Informacje o aktualizacji 2.1

rykoszet.info 1 godzina temu

Główne zmiany

Ulepszenia interfejsu

Ekran Moje pojazdy

Na górze ekranu, ponad listą pojazdów pojawiły się przełączniki pozwalające graczom:

  • wyświetlać po lewej stronie ekranu członków załogi i ich wyszkolone atuty,
  • ukrywać panel charakterystyk pojazdów na prawej stronie ekranu,
  • włączać lub wyłączać oba panele jednocześnie.

Ekran wyników bitwy

Wszystkie zakładki z ekranu statystyk po bitwie mają teraz przycisk pozwalający graczom wejść do nowej bitwy lub potwierdzić/anulować ich gotowość, jeżeli grają w plutonie.

Poniżej przycisku wyświetlany są tryb i pojazd dla wybrane do następnej bitwy.

Menu pojazdu

Dodano klawisze skrótów do menu w centrum garażu i na ekranie Moje pojazdy, pozwalające na szybkie przejście do ważnych ekranów – o pojeździe, załoga i personalizacja – oraz umożliwiając realizację kluczowych akcji z nimi powiązanych.

Filtr pojazdów

Przycisk filtra w garażu i na ekranie Moje pojazdy pokazuje teraz liczbę wybranych/łączną liczbę pojazdów na koncie gracza, gdy wybrana jest stworzona przez użytkownika lub zaimportowana playlista.

Zdarzenia losowe

Ta aktualizacja wprowadza nowe zdarzenia losowe zmieniające dynamikę bitwy i rozbudowująca możliwości taktyczne na trzech mapach:

Przełęcz

Niemiecki myśliwiec rozbija się o pylon mostu na D6, powodując jego zawalenie się i otwierając nowy szlak z wąwozu do otaczających go wzniesień.

Autostrada

Japoński nalot rozrzuca po torach szczątki pociągu towarowego. Wykolejone wagony dają schronienie w kwadratach K9-0, blokując linie dalekiego ostrzału i dodając różnorodności taktycznej.

Miasto duchów

Dwa uderzenia MiG-ów 21 precyzyjnymi pociskami trafiają w centralny sektor miasta. Powstałe zniszczenia przekształcają obszar E6-E7, odsłaniając nowe szlaki i wyniesione pozycje oraz stwarzając możliwości do bardziej dynamicznych starć pojazdów ciężkich.

Symulacja fizyki dźwięku

Do bitew losowych wprowadzono nowy system fizyki dźwięku bazujący na geometrii mapy, zmieniający dźwięk pojazdów w zależności od ich pozycji względem innych przedmiotów na mapie.

Jest kilka rodzajów symulacji dźwięku:

  • Przenikanie: symuluje jak nieodległy strzał z działa jest blokowany przez przeszkody, takie jak ściany, sufity czy góry.
  • Dyfrakcja: symuluje jak dźwięki silnika i gąsienic zaginają się na rogach budynków i dużych obiektów.
  • Odbicia: symulują wczesne odbicia dźwięków Waszego czołgu od okolicznych powierzchni.

W ustawieniach gry również pojawiły się nowe domyślne ustawienia dźwięku i są one teraz automatycznie dostosowywane do konfiguracji graficznej gracza tak, by dawały optymalną wydajność i jakość.

Zmiany te zaprojektowano, by pomóc graczom dokładniej lokalizować przeciwników i sojuszników na podstawie dźwięków. Mogą nieznacznie zwiększyć obciążenie komputera.

Symulacja fizyki dźwięku jest dostępna na następujących mapach bitew losowych:

  • Lakeville
  • Himmelsdorf
  • Ruinberg
  • Berlin
  • Paryż
  • Bezpieczna przystań
  • Fiordy
  • Ensk
  • Pilzno
  • Linia Zygfryda
  • Przedmieście
  • Dębina
  • Malinowka
  • Zatoka małży
  • Lotnisko
  • Zatoka rybacka
  • Karelia
  • Murowanka
  • Urwisko
  • Redshire

Kalendarz adwentowy

Dodano zasoby do kalendarza adwentowego.

WCI

Dodano stronę poświęconą turniejowi WCI.

Dodano nowe elementy personalizacji dla aktywności e-sportowych związanych z WCI.

