Tegoroczna gala Lenovo Top Partners Awards 2025 była szczególnym wydarzeniem nie tylko dla działu PC, ale również dla marki Motorola. W roku jubileuszu 20-lecia obecności Lenovo w Polsce, telefonowa część rodziny globalnego producenta przypomina, iż jest dziś niezwykle silnym graczem na rynku, świętując sukcesy zarówno w kanale operatorskim, jak i retailowym.
Uroczystość odbyła się w warszawskim Ufficio Primo, gdzie w renesansowych wnętrzach przy ulicy Wspólnej wręczono statuetki „Złotych Jedynek”. Ta wyjątkowa oprawa stanowiła tło dla podsumowania roku, w którym innowacje technologiczne spotkały się z historyczną architekturą. Był to wieczór, podczas którego rywalizacja rynkowa ustąpiła miejsca wspólnemu świętowaniu sukcesów w gronie partnerów biznesowych.
Dla dywizji zarządzanej przez Sylwię Machnik-Kochan był to wieczór świętowania. Motorola, będąca istotną częścią biznesu Lenovo, umocniła swoją pozycję, zajmując w tej chwili 3. miejsce na rynku w Polsce. Podczas gali telefonowa część ekosystemu Lenovo była obecna znacznie silniej niż rok temu, co odzwierciedlały liczne nagrody. Wyróżnienia trafiły do szerokiego grona partnerów – od operatorów, gdzie Operatorerm Roku 2025 został Orange , a w kategorii B2B triumfował Polkomtel , aż po kanał retail, w którym nagrodzono Media Expert. To potwierdzenie strategii budowania silnej obecności marki w każdym kanale sprzedaży.
“Nagrodziliśmy naszego partnera B2B, nagrodziliśmy najlepszego partnera na rynku, nagrodziliśmy najlepszego operatora na rynku, nagrodziliśmy najlepszego dystrybutora na rynku. Rośniemy w siłę.” – potwierdziła Sylwia Machnik-Kochan, General Manager Motorola w Polsce – “Motorola z miesiąca na miesiąc, z kwartału na kwartał umacnia swoją pozycję na rynku retailowym, a także na rynku operatorskim. Klienci coraz chętniej wybierają Motorolę, coraz częściej sięgają po nasze urządzenia. (…) Korzystając z tej okazji chciałam podziękować wszystkim naszym partnerom za to, iż wspierają Motorolę, iż razem z nami budują ten rynek, iż codziennie inwestują swój czas i swoje zasoby w to, żebyśmy wspólnie mogli mogli rosnąć”
Atmosfera sukcesu, jaka panowała w kuluarach, dotyczyła w dużej mierze dynamicznego wzrostu segmentu mobilnego. Rozmowy przy stolikach często schodziły na tematy innowacji i przyszłości, w tym otwarcia pierwszego w Polsce showroomu Lenovo & Motorola. Gala potwierdziła, iż Motorola jest integralnym i coraz ważniejszym filarem ekosystemu Lenovo w Polsce.
Więcej o tegorocznej edycji “Jedynek” można przeczytać w naszej relacji z wydarzenia:
Kultowe Jedynki tym razem na złoto. Relacja z gali Lenovo Top Partners Awards 2025

2 godzin temu















