Główne zmiany
Ulepszenia interfejsu
Ekran Moje pojazdy
Na górze ekranu, ponad listą pojazdów pojawiły się przełączniki pozwalające graczom:
- wyświetlać po lewej stronie ekranu członków załogi i ich wyszkolone atuty,
- ukrywać panel charakterystyk pojazdów na prawej stronie ekranu,
- włączać lub wyłączać oba panele jednocześnie.
Ekran wyników bitwy
Wszystkie zakładki z ekranu statystyk po bitwie mają teraz przycisk pozwalający graczom wejść do nowej bitwy lub potwierdzić/anulować ich gotowość, jeżeli grają w plutonie.
Poniżej przycisku wyświetlany są tryb i pojazd dla wybrane do następnej bitwy.
Menu pojazdu
Dodano klawisze skrótów do menu w centrum garażu i na ekranie Moje pojazdy, pozwalające na szybkie przejście do ważnych ekranów – o pojeździe, załoga i personalizacja – oraz umożliwiając realizację kluczowych akcji z nimi powiązanych.
Filtr pojazdów
Przycisk filtra w garażu i na ekranie Moje pojazdy pokazuje teraz liczbę wybranych/łączną liczbę pojazdów na koncie gracza, gdy wybrana jest stworzona przez użytkownika lub zaimportowana playlista.
Zdarzenia losowe
Ta aktualizacja wprowadza nowe zdarzenia losowe zmieniające dynamikę bitwy i rozbudowująca możliwości taktyczne na trzech mapach:
Przełęcz
Niemiecki myśliwiec rozbija się o pylon mostu na D6, powodując jego zawalenie się i otwierając nowy szlak z wąwozu do otaczających go wzniesień.
Autostrada
Japoński nalot rozrzuca po torach szczątki pociągu towarowego. Wykolejone wagony dają schronienie w kwadratach K9-0, blokując linie dalekiego ostrzału i dodając różnorodności taktycznej.
Miasto duchów
Dwa uderzenia MiG-ów 21 precyzyjnymi pociskami trafiają w centralny sektor miasta. Powstałe zniszczenia przekształcają obszar E6-E7, odsłaniając nowe szlaki i wyniesione pozycje oraz stwarzając możliwości do bardziej dynamicznych starć pojazdów ciężkich.
Symulacja fizyki dźwięku
Do bitew losowych wprowadzono nowy system fizyki dźwięku bazujący na geometrii mapy, zmieniający dźwięk pojazdów w zależności od ich pozycji względem innych przedmiotów na mapie.
Jest kilka rodzajów symulacji dźwięku:
- Przenikanie: symuluje jak nieodległy strzał z działa jest blokowany przez przeszkody, takie jak ściany, sufity czy góry.
- Dyfrakcja: symuluje jak dźwięki silnika i gąsienic zaginają się na rogach budynków i dużych obiektów.
- Odbicia: symulują wczesne odbicia dźwięków Waszego czołgu od okolicznych powierzchni.
W ustawieniach gry również pojawiły się nowe domyślne ustawienia dźwięku i są one teraz automatycznie dostosowywane do konfiguracji graficznej gracza tak, by dawały optymalną wydajność i jakość.
Zmiany te zaprojektowano, by pomóc graczom dokładniej lokalizować przeciwników i sojuszników na podstawie dźwięków. Mogą nieznacznie zwiększyć obciążenie komputera.
Symulacja fizyki dźwięku jest dostępna na następujących mapach bitew losowych:
- Lakeville
- Himmelsdorf
- Ruinberg
- Berlin
- Paryż
- Bezpieczna przystań
- Fiordy
- Ensk
- Pilzno
- Linia Zygfryda
- Przedmieście
- Dębina
- Malinowka
- Zatoka małży
- Lotnisko
- Zatoka rybacka
- Karelia
- Murowanka
- Urwisko
- Redshire
Kalendarz adwentowy
Dodano zasoby do kalendarza adwentowego.
WCI
Dodano stronę poświęconą turniejowi WCI.
Dodano nowe elementy personalizacji dla aktywności e-sportowych związanych z WCI.
