Jak wynosić zasoby i zwiększyć szczeliny zasobów w cywilizacji 7

cyberfeed.pl 3 godzin temu


Gromadzenie różnorodnej sieci zasoby jest istotną częścią Cywilizacja 7. To powiedziawszy, samouczki gry pozostawiają duże luki w tym, jak faktycznie działają zasoby. Pozyskiwanie zasoby Dla twoich osad jest jednak jedno Cywilizacja 7 Wyrzuca kilka przypadków, w których nie możesz ich rozbić – i nie mówi ci dlaczego.

Poniżej rozbiliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o zasobach Cywilizacja 7w tym wskazówki, jak działają, jak je zdobyć, okoliczności, w których działają poprawnie, oraz jak rozwiązać problemy, w których gra nie pozwala ci przelecieć przedmiotów do miast.

Jak uzyskać zasoby w cywilizacji 7

Musisz faktycznie uzyskać zasoby, zanim będziesz mógł je rozłożyć, i Cywilizacja 7 Daje ci kilka metod, aby je zdobyć:

  • Ustanowić ugodę w najlepszej lokalizacji
  • Utwórz trasy handlowe
  • Podbij inne osady

Rozbijmy je trochę.

Zdjęcie: Firaxis/2k przez wielokąta

Pierwszym sposobem jest Ustanowienie osady w pobliżu węzła zasobów tak, aby objęło to limity miasta lub miasta. Takie postępowanie automatycznie dodaje zasoby do Twojej sieci, a wraz ze wzrostem ugody wszelkie dodatkowe zasoby, które zostaną uwięzione w obszarze wpływów ugody.

Druga metoda obejmuje tworzenie trasy handlowe z jednostką handlową. Każdy kupiec może ustanowić jedną drogę do miasta innej cywilizacji, a otrzymasz wszelkie zasoby, które miasto ma w pobliżu za niewielką sumę złota w każdej turze – ale tylko pobliskie zasoby. Wszystko, co importuje miasto, jest poza twoim zasięgiem. Kwota zapłaconego złota zależy od liczby zasobów docelowych miasta, ale można oczekiwać od ośmiu do 12 złota na trasę, w większości przypadków na turę. Cywilizacja 7 Nie pozwala anulować tras handlowychwięc te transakcje są trwałe.

Budowanie silnej i różnorodnej podaży własnych zasobów przyciąga również kupców z innych cywilizacji i pomaga zrównoważyć przepływ złota opuszczającego i wchodzącego do kaset.

Ostatnim sposobem jest Podbój innych osadktóry dodaje ich towary do puli dostępnych zasobów miasta i bonusowych. jeżeli zatrzymasz miasto, dobrym pomysłem jest pozostawienie jakichkolwiek zasobów szczęścia tam, gdzie są, dopóki niepokoje nie umrą i możesz zbudować tam budynki szczęścia. W przeciwnym razie poziom nieszczęścia może spowodować defekt lub przeciągnąć nadwyżkę szczęścia na imperium.

Wszystkie rodzaje zasobów w cywilizacji 7

Zasoby to przedmioty, które oferują bonusy, albo dla konkretnych plonów w osadzie, w których je przydzielasz, albo w szerszym zakresie cywilizacji. Cywilizacja 7 Używa małych zdjęć źródła, aby pokazać, na jakich płytkach są, jak mały obraz konia lub słoik przypraw, i możesz unosić się nad nim, aby zobaczyć, jakie korzyści oferuje.

Pewien wzrost Żywność Produkcja, która pomaga osadnictwom rosnąć szybciej. Inne rosną Produkcja lub dodaj mały mnożnik złota do wyjścia osady, a kilka zapewnia bonus Szczęściektóry jest doskonałym sposobem na zrównoważenie niepokojów w nowo nabytych osadach lub jeżeli sprawy po prostu nieoczekiwanie pójdą kwaśne.

[civilization-7-resources-3]

Cywilizacja 7 dzieli swoje zasoby na trzy typy – miastoW premiaI imperium – z czwartym, fabrykaTo pojawia się w współczesnym wieku. Jak sama nazwa wskazuje, zasoby miasta są przeznaczone tylko dla miast, więc nie można ich wbić w miasta. Możesz jednak alokować zasoby premiowe na dowolne miasto podłączone do sieci handlowej. To niejasne Cywilizacja 7-Speak na osadę na kontynencie, na którym masz co najmniej jedną trasę handlową lub osadę przybrzeżną z portem.

Empire Resources to takie rzeczy, jak marmur, złoto lub herbata. Ich korzyści mają zastosowanie w całej cywilizacji, korzyści, takie jak dodatkowe obrażenia dla żołnierzy kawalerii lub dodatkowe złoto, i nie musisz ich alokować.