Pojazdy

ZSRR

Dodano następujący pojazd:

  • T-115 — czołg średni V poziomu (potencjalnie w paczkach)

Niemcy

Dodano następujący pojazd:

  • Rheinmetall Begleitwagen — czołg średni III poziomu(potencjalnie w paczkach)

Francja

Dodano następujący pojazd:

  • Renault R35/FCM 36 — czołg lekki II poziomu(potencjalnie w paczkach)

Wielka Brytania

Dodano następujące pojazdy:

  • Taurus CAT — wspierający niszczyciel czołgów VIII poziomu (do testów)
  • Cromwell Applique — czołg średni V poziomu(potencjalnie w paczkach)

Japonia

Dodano następujący pojazd:

  • Saryuda — wspierający niszczyciel czołgów IX poziomu (do testów)

Czechosłowacja

Dodano następujące pojazdy:

  • Škoda T 15A — czołg lekki IV poziomu(potencjalnie w paczkach)
  • Jezevec — czołg średni wsparcia VIII poziomu (do testów)

Szwecja

Dodano następujący pojazd:
Strv m/31 — czołg lekki III poziomu(potencjalnie w paczkach)

Naprawione błędy i dodane usprawnienia

  • Naprawiono problem polegający na tym, iż druga wartość parametru czas celowania nie zawsze była wyświetlana w charakterystykach pojazdu podczas szkolenia atutu mającego wpływ na prędkość celowania, takiego jak Koordynacja.
  • Naprawiono problem polegający na wyświetlaniu w garażu i na profilu gracza różnej liczby pozostałych dni konta premium WoT.
  • Naprawiono problem niezamykających się menu kontekstowych pojazdu po użyciu klawiszów skrótu do przejścia na inne ekrany.
  • Naprawiono problem niewyświetlania się okienek z opisem medali podczas oglądania po bitwie statystyk gracza w zakładce Punktacja drużyny.
  • Naprawiono błąd powodujący, iż AS-XX 40 t nie był w stanie strzelać po odniesieniu uszkodzeń w wodzie.
  • Naprawiono licznik, by zapewnić poprawne zliczanie postępów w następujących misjach osobistych:
    • Operacja Dravec: Zasadzka-5
    • Operacja Black Rock: Zasadzka-10
  • Naprawiono problem sporadycznie nie zaliczanych uszkodzeń zadawanych pojazdom w ruchu w następujących misjach:
    • Operacja Windhund: Asysta-12
    • Operacja Windhund: Asysta-8
    • Operacja Dravec: Zasadzka-3
    • Operacja Dravec: Asysta-13
    • Operacja Black Rock: Zasadzka-7
    • Operacja Black Rock: Zasadzka-9
  • Naprawiono problem powodujący, iż niektórzy gracze nie mogli wyłączyć przyspieszonego szkolenia załogi.
  • Naprawiono problem, na skutek którego czerwona ikona powiadomienia pozostaje widoczna w ustawieniach choćby gdy gracz nie ma powiadomień.
  • Naprawiono błąd sporadycznego wyświetlania niepoprawnych numerów bitew w wyskakującym okienku statystyk sesji.
  • Naprawiono problem powodujący, iż gracze nie mogli wybrać topowego działa dla Vz. 55 na ekranie porównania pojazdów.
  • Na mapach Region Enska, Fiordy, Lotnisko i Erlenberg poprawiono teren i obiekty tak, by niemożliwe było utknięcie pojazdem w obszarze nie przeznaczonym do gry.
  • Poprawiono modele grficzne pojazdów leKpz Borkenkäfer, Object 432U oraz Vz. 71 Tesák.

Znane problemy

  • Postęp szkolenia atutów nowych członków załogi nie zawsze wyświetla się poprawnie w wyskakujących okienkach parametrów pojazdu.
  • Przy włączonej anonimizacji nazwy gracza ekran statystyk po bitwie wyświetla jego prawdziwą nazwę zamiast anonimowej.
  • W przypadku niektórych pojazdów z magazynkowym systemem ładowania pociski pojawiają się w magazynku podczas przeładowania a ikona pocisków nie pokazuje animacji przeładowania.
  • Przy oglądaniu powtórki dziennik uszkodzeń przez cały czas rejestruje powiadomienia o uszkodzeniach dla już zniszczonego pojazdu.
  • Na ekranie ładowania bitwy i wyświetlaczu HUD w czasie bitwy może brakować niektórych elementów.
  • Parametry pojazdu na ekranie porównania nie odzwierciedlają efektów atutów grupowych.
  • W zakładce Przegląd na ekranie O pojeździe niektóre opisy kwalifikacji załogi mają niepoprawne ikony.
Idź do oryginalnego materiału