjach internetowych i mobilnych Gmaila obok nadawców, którzy przyjęli platformę weryfikacyjną. Google nie ogłosił jeszcze oficjalnie znaczników wyszukiwania ani nie powiedział, kiedy (i czy) więcej użytkowników może spodziewać się tej funkcji.



Source link

Idź do oryginalnego materiału