Większość dodatkowych zasobów z epoki eksploracji zamienia się w zasoby fabryczne we współczesnym wieku, w tym czekolada, owoce i bawełna. Możesz tylko alokować zasoby fabryczne w mieście, które ma fabrykę, która sama w sobie jest procesem. Cywilizacja 7 Pozwala budować fabryki tylko w osadach z dworcem kolejowym, które są również powiązane z Twoją stolicą. Większość miast w Twojej cywilizacji automatycznie ma drogi łączące je po ustanowieniu trasy handlowej, ale jeżeli Twoja sieć ma luki, utworzyj jednostkę handlową i użyj ich polecenia „Droga kompilacji”, aby położyć linię kolejową z dwoma osadami z kolejką kolejką kolejką kolejową stacja.

Zdjęcie: Firaxis/2k przez wielokąta

Możesz włożyć tylko jeden zasób fabryki w miasto z fabrykąniezależnie od tego, gdzie jest i jak duże jest miasto. Zasoby fabryczne są pomocne, niezależnie od tego, czy prowadzisz zwycięstwo ekonomiczne, czy nie, ponieważ zapewniają one bardziej wyspecjalizowane bonusy – na przykład Citrus przyczynia się do produkcji marynarki wojennej – lub zalety, których zasoby nie oferują we wcześniejszym wieku, w tym zwiększone rentowności nauki .

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą pełną listę wszystkie zasoby W Cywilizacja 7.

Jak przenosić zasoby w mieście w cywilizacji 7

Wybierz ikonę z symbolem Leaf, aby otworzyć menu zasobów. Tam, wybierz, który zasób chcesz, i zdecyduj, którą osadę powinna go mieć. Ekran zasobów pokazuje bieżące wyjścia rentowności każdego ugody, więc użyj tych liczb, aby poinformować swoją decyzję. jeżeli twój kapitał ma już 80 produkcji, ale na przykład starasz się zrobić złoto, warto włożyć bonusowe zasoby produkcyjne do miasta ze specjalizacją wzrostu, ponieważ produkcja przekształca się w złoto w tych osadach.

Cywilizacja 7 Zawsze wyświetla powiadomienie o ikonie liści w prawym dolnym rogu, gdy uzyskasz nowy zasób, więc nie ma szans na przypadek brakuje go.

Jak zwiększyć szczeliny zasobów w cywilizacji 7

Civilization 7 jest nieco mroczny, co osadnictwa mają ile szczelin i co możesz zrobić, aby zwiększyć ich liczbę dostępnych szczelin zasobów. Jedynym pewnym sposobem na to jest dodanie wielbłądów jako zasobu, który zwiększa liczbę szczelin o dwa w osadzie, w której wielbłąd jest – lub jeden, technicznie, ponieważ wielbłąd zajmuje szczelinę. Wielbłądy są zasobem miasta, więc ta metoda nie będzie działać dla miast. Nie jest również dostępny we współczesnej epoce, kiedy wielbłądy przestają istnieć jako zasób.

Oprócz twojej stolicy, które kończy się wieloma szczelinami zasobów w miarę postępu gry, większość miast będzie miała od jednego do trzech miejsc, podczas gdy miasta mają od trzech do pięciu. Wydaje się, iż cywilizacja 7 określa liczbę miejsc, a nie trasy handlowe lub dostępne zasoby. Na przykład w kilku grach nasze miasta z populacjami powyżej 40 lat, które wygenerowały żywność w wieku powyżej 80 lat, miały cztery lub pięć miejsc zasobów, podczas gdy populacje około 30 miały mniej.

Dlaczego nie pozwala mi zasobów?

Zdjęcie: Firaxis/2k przez wielokąta

Jeśli Cywilizacja 7 Nie pozwól ci przelecieć miasta lub bonusowego zasobu na osadę, a ty nie próbujesz włożyć zasobu miasta do miasta, problem jest prawie zawsze wynikiem tego Ugoda nie ma połączenia z istniejącą trasą handlową. Może być na wyspie, otoczonej konkurencyjnymi cywilizacjami lub po prostu dalej niż tam, gdzie w tej chwili podróżują twoi kupcy.

Najłatwiejszym sposobem na naprawę jest zakup lub utworzenie jednostki handlowej i ustanowienie drogi handlowej do osady najbliższej miastu lub miasta, w którym masz kłopoty. jeżeli ugoda ma dostęp do żeglownej wody, powinieneś być w stanie ominąć rozwiązanie handlowe, budując port.

Empire Resources pojawiają się jako węzły zasobowe na mapie jak każde inne, ale dotyczą one całej Twojej cywilizacji i nie wymagają zarządzania. Możesz unosić się nad nimi u góry ekranu zasobów, aby zobaczyć, co robią, ale nie możesz ich przesunąć. Zasoby fabryczne dotyczą tylko osad z fabryką, ale jeżeli nie możesz rozłożyć osób w mieście z fabryką, sprawdź swoją sieć kolejową. Istnieje duża szansa, iż ​​ugoda między miastem fabrycznym a twoją stolicą nie ma stacji kolejowej lub gra zapomniała zbudować drogę między nim a twoją stolicą.

Więcej Cywilizacja 7 przewodniki, zobacz, jak skonfigurować trasy handlowejak dotrzeć odległe ziemiei jak używać Floty skarbowe. Plus, oto nasz Lista poziomów liderów i lista wszystkich zasoby.



Source link

Idź do oryginalnego materiału