Pojazdy
ZSRR
Dodano następujący pojazd:
- T-115 — czołg średni V poziomu (potencjalnie w paczkach)
Niemcy
Dodano następujący pojazd:
- Rheinmetall Begleitwagen — czołg średni III poziomu(potencjalnie w paczkach)
Francja
Dodano następujący pojazd:
- Renault R35/FCM 36 — czołg lekki II poziomu(potencjalnie w paczkach)
Wielka Brytania
Dodano następujące pojazdy:
- Taurus CAT — wspierający niszczyciel czołgów VIII poziomu (do testów)

- Cromwell Applique — czołg średni V poziomu(potencjalnie w paczkach)
Japonia
Dodano następujący pojazd:
- Saryuda — wspierający niszczyciel czołgów IX poziomu (do testów)

Czechosłowacja
Dodano następujące pojazdy:
- Škoda T 15A — czołg lekki IV poziomu(potencjalnie w paczkach)
- Jezevec — czołg średni wsparcia VIII poziomu (do testów)
Szwecja
Dodano następujący pojazd:
Strv m/31 — czołg lekki III poziomu(potencjalnie w paczkach)
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono problem polegający na tym, iż druga wartość parametru czas celowania nie zawsze była wyświetlana w charakterystykach pojazdu podczas szkolenia atutu mającego wpływ na prędkość celowania, takiego jak Koordynacja.
- Naprawiono problem polegający na wyświetlaniu w garażu i na profilu gracza różnej liczby pozostałych dni konta premium WoT.
- Naprawiono problem niezamykających się menu kontekstowych pojazdu po użyciu klawiszów skrótu do przejścia na inne ekrany.
- Naprawiono problem niewyświetlania się okienek z opisem medali podczas oglądania po bitwie statystyk gracza w zakładce Punktacja drużyny.
- Naprawiono błąd powodujący, iż AS-XX 40 t nie był w stanie strzelać po odniesieniu uszkodzeń w wodzie.
- Naprawiono licznik, by zapewnić poprawne zliczanie postępów w następujących misjach osobistych:
- Operacja Dravec: Zasadzka-5
- Operacja Black Rock: Zasadzka-10
- Naprawiono problem sporadycznie nie zaliczanych uszkodzeń zadawanych pojazdom w ruchu w następujących misjach:
- Operacja Windhund: Asysta-12
- Operacja Windhund: Asysta-8
- Operacja Dravec: Zasadzka-3
- Operacja Dravec: Asysta-13
- Operacja Black Rock: Zasadzka-7
- Operacja Black Rock: Zasadzka-9
- Naprawiono problem powodujący, iż niektórzy gracze nie mogli wyłączyć przyspieszonego szkolenia załogi.
- Naprawiono problem, na skutek którego czerwona ikona powiadomienia pozostaje widoczna w ustawieniach choćby gdy gracz nie ma powiadomień.
- Naprawiono błąd sporadycznego wyświetlania niepoprawnych numerów bitew w wyskakującym okienku statystyk sesji.
- Naprawiono problem powodujący, iż gracze nie mogli wybrać topowego działa dla Vz. 55 na ekranie porównania pojazdów.
- Na mapach Region Enska, Fiordy, Lotnisko i Erlenberg poprawiono teren i obiekty tak, by niemożliwe było utknięcie pojazdem w obszarze nie przeznaczonym do gry.
- Poprawiono modele grficzne pojazdów leKpz Borkenkäfer, Object 432U oraz Vz. 71 Tesák.
Znane problemy
- Postęp szkolenia atutów nowych członków załogi nie zawsze wyświetla się poprawnie w wyskakujących okienkach parametrów pojazdu.
- Przy włączonej anonimizacji nazwy gracza ekran statystyk po bitwie wyświetla jego prawdziwą nazwę zamiast anonimowej.
- W przypadku niektórych pojazdów z magazynkowym systemem ładowania pociski pojawiają się w magazynku podczas przeładowania a ikona pocisków nie pokazuje animacji przeładowania.
- Przy oglądaniu powtórki dziennik uszkodzeń przez cały czas rejestruje powiadomienia o uszkodzeniach dla już zniszczonego pojazdu.
- Na ekranie ładowania bitwy i wyświetlaczu HUD w czasie bitwy może brakować niektórych elementów.
- Parametry pojazdu na ekranie porównania nie odzwierciedlają efektów atutów grupowych.
- W zakładce Przegląd na ekranie O pojeździe niektóre opisy kwalifikacji załogi mają niepoprawne ikony.

















