Strzelec i jego regularny wariant są unikalną bronią w Arsenalu Monster Hunter Wilds, które są bardziej odpowiednie do tankowania i obrony niż cokolwiek innego.
Za jego grubą tarczą, strzelec może odeprzeć niektóre z nich, a choćby w pełni negować obrażenia choćby najbardziej niszczycielskich ataków potworów. Ale jego prawdziwym dziwactwem jest to, iż może to zrobić, jednocześnie zwracając przysługę z zwodniczo potężnymi kombinacjami i szturchającymi kombinacją, które przechodzą w okrutne slamy i wybuchowych finiszerów.
Aby powstrzymać go przed szaleniem, strzelanie jest zrównoważone, ponieważ jest wyjątkowo powolna i nieco bardziej niezręczna. Ale jeżeli możesz nieco negować tę wadę dzięki umiejętnościom i praktyce, jest to zdecydowanie jedna z najlepszych broni oferowanych w Monster Hunter Wilds.
Przewodnik po strzelaninie Monster Hunter Wilds
Kombinacje strzelania
Pomimo defensywnego zapałów strzelbanie może wyrzucić poważne uszkodzenia, gdy jest stosowane prawidłowo.
Zasadniczo Twoim ulubionym ruchem będzie trzymanie R2 i uderzenie trójkąta, aby szturchać potwora kombinacją straży. Pozwala to zadać nieznaczne szkody wynikające z względnego bezpieczeństwa za twoją tarczą.
Ze względu na ograniczoną mobilność strzelania będziesz musiał użyć rzutu na górę, aby pokryć odległość, którą lubię połączyć w napowietrzne uderzenie, naciskając trójkąt i okrążenie w tym samym czasie po pchnięciu.
Dzięki tym zwykłym kombinacjom powinieneś stwierdzić, iż potwory są powalające i stały się stosunkowo często. Kiedy tak się dzieje, masz szansę na złożenie ataku ognia Wyvern, trzymając jednocześnie R2, trójkąt i okrąg. Zadaje to ogromne obrażenia i regularnie łamie części same.
Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać rany, które pomogą ci bardziej konsekwentnie powalić potwory.
Możesz zobaczyć, ile opłat za ogień Wyvern pozostało w lewym górnym rogu ekranu, a one z czasem się ładują.
Przepływ walki jest mniej więcej tak:
- Bliski odległość z Lunging Upphrust (do przodu + trójkąt)
- Kombinacja do Smash napowietrzny (jednocześnie trójkąt + koło)potem Szeroki zamiatanie (trójkąt)
- Jeśli nie jest w niebezpieczeństwie: przejdź do obu Wyrmstake Cannon Combo (trójkąt cztery razy)lub Wyrmstake Full Blase Combo który zaczyna się od Oszczędzanie (okrąg), potem Lunging Uptrust (do przodu + trójkąt)potem zmodyfikowany Wyrmstake Full Blast (jednocześnie trójkąt + okrąg) i a Multi pełny podmuch (trójkąt lub okrąg po pierwszym pełnym wybuchu)
- Pamiętaj RELOOD (okrąg R2 +) Po trafieniu
- Jeśli grozi ci trafianie przez potwora: Trzymaj R2 i Mash Triangle, aby wykonać kombinację pchnięcia straży
- Kiedy potwór zostaje powalony: Naciśnij R2 + Triangle + Circle w tym samym czasie, aby uwolnić finiszer Wyvern’s Fire
- Regularnie sprawdzaj rany, trzymając L2 i uderz R1, aby je złamać
Budowa Kuntacja Monster Hunter Wilds
Podczas gdy główna historia Monster Hunter Wilds jest zasadniczo rozszerzonym samouczkiem, nigdy nie jest za wcześnie, aby pomyśleć o tym, jak różne umiejętności pasują do siebie i jak najlepiej wykorzystać bonusy.
W szczególności w strzelce, włączenie przynajmniej niektórych części z tych wczesnych kompilacji może również naprawdę pomóc ci w uścisku, co jest naprawdę trudną bronią do opanowania – wieczorne niektóre z jej wad, abyś mógł łatwiej nauczyć się kombinacji.
Wczesna gra
Na początku gry ograniczony ruch strzelania prawdopodobnie doprowadzi do częstszego przyjmowania trafień, które chcesz, gdy poznasz optymalne odległości i ograniczenia tarczy.
Dlatego umiejętność szybkiej osłonki jest genialna, ponieważ pozwala szybciej schować swoją broń i używać przedmiotów z mniejszym wahaniem. Pozwoli ci to również przyspieszyć położenie, co prowadzi do szybszego stylu gry.
Hełm stopu i nogi (które są prawie natychmiast dostępne) mają tę umiejętność, podobnie jak trzy środkowe części zestawu Balahara, ale możesz użyć prawie wszystkiego innego, dopóki nie dojdziesz do tego punktu.
- Broń: Quematrice Culebrina/Lala Barina Paretic Gunlence
- Hełm: Stop
- Pancerz: Balahara
- Rękawice: Balahara
- Talia: Balahara
- Skwarki: Stop
- Talizman: Obrońca talizman
Środkowa gra
Gdy wchodzisz głębiej w główną historię, zyskujesz dostęp do bardziej zaawansowanych umiejętności, ale moim ulubionym do użycia z cięższą bronią jest ukrytą umiejętność mocy. To, po tym, jak podjąłeś trochę obrażeń podczas polowania, wzmacnia swoją siłę atakującą dzięki powinowactwa (szkód krytycznych) i zmniejsza ilość wytrzymałości używanej do unikania.
Nosząc 4 fragmenty zestawu Rey Dau (które możesz uzyskać z misji fabularnej i opcjonalnej prośby) przyznasz premia ustalona, która masowo wydłuża czas utajonego wzmocnienia mocy, więc dłużej wykorzystujesz swoją broń.
Dodałem tutaj talię Hirabami, aby zmniejszyć osłabienie lodu, ale jest to bardziej bezpłatne miejsce, w którym możesz użyć tego, jak chcesz.
- Broń: Guardian Rathalos Albirath Rook
- Hełm: Rey dau
- Pancerz: Rey dau
- Rękawice: Rey dau
- Talia: Hirabami
- Skwarki: Rey dau
- Talizman: Obrona/element potwora polowania